BlauweBaviaan, waarom...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:26 schreef BlauweBaviaan het volgende:
[..]
Dat kan iedereen zien, dus je hoeft het niet te melden.
Kansloos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:44 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet, maarja ik moet tog iets doen![]()
Ik zat al op een nog kanslozere reactie te wachten. Kansloos.quote:
doe gewoon je ding en kies ereenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:11 schreef MOD het volgende:
Hmm ik heb wel een paar filmpjes liggen en 1 in de maak, maar ik weet niet wanneer díe af is...
Nou weet ik niet welke ik moet inzenden...
Leuk topic trouwens
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef B4CO het volgende:
kansloos topic dus
Ff serieus, heb je hier in zegmaar 62 posts meer dan 3 met een serieuze movie gezien? nou????quote:
ja, had je er 70 verwacht?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:32 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ff serieus, heb je hier in zegmaar 62 posts meer dan 3 met een serieuze movie gezien? nou????
Zend zelf wat in dan, of laat dit topic met rust.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee, jij niet dan? waarom open je dan zo een topic?
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef MOD het volgende:
[..]
Zend zelf wat in dan, of laat dit topic met rust.
Tis een puik plan, jammer misschien dat er weinig inzendingen zijn, maar dat kan nog veranderen.
Ik zal zo es wat uploaden.
komt ie nogquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef MOD het volgende:
[..]
Tis een puik plan, jammer misschien dat er weinig inzendingen zijn, maar dat kan nog veranderen.
lukt hetquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef MOD het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |