quote:Sowieso kom jij in Onzin veel beter tot je recht.
Op dinsdag 18 december 2001 13:41 schreef jerney het volgende:[..]
ach so
Had had al een tijd niet meer in dit topic gekeken.. Kben die anti-allochtonentopics strontzat..
quote:Ik eik. ook, magoe, k vind et nooit erg om mijn mening te geven
Op dinsdag 18 december 2001 13:41 schreef jerney het volgende:
Had had al een tijd niet meer in dit topic gekeken.. Kben die anti-allochtonentopics strontzat..
quote:hey raaf.. euh Hummerr.. kheb je gemist schat
Op dinsdag 18 december 2001 13:51 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Sowieso kom jij in Onzin veel beter tot je recht.
En anders kun je natuurlijk altijd nog B.E.H volspammen met die foto,s van je.... Zat te doen op fok.
quote:Dringt toch niet tot ze door.. why bother?
Op dinsdag 18 december 2001 13:57 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Ik eik. ook, magoe, k vind et nooit erg om mijn mening te geven
quote:tja. eik heb je wel gelijk... magoe, zolang jij geen naaktfoto's plaatst heb ik in B&H nix te zoeken.. en ja, ik moet wat he...
Op dinsdag 18 december 2001 13:59 schreef jerney het volgende:[..]
Dringt toch niet tot ze door.. why bother?
quote:Ik jou ook!
Op dinsdag 18 december 2001 13:59 schreef jerney het volgende:[..]
hey raaf.. euh Hummerr.. kheb je gemist schat
als kiespijn
Deze topic heb ik ge-opend omdat ik die onzinnige discussies tussen "links" en "niet zo links" ook zat begin te worden.
Discusieren vind ik heel leuk om te doen, maar je ziet zo'n topic snel veranderen in een flametopic waar langzaam aan meer en meer op de man wordt gespeeld, en beide kampen hebben daar schuld aan.
quote:Kben niet "links" Ik ben gewoon "niet zo rechts".
Op dinsdag 18 december 2001 14:10 schreef Refragmental het volgende:
Allereerst wil ik zeggen dat dit absoluut geen anti-allochtonen topic is.Deze topic heb ik ge-opend omdat ik die onzinnige discussies tussen "links" en "niet zo links" ook zat begin te worden.
Discusieren vind ik heel leuk om te doen, maar je ziet zo'n topic snel veranderen in een flametopic waar langzaam aan meer en meer op de man wordt gespeeld, en beide kampen hebben daar schuld aan.
Love your sig btw
quote:Misschien ligt het eraan dat er op een gegeven moment alleen maar topics de kop opstaken die alles aangrepen om hele bevolkingsgroepen de gronsd in te stampen? daardoor raken bepaalde topics en bepaalde posts in een kwalijk daglicht.
Op maandag 17 december 2001 21:09 schreef Refragmental het volgende:
Ik erger me echt ongelovelijk aan die linkse wereldverbeteraars die echt alles uit context trekken en dingen opvatten zoals ze het zelf willen opvatten.Een goed voorbeeld hiervan is:
Klote Dieven!!Er wordt 1 keer vermeld dat het om getinte mensen gaat en meteen vliegen de linkse wereldverbeteraars er als strontvliegen op af om te zeggen dat er niet zo gegeneraliseerd moet worden, en dat terwijl er helemaal nog niet eens iets is gezegd op een paar kutsmoesen na dan.
En door deze mensen moest dit topic gesloten worden.P.s
Let niet op de typfouten, heb vandaag een chirurgische ingreep gehad aan m'n schouder, dus het typen gaat tamelijk moeilijk.
Begrijp me goed: Ik ben links georienteerd, maar sta wel open voor discussies. Ik kan ook zien dat er in bepaalde bevolkingsgroepen problemen de kop opsteken. Ik vind alleen dat je niet die hele bevolkingsgroep op een beledigende manier over een kam kunt scheren.
En verder: Sorry dat ik het zeggen moeten, maar je signature is redelijk typisch. Ten eerste: als jij me kan vertellen wat het precieze partijprogramma van Pim Fortuijn en consorten is, mag je me dat evrtellen. Tot nu toe hebben ze nog geen echte onderbouwde plannen gegeven dus wat is er dan zo prachtig aan Pim Fortuijn? Ten tweede: als je links georienteerd bent op het politieke vlak hoef je nog geen fatsoensrakker te zijn of weinig uit te gaan.
quote:Lees op pagina 1 van deze thread over een uitleg van m'n sig.
Op dinsdag 18 december 2001 14:12 schreef Ripley het volgende:[..]
Misschien ligt het eraan dat er op een gegeven moment alleen maar topics de kop opstaken die alles aangrepen om hele bevolkingsgroepen de gronsd in te stampen? daardoor raken bepaalde topics en bepaalde posts in een kwalijk daglicht.
Begrijp me goed: Ik ben links georienteerd, maar sta wel open voor discussies. Ik kan ook zien dat er in bepaalde bevolkingsgroepen problemen de kop opsteken. Ik vind alleen dat je niet die hele bevolkingsgroep op een beledigende manier over een kam kunt scheren.
En verder: Sorry dat ik het zeggen moeten, maar je signature is redelijk typisch. Ten eerste: als jij me kan vertellen wat het precieze partijprogramma van Pim Fortuijn en consorten is, mag je me dat evrtellen. Tot nu toe hebben ze nog geen echte onderbouwde plannen gegeven dus wat is er dan zo prachtig aan Pim Fortuijn? Ten tweede: als je links georienteerd bent op het politieke vlak hoef je nog geen fatsoensrakker te zijn of weinig uit te gaan.
quote:Gelezen. Ik ken de sigs niet waar die van jou een een reactie op is, maar het zal wel. Toch zou ik wel eens willen weten of je totaal niet achter delen van je sig staat. Maar goed, ik heb nog meer gepost als reactie op jouw eerste post.
Op dinsdag 18 december 2001 14:15 schreef Refragmental het volgende:[..]
Lees op pagina 1 van deze thread over een uitleg van m'n sig.
quote:Valt wel mee... zelfs jij kunt het:
Op maandag 17 december 2001 21:34 schreef Refragmental het volgende:
...Generaliseren is toch een kunst he
quote:V.
Op maandag 17 december 2001 21:29 schreef Refragmental het volgende:Als je echt realist bent besef je ook wel dat buitenlanders een ietwat criminelere aanleg hebben dan autochtonen...
quote:1 woord....... LEES!!!!!!!!!
Op donderdag 20 december 2001 23:42 schreef Verbal het volgende:[..]
Valt wel mee... zelfs jij kunt het:
[..]V.
Lees het hele topic door voordat je dingen zegt die nergens op slaan
quote:Waarom een slotje?
Op donderdag 20 december 2001 23:58 schreef Nyrem het volgende:
[afbeelding]
eens kijken wat voor een voorspelbare reacties ik krijg
quote:Bedenk zelf liever eerst wat zinnigs voor je hele topics volplempt met dingen die nergens op slaan
Op vrijdag 21 december 2001 00:24 schreef Refragmental het volgende:[..]
1 woord....... LEES!!!!!!!!!
V.
quote:Ik zal het nog maar een keer posten.
Op vrijdag 21 december 2001 00:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Bedenk zelf liever eerst wat zinnigs voor je hele topics volplempt met dingen die nergens op slaan
V.
quote:Ik denk dat " Waarom niet?" een relevantere vraag is
Op vrijdag 21 december 2001 00:24 schreef Refragmental het volgende:[..]
Waarom een slotje?
quote:Ik ga mezelf niet herhalen.
Op vrijdag 21 december 2001 00:34 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik zal het nog maar een keer posten.
Volgens mij heb je het net gemist.
Kijk maar een paar posts hierboven ![]()
V.
quote:Jong ben je nou echt gewoon zoooooo dom???
Op vrijdag 21 december 2001 00:41 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik ga mezelf niet herhalen.
Kijk maar een paar posts hierboven
V.
Lees en kom maar terug wanneer je iets zinnigs kunt zeggen.
quote:Wat mien jong, hest de koen al moalken of wat. Mooi wark op de boederie nait jong ?
Op vrijdag 21 december 2001 00:53 schreef Refragmental het volgende:
Nu sta je dus met je mond vol tanden he jong.
quote:Waaaaaaaaaaaaaaaaat?????
Op vrijdag 21 december 2001 00:54 schreef gelly het volgende:[..]
Wat mien jong, hest de koen al moalken of wat. Mooi wark op de boederie nait jong ?
quote:O, ben je er nog?
Op vrijdag 21 december 2001 00:53 schreef Refragmental het volgende:
Nu sta je dus met je mond vol tanden he jong.
Tja, sorry, ik heb het topic doorgelezen, maar ik vind het allemaal niet zo wereldschokkend wat je schrijft.
Je openingspost vond ik een beetje onzinnig. Je opmerking waarop ik reageerde helemaal.
De rest werd wat genuanceerder, maar echt schokkend... nee
Verder lijk je me geen slechte peer hoor.
Even goeie vrienden (beetje plagen moet kunnen hoor)
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |