Ik kan me er anders slechts één herinneren.quote:
Die was zo van: Het zit er niet in voor ons Wyccie. Jammer!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat van mij, wat was dat? Dat heb je nog steeds niet gezegd.
Vrouwen zijn zo onromantisch. Is dat iemand wel eens opgevallen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik kan me er anders slechts één herinneren.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:18 schreef Gellius het volgende:
Die was zo van: Het zit er niet in voor ons Wyccie. Jammer.
De oma van Jantje Smit ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Ze heeft een engelstem die nu nog alleen in den hemel klinkt![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Tokay het volgende:
Die van peaceman is KT Tunstall.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
Minnie Ripperton?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
Steek jij nou telkens je duim omhoog? Je hebt steeds kapotte PI's.
Ik ben héééél verdrietig *sniff sniff*
Zeer schrale troost.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Gellius het volgende:
Helaas. 't Is zo. Maar! Ik waardeer je. Als mens. Da's ook prachtig niet?
Dag Bwennie, slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef BwennieBren het volgende:
Wat een liefde hier!
![]()
Maar lieve luitjes, mijn ADSL is traag en zo is ik. Mama gaat haar mandje in. Een fijne voortzetting van de avond/nacht en voor staks: welterusten
Beetje scheten affakkelen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef Gellius het volgende:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, op een joviale mannelijke manier.
Truste Bwenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef BwennieBren het volgende:
Wat een liefde hier!
![]()
Maar lieve luitjes, mijn ADSL is traag en zo is ik. Mama gaat haar mandje in. Een fijne voortzetting van de avond/nacht en voor staks: welterusten
Mooi net dasje ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Gellius het volgende:
En een geweldige foto, laten we wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |