Deze tip onthoud ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer m'n kamer schoognemaakt met Snow Fairy
Volgende keer gebruik ik Happy Hippy of B4B
Nee hoor, ik ga meestal gewoon ff buiten de straal staan en dan pak ik een lik uit de pot en smeer ik me inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:22 schreef Vava het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n smoothie werkt. Moet je je er eerst mee insmeren en dan in de douche of gewoon net als douchegel?
Okay thanks! Als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga meestal gewoon ff buiten de straal staan en dan pak ik een lik uit de pot en smeer ik me in.
Ik ben het Leger des Heils nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:32 schreef Shirley het volgende:
Nou, dan wil ik ook wel een proefje, dan is de pot meteen leeg.
Zie ik eruit als Majoor Boshardt (of hoe je die naam ook moge schrijven)?quote:
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Majoor Boshardt (of hoe je die naam ook moge schrijven)?
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig weet ik wie er 30 wordt binnenkort![]()
Neeee...ze wordt 20! Wat een typo...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig weet ik wie er 30 wordt binnenkort![]()
quote:
Ja, leuk dat jij de enige bent bij wie dat werkt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:54 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Wel een werelduitvinding he, jonger worden![]()
Ik weet niet of het werktquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, leuk dat jij de enige bent bij wie dat werkt!
Jij bent nog láng niet jarigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik weet niet of het werktvooralsnog ben ik niet jarig geweest
dit jaar dan
![]()
Piri Piriquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef Aarti het volgende:
gezellig hier
ik heb van Peri Peri een kortingsbon gehad, dus ik ga binnenkort ff goed inslaan![]()
niet flauw, daar is het ook gebaseerdquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet flauw, daar is het ook gebaseerd![]()
ik weet nog niet ik wil in elk geval dream cream, retread en rehab. En verder geen idee, misschien zo een eau de roma of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |