Maar ik nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is er hoor..
Met andere woorden: Snoeks heeft ook nog eens inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:07 schreef FCDB het volgende:
Altijd hetzelfde gezeik met: "De speler zegt/denkt". Zo stom!
Boeit me vrij weinig als ik naar een pot voetbal zit te kijken...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Met andere woorden: Snoeks heeft ook nog eens inlevingsvermogen
quote:
Ja klopt, als een van de andere grootheden een fout maken is het "Kan de besten overkomen"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef Steeven het volgende:
Hij heeft het soms even te veel over bepaalde spelers, zoals Zidane. Ook al doen die wat fout, dan verdraait hij het naar BRILJANTE ACTIE. Liever gewoon een groot scherm in een kroeg met een hoop geschreeuw zodat niemand naar dat commentaar hoeft te luisteren.
Mis ik een onderliggende dubbelzinnige betekenis achter "torren"? Dan kan ik met jullie meelachenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
'Hij heeft torren in zijn kop' was de meest prachtige uitspraak.
Theo Reitsmaquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:34 schreef XOSL het volgende:
wie gaf commentaar op bra - kro ?
Die vind ik ook heel erg goed.... maar Frank is de koningquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Perrin het volgende:
Jeroen Grueter is nu bezig bij Spanje - Oekraine
Inderdaad een irritante, zwaar overschatte voetballer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:07 schreef FCDB het volgende:
Ook altijd hetzelfde zeggen over dezelfde spelers.... Zidane dit.. Zidane dat... 2 minuten later weer zidane.. Ik denk dat iedereen die een beetje voetbal kijkt wel weet wie Zidane is en dat dit niet zo uitgelegd hoeft te worden...
of was het Bert?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:35 schreef Hankster het volgende:
ik dacht dat hij met een schaats was geramd tijdens de OWS...heeft-ie dus óókal overleefd
Reitsma bezit volgens mij juist de eigenschappen die jij bij Snoeks als negatief ervaart. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:00 schreef Vogel87 het volgende:
Waar ik me ook wel aan ergerde, was z'n droge verslaggeving bij beide doelpunten van Nederland. Ik bedoel, een beetje enthousiasme mag best.
(...)
Theo Reitsma blijft de beste in mijn ogen.
Het viel me op in deze wedstrijd. Toen Nederland scoorde, bleef hij gewoon stil en vertelde hij droogjes dat van Nistelrooy een moeilijk seizoen doormaakt blabla (ik heb net op teletekstpagina 316 gelezen dat ik niet de enige ben die dat opviel)... Voor de rest ben ik het met je eens dat zij wel de beteren zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:24 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Reitsma bezit volgens mij juist de eigenschappen die jij bij Snoeks als negatief ervaart. Maar ik kan het mis hebben.
Deze twee heren zijn voor mij de allerbesten en dan komt er een hele tijd niks. En dan komt Evert ten Napel.
Dat klopt ook wel. Bedoelde alleen te zeggen dat Reitsma volgens mij net zo droogjes is, zo niet droger.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:28 schreef Vogel87 het volgende:
Het viel me op in deze wedstrijd. Toen Nederland scoorde, bleef hij gewoon stil en vertelde hij droogjes dat van Nistelrooy een moeilijk seizoen doormaakt blabla (ik heb net op teletekstpagina 316 gelezen dat ik niet de enige ben die dat opviel)...
quote:Nog nooit iemand zo pro VS horen praten. Hij mag de lul van Charles zuigen.
(voor de rode kaart geopend dit)
Wat dacht je van de bibliotheek ?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef nikiliesje het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar het interview dat frank snoeks onlangs gaf aan Vrij Nederland ? Kan iemand dit op dit topic plaatsen (of mij doormailen?), ik kan er jammer genoeg nergens terugvinden (er is immers al een nieuwe VN uit) !
Alvast bedankt !
En frank is echt wel de allerbeste !![]()
![]()
Misschien moet je je tv op mute zetten als je een wedstrijd kijktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:07 schreef FCDB het volgende:
Altijd hetzelfde gezeik met: "De speler zegt/denkt". Zo stom!
Hoe de fuck kan hij dat nou weten!
Ook altijd hetzelfde zeggen over dezelfde spelers.... Zidane dit.. Zidane dat... 2 minuten later weer zidane.. Ik denk dat iedereen die een beetje voetbal kijkt wel weet wie Zidane is en dat dit niet zo uitgelegd hoeft te worden...
Dat is bijna met alle commentatoren.... Allemaal kut!
Zo.. dat lucht op!
Ik wist toch niet dat je uit België komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef nikiliesje het volgende:
[..]
de bibliotheken in België zijn niet zo uitgebreid als deze in Nederland ...
Dat is geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las zojuist in de krant (SP!TS) dat Snoeks de WK finale van commentaar gaat voorzien
Ten Napelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef planethugo het volgende:
veruit de beste commentator van de NOS. Arnold Vermeulen doet het ook wel aardig maar de rest vind ik maar matig, met als dieptepunt ten napel
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las zojuist in de krant (SP!TS) dat Snoeks de WK finale van commentaar gaat voorzien
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:01 schreef Stansfield het volgende:
In de metro stond ook dat onderzoek had uitgewezen dat 40% niet wilde dat evert ten napel de finale zou doen.
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Nu wordt de finale sowieso een feestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Rustig. Denk aan je hart...quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:40 schreef Pulu het volgende:
Nu ik de juiste stem bij de juiste wedstrijd heb geplaatst, kan ik eindelijk zeggen dat ik Frankie de beste is. Ik word helemaal ziek van die Jeroen Grutter Prutterpot...als ik zijn stem hoor, wil ik gewoon heel zijn bek verbouwen...Brazilië-Ghana was al een drama maar met zijn stem..&^%#$&*%^)$%....
Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Robocock het volgende:
Paar slappen opmerkingen, verder vond ik hem erg goed. Zeker vergeleken met die andere noobs
Nee hoor Reitsma is het kwijt. Is bagger dit toernooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:24 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Reitsma is nog altijd een paar maatjes beter hoor.
Reitsma is het kwijt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor Reitsma is het kwijt. Is bagger dit toernooi.
Die was geweldsig vanavondquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Reitsma is het kwijt?
Moet je eens naar Snoeks luisteren...
Snoeks lulde er maar vanafquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Reitsma is het kwijt?
Moet je eens naar Snoeks luisteren...
Ok gelukkig ben je het niet met me eens. Dat zegt dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Snoeks lulde er maar vanaf![]()
Reitsma is oké
Wordtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:45 schreef Falco het volgende:
Prima cynisme. Frank Snoeks wordt ook nog een hele grote
Wordt? Werd bedoel je.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:45 schreef Falco het volgende:
Prima cynisme. Frank Snoeks wordt ook nog een hele grote
Het niveau Theo Reitsma moet hij nog zien te halen. Hoewel, Reitsma zelf was dit WK dan maar erg matig helaas... Misschien is ie dan nu toch wel een grotequote:
eensquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Wordt? Werd bedoel je.
Hij was in begin wel leuk. Nu is het elke keer weer hetzelfde geleuter.
Ik zie (hoor) er weinig progressie in.
Hij had wel gelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:33 schreef mitt het volgende:
Gruwelijk vervelend was hij, zeker in de eerste helft.
over het tactisch geneuzel van de coach, een stuk of achthonderd keer.
Gelijk jij? NOTquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok gelukkig ben je het niet met me eens. Dat zegt dat ik gelijk heb.
Die waren echt heerlijk om te horen.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Jivis het volgende:
Die opmerkingen over Ronaldo steeds, heerlijk
Hij vond iedereen even goed. Althans, in het openbaar. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:42 schreef Remzz het volgende:
Gisteren Theo Reitsma in NOS Sportzomer, voor het eerst sinds 1978 doet hij de finale niet meer. Hij liet zich jammer genoeg niet echt uit wat ie van de rest(en Snoeks dus) vond. Ik kreeg een beetje het idee dat hij er niet helemaal achter stond.
Natuurlijk staat hij er niet achter. Zoals hij al zelf zei, als commentator wil je het hoogste.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:42 schreef Remzz het volgende:
Gisteren Theo Reitsma in NOS Sportzomer, voor het eerst sinds 1978 doet hij de finale niet meer. Hij liet zich jammer genoeg niet echt uit wat ie van de rest(en Snoeks dus) vond. Ik kreeg een beetje het idee dat hij er niet helemaal achter stond.
Nou ik kreeg een beetje het idee dat hij zlef heeft aangegeven het commentaar niet meer te willen doen...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Natuurlijk staat hij er niet achter. Zoals hij al zelf zei, als commentator wil je het hoogste.
Jawel hoor dit was al bekend voor het WK. Het was al uitzonderlijk dat ie een paar wedstrijdjes deed.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Natuurlijk staat hij er niet achter. Zoals hij al zelf zei, als commentator wil je het hoogste.
quote:
Eenschquote:Op maandag 10 juli 2006 12:20 schreef Perrin het volgende:
Ja, ik vond 'm ook nog steeds acceptabel.. En ik vond dat de wedstrijd zelf zich ook niet echt leende voor bevlogen en geinspireerd commentaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |