Volgens mij jij ook want als je goed kijkt verbrand je je fikken, de wuppie god zal je nog wel meer straffen nu je deze daad hebt begaan. TUIG!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Het was een genot om dat kutbeestje te zien kreperen in de vlammen .... hij schreeuwde het uit van de pijn!
Het was het waardquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij jij ook want als je goed kijkt verbrand je je fikken, de wuppie god zal je nog wel meer straffen nu je deze daad hebt begaan. TUIG!
lol gottiksquote:
De een is de reden geweest voor de anderquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
OMFG TS, Eerst de clip van het wuppielied uploaden en dan nu in 1 keer wuppie in de fik zetten![]()
een braziliaanse wuppie ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu niet meer .... nu is ie zwart![]()
Doe nou gewoon eens gezellig mee en verbrand je wuppie ook ritueel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:42 schreef Canisfire het volgende:
Ban aanvraag !!
Omfg, kansloos.quote:
We moeten opofferingen doen .... uiteindelijk is het beter voor iedereen als alle wuppies vernietigd zijn!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omfg, kansloos.
Wuppies heb ik nog niet gezien, maar dat verbranden is slecht voor het milieu!
En waarom is het beter?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We moeten opofferingen doen .... uiteindelijk is het beter voor iedereen als alle wuppies vernietigd zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |