We staan open voor suggesties.quote:Welkom bij RJP voor Dummies
Opzet:
"RJP voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van C&H. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.
"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Een vergeefse poging is het zeker niet gebleken, gezien de grote populariteit van RJP voor Dummies.
Al spoedig gooide RJPvdD hogere ogen dan het origineel (RJP) op het wat reacties betreft tot dan toe kwakkelende C&H forum.
Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, onder wie ik mezelf eigenlijk niet reken (maar enfin), kunnen dan hier terecht in "RJP voor Dummies".
Tussen plaatjes door kan je het feuilleton 'Avonturen in de Fok!straat' lezen.
enjoy
1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede overburen van RJP
2e amendement: Geen blote tieten vóór de namiddagborrel.
een link naar deze openingspost
RJPvD nu ook op de Fok! Wiki!
Afgewezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
Suggestie: de quote-tags verwijderen in de OP.
Doordat...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:39 schreef Gellius het volgende:
Dat komt omdat ik een ragfijn taalspel speel, treinhomo. Daar zijn de verklarende woordenboeken niet op toegesneden.
abberatie (fout geschreven!) en abbreviatie is niet hetzelfde. Heb je een glaasje teveel op?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
hee een topic met dezelfde naam.. of zie ik dubbel?
Suggestie: quote-tags toevoegen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
U hebt gezocht op aberratie:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
aber·ra·tie (de ~ (v.), ~s)
1 afwijking
2 schijnbare verplaatsing van de sterren
KIJK! Dit is de positieve benadering die wij zo node missen in het huidig tijdsgewricht. Ik herhaal daarom mijn eerdere suggestie:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:42 schreef Tokay het volgende:
Gellius! Je hebt een topic geopend!
[afbeelding]
Die heb jij verspild, in de OPquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Gellius het volgende:
Suggestie: quote-tags toevoegen.
Het... Het was een hele drempel ook, dat wil ik wel kwijt. Dank, dank voor alle bemoedigende woorden. En de briefkaarten. Ik zal ze met plezier brevieren als ik weer voor het laaiende vuur van een nieuw-te-openen topic sta.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef peaceman het volgende:
Hulde voor de dappere poging van Gellius![]()
Zelden zulk hartverwarmend gebroddel in de marge mogen aanschouwen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef peaceman het volgende:
Hulde voor de dappere poging van Gellius![]()
Hee, best een aardige OPPO toch? Ik ben er best fier op, zelf.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zelden zulk hartverwarmend gebroddel in de marge mogen aanschouwen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |