Zoveel goud? Ritme?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Psst....hebben negers nou echt...?
Nouja, jeweet wel.
Wat is een pretvlek?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:01 schreef pretvlek het volgende:
"Kan je die muziek wat zachter zetten, en mag ik je vervoersbewijs zien?"
Ben jij van de NSb?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:01 schreef pretvlek het volgende:
"Kan je die muziek wat zachter zetten, en mag ik je vervoersbewijs zien?"
En dan? Dan lacht 'ie, kan je dan wel de tijd zien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef MUUS het volgende:
"Jeetje, donker hier, ik kan de tijd op mijn horloge niet eens zien. Lach eens?"
DOOR DE TANDEN, GEKKE NEGER!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan? Dan lacht 'ie, kan je dan wel de tijd zien?.
Ok, geen vervoersbewijs dus. Mag ik dan je legitimatie zen?quote:
Grappen uitleggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik jouw legitimatie zien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:05 schreef pretvlek het volgende:
[..]
Ok, geen vervoersbewijs dus. Mag ik dan je legitimatie zen?
RET![]()
tuu'k, staat de zon op de derde gouden tand dan is het 17 uurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
tuu'k, staat de zon op de derde gouden tand dan is het 17 uur
Iemand die jou zo deze tram uit gaat zetten als je niet snel je kaartje laat zien, neger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
*legitimatie showt*quote:
Nee.quote:
Ja.quote:Nerd?
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Sta ik tegenover een neger ofzo?
Ehm, ik ben in Nederland geboren, dus d'r valt niet veel te integreren hèquote:Ga je integreren!
Durf je niet in je eentje? hihi.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef pretvlek het volgende:
[..]
*legitimatie showt*
Zo. Ga je meewerken of moet ik assistentie laten komen?
Hoezo heet je dan eijking?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ehm, ik ben in Nederland geboren, dus d'r valt niet veel te integreren hè.
Zakt je eigendunk daar nou serieus van tot het nulpunt, of is dat een fabeltje?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef MUUS het volgende:
Ik heb vuhkering gehad met een neger.
omdat ie in die natte voeg van je mocht, anders had ie je moeder geslapped.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef MUUS het volgende:
Ik heb vuhkering gehad met een neger. Altijd als hij langs kwam, riep mijn moeder heel hard:
"R, waar ben je? Is hij al binnen? R, waar ben je? Lach ff man, ik zie je niet! Oooh daaaar ben je!"
Vond 'ie leuk..
Nee man, ik voelde me superieur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zakt je eigendunk daar nou serieus van tot het nulpunt, of is dat een fabeltje?
dWc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
@dwc
Michaël.quote:michael
lolleromfg.quote:is natuurlijk wel een loleromfg
Neger.quote:naam voor een negert
Door m'n wat? Nouja, nee in ieder geval.quote:werd je veel gepest door je swabbies?
je kan dus niet eens je naam normaal schrijven in je profiel?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan dus niet eens je naam normaal schrijven in je photobook?
Hoezo dát nou weer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij wordt DWC gepwnt
Weet ik niet, daarom vraag ik 't ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Hihi wat denk je?
lekker slordig omdat je al vrij lang aanwezig bent op fok. nooit gezien dat je het verkeerd geschreven had?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel. Ik zal 't wel gewoon een keer snel getypt hebben
.
Slordig man, m'n naam op FOK! (een internetforum ffs) verkeerd typenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lekker slordig omdat je al vrij lang aanwezig bent op fok. nooit gezien dat je het verkeerd geschreven had?
WIE HAD HET OVER GRAPPIG NEGER!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De 2e keer was 'ie ook niet grappig.
Keek je ongeveer zo toen je dit typte?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
WIE HAD HET OVER GRAPPIG NEGER!AAN JE WERK!
MWHOEHAHAHAHA!
![]()
ik vind je toch wel liefquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slordig man, m'n naam op FOK! (een internetforum ffs) verkeerd typen. Niets beters te doen?
.
Grrrquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind je toch wel liefplus ik mag negers en negerinnen wel.
Nee, ik kijk als ik negers zweepslagen geef toch anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Keek je ongeveer zo toen je dit typte?
[afbeelding]
come on dude. ik heb hier een zwart pareltje zitten.quote:
Ik scrollde net t banmeld topic door... Weinig BrauN voorlopig geloof ik...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:33 schreef Devrim_ het volgende:
Hey BrauN...wat doe jij hier?
Kloontje hier kloontje daar..kloontje overal!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik scrollde net t banmeld topic door... Weinig BrauN voorlopig geloof ik...
Sorry?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef felic. het volgende:
Eeh fawaka..lauw..eh man check die spange tanga, jammer dat et een tatta is noh?. Wij kills zijn tantoe lauw. Check die bakra's dan.......ze lopen alsof ze in hun been zijn geschotennoohhh
Nou nou, ze zijn wat donker, maar ze hebben dan niet meteen kanker, hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:16 schreef ballieking het volgende:
Kankertopic...
Jezus wat een kutgrap. Ik vind dit gewoon een kuttopic. Lekker op internet stoer over negers praten en in het echt je mond houden. Stoer!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou nou, ze zijn wat donker, maar ze hebben dan niet meteen kanker, hoor.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:31 schreef ballieking het volgende:
[..]
Jezus wat een kutgrap. Ik vind dit gewoon een kuttopic. Lekker op internet stoer over negers praten en in het echt je mond houden negeren. Stoer!![]()
That's FOK!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:31 schreef ballieking het volgende:
[..]
Jezus wat een kutgrap. Ik vind dit gewoon een kuttopic. Lekker op internet stoer over negers praten en in het echt je mond houden. Stoer!![]()
wees blij, anders kreeg je helemaal geen aandacht meer.quote:
Ik mijn mond houden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:31 schreef ballieking het volgende:
[..]
Jezus wat een kutgrap. Ik vind dit gewoon een kuttopic. Lekker op internet stoer over negers praten en in het echt je mond houden. Stoer!![]()
*troost*quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:03 schreef Charizma het volgende:
ik kan wel janken
Ik voel me alweer wat beter nu, dankjequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
*troost*
Het komt allemaal echt wel weer goed.
*aait over bolletje*
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:31 schreef ballieking het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is? Michael Jackson.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...Dit is echt zielig...
![]()
Hé, da's ook een negert.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:32 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is? Michael Jackson.
Ik heb NOOIT beweerd dat Michael Jackson niet zielig is..quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:32 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is? Michael Jackson.
Ach, dat figuur scheldt te pas en te onpas met 'kanker', noemt mensen tokkies en paupers en kotst op kakkers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...Dit is echt zielig...
![]()
Toch raar, medelijden hebben met een miljonair. Of is ie dat niet meer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heb NOOIT beweerd dat Michael Jackson niet zielig is..![]()
Het gaat mij om die ene opmerking, niet om ballieking...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, dat figuur scheldt te pas en te onpas met 'kanker', noemt mensen tokkies en paupers en kotst op kakkers.
Kijk, als je dan de brave held wilt uithangen, hou dat soort opmerkingen dan ook voor je.
En ik zeg dus dat die ene opmerking uit zijn mond ook geen kont voorstelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het gaat mij om die ene opmerking, niet om ballieking...![]()
Ik als iemand met een donkere huidskleur voel mij beledigd. Ik eis een ban ! dit kan toch niet zomaar hier ? of wel ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:26 schreef Rosbief het volgende:
Look, it's a nigger, it's a fucking brown niggah!!!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:26 schreef Rosbief het volgende:
Look, it's a nigger, it's a fucking brown niggah!!!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef postmortum het volgende:
hey ontsnapt uit almere-binnen?
almere muziek wijk?quote:
Matig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef RandomReader het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je voor een neger staat.
Het gaat zo.
Je loopt naar m toe waar hij op zo een kleedje gestolen rolexen zit te verkopen voor een halve euro
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een rolex voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn rolex wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Om deze "grap" matig te noemen is een beetje te veel van het goede hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef RandomReader het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je voor een neger staat.
Het gaat zo.
Je loopt naar m toe waar hij op zo een kleedje gestolen rolexen zit te verkopen voor een halve euro
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een rolex voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn rolex wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Sterf man! Ga je eerst eens orienteren op Fok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Om deze "grap" matig te noemen is een beetje te veel van het goede hoor.
Om het een grap te noemen ook.![]()
RandomReader:
Geslacht: Man
1977!![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Sterf man! Ga je eerst eens orienteren op Fok!
Foei! leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Lees jij ooit wel eens TTT's ofzo?![]()
Duhquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Zonder die voorkennis was hij écht heel slecht.
Maar dat wist je natuurlijk al.
Dat was 2002! Toen wist ik nog niet eens wat FOK! was!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:44 schreef RandomReader het volgende:
[..]
DuhMaar dat je dat topic gemist hebt! Nogmaals: Foei
![]()
*zoekt teletekst pagina 888quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef felic. het volgende:
Eeh fawaka..lauw..eh man check die spange tanga, jammer dat et een tatta is noh?. Wij kills zijn tantoe lauw. Check die bakra's dan.......ze lopen alsof ze in hun been zijn geschotennoohhh
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Zeeuwtje het volgende:
Hey Nega, swah jonge! Wil jij me effe helpuh met die kankuh marrokaan daaro?
Ah, meneer heeft moeite met geschiedenis, waarheden, en logisch nadenken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:33 schreef Stealth-B2 het volgende:
rot op kk lijer
als men een negert ziet denkt men toch meteen aan zwarte piet? jij toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef Echo99 het volgende:
1 Bigmac asjeblieft.
quote:...maar ik zie geen hand voor ogen
en het donker maakt mij bang
mama, mama,
mag het licht aan op de gang?...
Je laat negers aan je pik zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
neger(in): "goede morgen schatje"
ik: "hoi"
n: "mag ik even aan je pik zitten?"
ik: "ja hoor"
n: "mmm ik ben geil"
ik: "ok"
n: "stop hem er even in"
ik: "..."
n: "oh hij is zo lekker, veel groter dan die negers die ik heb gehad"
ik: "ik kom schatje mmmmm".
en dat elke ochtend. met textwissel. dan douchen en naar het werk.
Onder de douche, dan vlekt het niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |