Een soort gelijke fles wel van een ander merk heb ik pas bij de Jumbo gezien. Zal dit weekend even kijken of ze hem nog steeds verkopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Geloof me, ik ben half Nederland afgestruind om mint siroop te vinden. Niet gelukt.
Ik haal het nu altijd in Belgie. Mint siroop van Teisseire is erg lekker.
[afbeelding]
Mijn stoelgang verkleurt wel een beetje als ik er veel van drink.
Nee hoor, is gewoon limonade. Ranja, zo je wilt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:48 schreef Pilootje het volgende:
Is het een alcoholisch drankje ? ( vast niet aan de naam te zien ? ... )
In dat geval hebben we gewoon creme de menthe bij de slijter.
Volgens mij zijn er wel mint siroopjes in de winkel te krijgen ( met name drankhandelaren ) Anders zelf maken, kan niet al te moeilijk zijn ?
Mail ze eens met die vraagquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kickje, iemand dit al in een supermarkt tegengekomen? Zou het graag in Nederland willen kunnen kopen. Als ik de reacties hier zo hoor is het toch wel positief: ik snap niet waarom Unilever, Procter of Karvan Cevitam dit niet uitbrengt in Nederland.
Dank je voor de TIPquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Tourniquet het volgende:
Vanaf donderdag 20/7 in de aanbieding bij Lidl:
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)20.p.Pepermuntsiroop
Doe er je voordeel mee!!![]()
[afbeelding]
wat een goeie tip!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Tourniquet het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef Tourniquet het volgende:
[afbeelding]
Sowieso zijn de meeste smaken van Teisseire de beste limonade die ik ooit geproefd heb.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Geloof me, ik ben half Nederland afgestruind om mint siroop te vinden. Niet gelukt.
Ik haal het nu altijd in Belgie. Mint siroop van Teisseire is erg lekker.
[afbeelding]
Mijn stoelgang verkleurt wel een beetje als ik er veel van drink.
heb je er wel water bijgedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef Muck het volgende:
ik heb vanmorgen een fles gehaald, maar nog niet geproefd...
edit: het is érg zoet!
ik heb het in frankrijk weleens gedronken, en toen vond ik het heerlijk fris, maar dit is, tja, erg zoet. alsof je goedkope pepermuntjes zit te eten
haha, natuurlijkquote:
ah, dat scheelt, hoef ik er niet meer heenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:02 schreef Tourniquet het volgende:
In Leiden was 't ook al op.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor de bus naar de Merenwijk genomen vanaf het station, allemaal voor niets.![]()
Het was opquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb met de mintsiroop van Teisseire echt maar een klein laagje siroop nodig. Terwijl ik bij Roosvicee bijvoorbeeld best een duimdikte aan siroop kan aanlengen. Maargoed. Vanavond weet ik hoe het smaakt
Van de Lidl of niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef Muck het volgende:
nou, mocht er nog iemand interesse hebben in een bijna volle fles.... mail me maar even
Ik denk dat ze hun bussen muntsiroop hier niet gesleten krijgen. De smaak lijkt me toch wat te specifiek voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kickje, iemand dit al in een supermarkt tegengekomen? Zou het graag in Nederland willen kunnen kopen. Als ik de reacties hier zo hoor is het toch wel positief: ik snap niet waarom Unilever, Procter of Karvan Cevitam dit niet uitbrengt in Nederland.
Is nu ook nog erg lekker hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:54 schreef kabouter.muts het volgende:
Ja ik moet zeggen dat het in mijn herinnering toch lekkerder was.
Wel lekker met spa rood in t zonnetje.
Binnenkort maar een keer gaan kijken danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was vandaag in een AH 5 in Delft, en wat schetste mijn verbazing:
[afbeelding]
10 cent duurder geworden, vandaag meegenomen voor 2,89quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was vandaag in een AH 5 in Delft, en wat schetste mijn verbazing:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
10 cent duurder geworden, vandaag meegenomen voor 2,98
quote:Op woensdag 25 september 2013 06:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik gok dat er van monin ook wel een variant met munt bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |