ej, lullo!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Reden om hier nog langer weg te blijven![]()
nog een of nog geenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat een slowchat is dit toch.
O en ik heb na 5 weken nog een Macbook.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Adelante het volgende:
ik ben al weer bijna toe aan een nieuwe man
niet niet? da's dus mooi op tijdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb 8 juli een LAN-party, en ik denk niet dat A-Mac die datum niet gaat redden
dat id heb ik altijd al gehad... ik zo denken van ElisaB gaat weg, dan krijg ik het strax keidruk, dus we kappen ook meteen maar, maar dan gaat er niemand weg behalve ik en komen er twee dudes voor terugquote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Dat was omdat ze je altijd aan het uittesten waren, Adelante
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deedquote:
En dan niet zomaar twee man, maar twee man die nog nooit gemod hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
Dizer: nog nooit gemod?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Geqxon het volgende:
En dan niet zomaar twee man, maar twee man die nog nooit gemod hebben.
Maar die het wel erg goed doen.
Dan zullen ze wel druk zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |