Ik kan het verder nog nergens vinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:24 schreef SanyaN het volgende:
Oja, de bron is een nieuwsbrief van Mojo.
hoe werkt dit nou verder, heb de files wel gevonden , maar danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:33 schreef five2one het volgende:
Roger Waters
Arrow Rock Festival 10 june 2006
Lichtenvoorde, Netherlands.
Bootleg title: A bright moon at Arrow Rock.
Hi all,
This is another recording of this superb show. I was really happy to attend to this show, because due to circumstances I wasn't able to see mister Waters in Rotterdam (so close to my hometown) 4 years ago.
Recording position about 15 meters from the stage, left of the centre.
It's better quality than "That" because of a better recording position.
alt.binaries.nl -> arrow.rar
Enjoy!!!!. Inderdaad verrekt aardige kwaliteit!!!!
edit: link naar warez verwijderdquote:hoe werkt dit nou verder, heb de files wel gevonden , maar dan![]()
omdat ze zaterdag pas in de verkoop gaan.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
Het extra Roger Waters-concert staat nu ook aangekondigd op de site van Ahoy.
Met een verwijzing naar ticketmaster.nl, die de kaarten echter nog niet aanbiedt...
Kan ik me voorstellen. Ik was verhinderd voor Arrow en stond op het punt om kaarten voor Magny Cours te kopen, maar dit is een uurtje of zeven rijden dichterbij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef Evertje het volgende:
[..]
omdat ze zaterdag pas in de verkoop gaan.....
ik ga niet. heb de show op arrow rock gezien
misschien off-topic maar die Sharp heb ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:02 schreef five2one het volgende:
Roger Waters - live op Arrow Rock 10 Juni 2006
Een bootleg, in FLAC formaat, ingepakt met RAR
een 2CD bootleg
Dit is de info van de taper:
Roger Waters - 2006-06-10 - 'That!' (ARV003)
Recorded at Arrow Rock Festival, Lichtenvoorde, The Netherlands
10th June 2006
Sharp MD-MT15 and Sony ICD SX35 -> Adobe Premiere Pro -> WAV 44khz 16-bit -> Switch 1.05 -> FLAC
Track Listing:
1.01 In The Flesh
1.02 Mother
1.03 Set The Controls For The Heart Of The Sun
1.04 Shine On You Crazy Diamond
1.05 Have A Cigar
1.06 Wish You Were Here
1.07 Southampton Dock
1.08 The Fletcher Memorial Home
1.09 Perfect Sense
1.10 Leaving Beirut
1.11 Sheep
Set 2
2.01 Speak To Me
2.02 Breathe
2.03 On The Run
2.04 Time
2.05 Breathe (Reprise)
2.06 The Great Gig In The Sky
2.07 Money
2.08 Us And Them
2.09 Any Colour You Like
2.10 Brain Damage
2.11 Eclipse
Encores
2.12 Another Brick In The Wall (part 2)
2.13 Vera
2.14 Bring The Boys Back Home
2.15 Comfortably Numb.
Budgetticket.nl is zo'n kutbedrijf die studenten inhuurt om in de rij te gaan liggen.. Dan een flink aantal kaarten opkoopt, en ze vervolgens voor véél te veel geld weer doorverpatst.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=102492&l=NL&C=
zaterdag 10:00 begint de voorverkoop.
je kan ze nu al bestellen bij budget tickets, maar dan zijn ze bijna 2 keer zo duur
http://www.budgetticket.n(...)t-4220/Roger_Waters/
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij rang 1 tm 6? Ik neem aan dat het goedkoopste ticket gewoon een staanplaats is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=102492&l=NL&C=
zaterdag 10:00 begint de voorverkoop.
je kan ze nu al bestellen bij budget tickets, maar dan zijn ze bijna 2 keer zo duur
http://www.budgetticket.n(...)t-4220/Roger_Waters/
Daar zou ik eerlijk gezegd niet vanuit gaan. Hij is nu weer flink op dreef, maar of hij dat over 2 jaar nog steeds is, blijft de vraag....quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef ummagumma het volgende:
ik baal gigantisch....wegens geldgebrek kan ik zaterdag geen kaartjes halen voor Roger Waters![]()
Ik hoop dat ie binnen 2 jaar weer terug komt dan ga ik er wel voor....alst moiet ga ik een nacht voor het postkantoor bivakeren.
hij zal wel klem gezeten hebbenquote:Wat betreft DSOTM..... Hij zong The Great Gig fe-no-me-naal.... .
Soms zingt ie zelf, maar andere nummers (vnl tijdens DSOTM) werden steengoed overgenomen door Kilminster of Harry Waters. Genot voor het oor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef Gert het volgende:
Vraagje aan de Arrow Rockers: zingt Waters zelf de mannelijke vocalen op het DSOTM-gedeelte? En gaat dat een beetje?
OK, dus Harry heeft de stem niet van z'n pa geërfd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Soms zingt ie zelf, maar andere nummers (vnl tijdens DSOTM) werden steengoed overgenomen door Kilminster of Harry Waters. Genot voor het oor!
Ik kan me niet herinneren dat Harry heeft gezongen eigenlijk... Verwar je hem niet met Jon Carin?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Soms zingt ie zelf, maar andere nummers (vnl tijdens DSOTM) werden steengoed overgenomen door Kilminster of Harry Waters. Genot voor het oor!
Het was om 10 uur even heel druk, toen de voorverkoop begon, omdat alle echte die-hards dan als een idioot gaan proberen om tickets te bemachtigen. Maar je kunt nu alweer rustig naar de site om je tickets uit te zoeken. Alle soorten zijn nog verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:07 schreef LintuxCx het volgende:
ticketmaster.nl is best druk, misschien toch nog vrij veel interesse?
Hier misschien?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:44 schreef _Denker het volgende:
Iemand enig idee waar je uitleg kan vinden over de teksten van Pink Floyd?
Zou kunnen hoor. Maar ik heb PF/Waters al wél een paar keer op een openluchtshow gezien en nog nooit in een wat intiemere setting. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef LintuxCx het volgende:
maar openlucht lijkt me wel geschikter dan een zaal in ieder geval, voor dit soort shows.
nee hoor je kunt nog kaarten krijgen voor rang 5quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
En uitverkocht.
O ja, als je één stoel bestelt dan kan het nog. Zodra je aangeeft 2 tickets te willen kopen, wil het niet meer. Nou ja, er zullen geen ongezellige lege plekken zijn dus, als dit na 1 dag al het resultaat is..quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef ummagumma het volgende:
[..]
nee hoor je kunt nog kaarten krijgen voor rang 5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |