quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
ik proef een ondertoonquote:
Je had ook geen kans, Elisa was je steeds voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik proef een ondertoon
en dat voor iemand uit Ede, hoe subtiel moet je zijn
Tuurlijk, we hebben alles nu eens goed opgeruimd.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:26 schreef Adelante het volgende:
het lijkt rustiger op v&a, dat dan weer wel
je moest eens weten hoeveel tag-toetsen ik verslten heb eer alle users hier een beetje waren opgevoed! daar heb jij nu geen omkijken meer na mannetjequote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef Het_Biertje het volgende:
en jij verschoof bergen werk![]()
, weet je nog toen? toen die ene gozer nog poste. OMG dat waren nog eens topics
amateurquote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel tag-toetsen ik verslten heb eer alle users hier een beetje waren opgevoed! daar heb jij nu geen omkijken meer na mannetje![]()
[GEZ] keyboard met CTLR toetsquote:Op zondag 25 juni 2006 20:00 schreef Het_Biertje het volgende:
amateurik heb ze onder de Ctlr-v zitten
![]()
Contlol - Light.quote:
Je moet eens weten hoeveel product-topics ik wel niet geopend heb jaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik deed daar meer dan dat jij wat deed![]()
![]()
![]()
Mijn Sony Topic. De herinneringenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel product-topics ik wel niet geopend heb ja![]()
![]()
![]()
En V&A dan?quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Dizer het volgende:
Heb ik eindelijk een leuk plekkie gevonden op FOK waarin ELKE topic ineteressant genoeg is om voor wakker te blijven.. gaat het sluiten!!!
Dank jequote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Toch vind ik dat je het sympathiek behandeld had
Ja hallo. Wat een dom plaatje was dat!quote:
Ik zit dus nog steeds met die ban.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Topic is nog steeds aanwezig. En soms reageren mensen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |