Hier dus maar ff m'n gal spuwen. Lucht wel op
-k00pa
spijtig dat ze beroofd zijn
quote:
Op maandag 17 december 2001 19:38 schreef k00pa het volgende:
De daders nog niet gepakt en zal ook wel niet gebeuren maar wel hebben mensen 4 getinte (goh ?) jongeren zien weglopen.
quote:Verklaar je nader!
Op maandag 17 december 2001 19:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
ow wacht... laat ook maar...
Heb geen zin om zo'n onzin LN verhaal te moeten lezen...
Ik hoop eigenlijk dat je al je posts vanaf nu beperkt tot de smiley
quote:LOL
Op maandag 17 december 2001 19:48 schreef FaceInACrowd het volgende:
Maar ze liepen in de schaduw, dus ze konden niet precies zien wat voor tint het was.
quote:Jij hebt blijkbaar je kop in het zand dus je kon ze helemaal niet zien
Op maandag 17 december 2001 19:48 schreef FaceInACrowd het volgende:
Maar ze liepen in de schaduw, dus ze konden niet precies zien wat voor tint het was.
quote:Neem aan dat je niet verwacht dat ik ze wel gezien had als ik mijn kop wel uit het zand had?
Op maandag 17 december 2001 19:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Jij hebt blijkbaar je kop in het zand dus je kon ze helemaal niet zien
quote:Volgens mij draait deze hele discussie daar niet om en maken jullie het er zelf van..
Op maandag 17 december 2001 20:06 schreef calvobbes het volgende:
Tcoh wel zielig om te zien dat sommige LN aanhangers alle moeite doen om zichzelf te profileren
en nee ik stem geen LN, ik stem CDA.. (en dat als atheist)
quote:Ik wist niet dat er ook mensen jonger dan 60 jaar op het CDA stemmen
Op maandag 17 december 2001 20:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Volgens mij draait deze hele discussie daar niet om en maken jullie het er zelf van..
quote:ik stem mijn bass
Op maandag 17 december 2001 20:17 schreef Frenkie het volgende:
opdat-ie weer fijn mag klinken
quote:wow een atheist die cda stemt... komt niet vaak voor.. reden?
Op maandag 17 december 2001 20:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Volgens mij draait deze hele discussie daar niet om en maken jullie het er zelf van..
-Lullig voor je grootouders!
-Wel weer toevallig dat de daders weer eens onze getinte mede-Nederlanders zijn.
quote:Door welk gedeelte voel je je aangesproken?
Op maandag 17 december 2001 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
vaag titeltje voor je klaagverhaal
Maar zwaar klote voor je opa en oma, ik hoop dat ze ze te pakken krijgen.
quote:Herstel, heb je een foto van ze, heb jij ze gezien
Op maandag 17 december 2001 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
On-topic:-Lullig voor je grootouders!
-Wel weer toevallig dat de daders weer eens onze getinte mede-Nederlanders zijn.
Je bent echt wel zielig om hiermee te proberen "buitenlanders" in een kwaad licht te stellen!
quote:Ach VVD is 3x NIKS,
Op maandag 17 december 2001 20:20 schreef gday het volgende:[..]
Ik wist niet dat er ook mensen jonger dan 60 jaar op het CDA stemmen
.
quote:* gday meldt zich
Op maandag 17 december 2001 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
On-topic:-Lullig voor je grootouders!
Ja, ik ben ook een getinte mede-Nederlander, en ik heb ook eens iets gestolen: een knikker, toen ik 6 jaar oud was!
Daarna niks meer.
quote:Nou ik denk dat de meeste mensen het verschil wel zien tussen een naffertje en een blanke..
Op maandag 17 december 2001 20:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Herstel, heb je een foto van ze, heb jij ze gezien
Niet alleen mensen zijn onschuldig tot het tegendeel bewezen is, ook rassen zijn pas schuldig na een eventuele veroordeling!
Je bent echt wel zielig om hiermee te proberen "buitenlanders" in een kwaad licht te stellen!
Tenzij die dief net terug was van een jaar op een zonnig eiland ofzo.., of een abonnement op de zonnebank heeft natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 17-12-2001 20:30]
quote:Als je mij in het donker zou zien, zou je het niet zo goed kunnen zien, denk ik.
Op maandag 17 december 2001 20:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou ik denk dat de meeste mensen het verschil wel zien tussen een naffertje en een blanke..
Tenzij die dief net terug was van een jaar op een zonnig eiland ofzo.., of een abonnement op de zonnebank heeft natuurlijk.
quote:Idd! Dus daarom is het wel heel erg voorbarig om te gaan roepen dat het "buitenlanders" zijn zoals o.a. Strollie en k00pa doen!
Op maandag 17 december 2001 20:27 schreef Frenkie het volgende:Tenzij die dief net terug was van een jaar op een zonnig eiland ofzo.., of een abonnement op de zonnebank heeft natuurlijk.
quote:Er staat toch nergens dat het donker was toen de inbraak plaats vond ;?
Op maandag 17 december 2001 20:28 schreef gday het volgende:[..]
Als je mij in het donker zou zien, zou je het niet zo goed kunnen zien, denk ik.
quote:ja, maar volgens enkelen (die kennelijk 2e hands hersenen gekregen hebben ofzow?) moet iedere niet blanke nederlander maar oprotten omdat er een enkeling zich niet aan de regels houdt... tja, je hebt ze, maar als je ze racist noemt zijn ze kwaad. Dan noemen ze zich "mensen van de statistieken" enzow...
Op maandag 17 december 2001 20:25 schreef gday het volgende:[..]
* gday meldt zich
Ja, ik ben ook een getinte mede-Nederlander, en ik heb ook eens iets gestolen: een knikker, toen ik 6 jaar oud was!
Daarna niks meer.
quote:Het is immers zo dat wanneer er geen omstandigheden vermeldt staan men ervanuit kan gaan dat inbraken overdag plaatsvinden.
Op maandag 17 december 2001 20:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er staat toch nergens dat het donker was toen de inbraak plaats vond ;?
quote:Dus? Er staat toch ook niet bij dat het overdag was?
Op maandag 17 december 2001 20:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er staat toch nergens dat het donker was toen de inbraak plaats vond ;?
[Dit bericht is gewijzigd door gday op 17-12-2001 20:32]
quote:Er staat toch nergens dat alle getinten het land uit moeten
Op maandag 17 december 2001 20:30 schreef SanderThomas het volgende:[..]
ja, maar volgens enkelen (die kennelijk 2e hands hersenen gekregen hebben ofzow?) moet iedere niet blanke nederlander maar oprotten omdat er een enkeling zich niet aan de regels houdt... tja, je hebt ze, maar als je ze racist noemt zijn ze kwaad. Dan noemen ze zich "mensen van de statistieken" enzow...
Denk toch eens wat genuanceerder mensen!
quote:beetje beperkt vocabulair? Of gewoon geen respect? Eigenlijk moeten ze al die rechtse rakkers es gewoon met z'n allen in de woestijn dumpen, dat scheelt minstens net zo veel problemen.
Op maandag 17 december 2001 20:27 schreef Frenkie het volgende:
een naffertje
quote:Het lijkt erop alsof die nuances alleen maar gebruikt worden om een radicale uitspraak te verbloemen.
Op maandag 17 december 2001 20:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er staat toch nergens dat alle getinten het land uit moeten
Denk toch eens wat genuanceerder mensen!
quote:Nee, er wordt net zo lang benadrukt dat het allochtonen zouden kunnen zijn geweest, totdat de haat tegen getinte medeNederlanders groot genoeg is, om dat wel veilig te mogen zeggen.
Op maandag 17 december 2001 20:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er staat toch nergens dat alle getinten het land uit moeten
Kunnen we ff ontopic blijven?
Ander gooi ik er een slot op!
quote:
Op maandag 17 december 2001 20:32 schreef Frenkie o.a. het volgende:Denk toch eens wat genuanceerder mensen!
quote:Ik zal je vertellen dat mijn vader (ex-diender), in de 4 maanden dat hij overspannen thuis zit, al 3 keer een inbraak veredeld heeft.. en dat alle 3 keer overdag was.. en dat er ook nog eens 2 keer in huizen op klaarlichte ingebroken is.
Op maandag 17 december 2001 20:31 schreef FaceInACrowd het volgende:[..]
Het is immers zo dat wanneer er geen omstandigheden vermeldt staan men ervanuit kan gaan dat inbraken overdag plaatsvinden.
Dus als mensen zeggen dat ze mensen met een mediterraan/noordaafrikaans uiterlijk gezien hebben, dan liegen ze over het algemeen niet.
quote:oe flame flame , ga even nadenken voordat je zoiets post
Op maandag 17 december 2001 20:24 schreef FaceInACrowd het volgende:[..]
Door welk gedeelte voel je je aangesproken?
ik viel over de !! nou goed
quote:Ik vind het niet heel erg offtopic, aangezien naar dit onderwerp gerefereerd wordt in de openingspost.
Op maandag 17 december 2001 20:34 schreef Ellen het volgende:
Gaan we weer lekker??Kunnen we ff ontopic blijven?
Ander gooi ik er een slot op!
quote:mijn excuses, dat is de politie term die ik opgepikt heb..
Op maandag 17 december 2001 20:32 schreef SanderThomas het volgende:[..]
beetje beperkt vocabulair? Of gewoon geen respect? Eigenlijk moeten ze al die rechtse rakkers es gewoon met z'n allen in de woestijn dumpen, dat scheelt minstens net zo veel problemen.
quote:Doe maar, dit topic is toch al overgenomen door mensen die het niet zo nauw nemen met racistische gedachten en uitspraken
Op maandag 17 december 2001 20:34 schreef Ellen het volgende:Ander gooi ik er een slot op!
quote:Je generaliseert niet alleen op het gebied van mensen cq buitenlanders dus, maar ook op het gebied van inbraak-tijden!
Op maandag 17 december 2001 20:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zal je vertellen dat mijn vader (ex-diender), in de 4 maanden dat hij overspannen thuis zit, al 3 keer een inbraak veredeld heeft.. en dat alle 3 keer overdag was.. en dat er ook nog eens 2 keer in huizen op klaarlichte ingebroken is.
Dus als mensen zeggen dat ze mensen met een mediterraan/noordaafrikaans uiterlijk gezien hebben, dan liegen ze over het algemeen niet.
"Bij m'n pa hebben ze overdag ingebroken, dus zullen ze wel altijd overdag inbreken!"
quote:En mijn oma is 3 keer 's nachts overvallen. Conclussie?
Op maandag 17 december 2001 20:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zal je vertellen dat mijn vader (ex-diender), in de 4 maanden dat hij overspannen thuis zit, al 3 keer een inbraak veredeld heeft.. en dat alle 3 keer overdag was.. en dat er ook nog eens 2 keer in huizen op klaarlichte ingebroken is.
quote:Tsss...wie generaliseert er nu
Op maandag 17 december 2001 20:30 schreef SanderThomas het volgende:
ja, maar volgens enkelen (die kennelijk 2e hands hersenen gekregen hebben ofzow?) moet iedere niet blanke nederlander maar oprotten omdat er een enkeling zich niet aan de regels houdt... tja, je hebt ze, maar als je ze racist noemt zijn ze kwaad. Dan noemen ze zich "mensen van de statistieken" enzow...
Sommige bevolkingsgroepen plegen meer criminaliteit dan anderen en die criminelen moeten dus ook harder worden aangepakt!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-12-2001 20:44]
quote:Er is een groot verschil tussen "niet liegen" en "de waarheid" spreken
Op maandag 17 december 2001 20:35 schreef Frenkie het volgende:Dus als mensen zeggen dat ze mensen met een mediterraan/noordaafrikaans uiterlijk gezien hebben, dan liegen ze over het algemeen niet.
quote:Als je goed leest staat in de tekst dat er ingebroken is bij die jongen zijn opa en oma en dat getuigen getinte verdachte personen hebben gezien.
Op maandag 17 december 2001 20:32 schreef gday het volgende:[..]
Het lijkt erop alsof die nuances alleen maar gebruikt worden om een radicale uitspraak te verbloemen.
quote:Zeg, het is dus "generaliseert". Laten we ook direct even mensen die niet correct kunnen spellen Nederland uitgooien. Immers, alleen "echte Nederlanders" beheersen de Nederlandse taal tot in de puntjes. Of wacht, is dat soms onzin?
Op maandag 17 december 2001 20:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tsss...wie generaliseerd er nu
Sommige bevolkingsgroepen plegen meer criminaliteit dan anderen en die criminelen moeten dus ook harder worden aangepakt!
quote:Bullshit, je moet de foute individuen aanpakken, niet de bevolkingsgroepen waarin zich toevallig foute individuen bevinden.
Op maandag 17 december 2001 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Waarop vervolgens in wordt gehaakt met zinnen als: "Wel weer toevallig dat de daders weer eens onze getinte mede-Nederlanders zijn."
Op maandag 17 december 2001 20:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je goed leest staat in de tekst dat er ingebroken is bij die jongen zijn opa en oma en dat getuigen getinte verdachte personen hebben gezien.
Lijkt me een vrij objectieve weergave (voor zover mogelijk) en verder staat er niks.
quote:lekker kortzichtig weer..
Op maandag 17 december 2001 20:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er is een groot verschil tussen "niet liegen" en "de waarheid" spreken
quote:
Op maandag 17 december 2001 20:41 schreef Frenkie het volgende:lekker kortzichtig weer..
quote:misschien dat het woordje (goh.. ) beter weggelaten had kunnen worden
Op maandag 17 december 2001 20:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je goed leest staat in de tekst dat er ingebroken is bij die jongen zijn opa en oma en dat getuigen getinte verdachte personen hebben gezien.
Lijkt me een vrij objectieve weergave (voor zover mogelijk) en verder staat er niks.
quote:Wat je zegt is dus dat criminelen uit de bevolkingsgroep met relatief minder criminelen minder hard aangepakt moeten worden?
Op maandag 17 december 2001 20:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tsss...wie generaliseerd er nu
quote:hey, ben jij ook wakker
Op maandag 17 december 2001 20:42 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij gaan we hier niet helemaal de goede kant op
quote:Er staat toch nergens dat ik vind dat altijd overdag gebeurt.
Op maandag 17 december 2001 20:37 schreef gday het volgende:[..]
Je generaliseert niet alleen op het gebied van mensen cq buitenlanders dus, maar ook op het gebied van inbraak-tijden!
"Bij m'n pa hebben ze overdag ingebroken, dus zullen ze wel altijd overdag inbreken!"
Ik geef alleen maar aan dat getuigen getinte medemensen hebben gezien en jullie beginnen gelijk iedereen te voorzien van het teiketje rechtse bal..
En ik vind dat ongenuanceerd en kortzichtig.
En ongenuanceerd kan best goed zijn om een discussie op scherp te zetten, maar je moet niet overdrijven.
quote:Nee, ik zeg dat allochtonen criminelen net zo hard aangepakt moeten worden als autochtonen criminelen en dat het eens afgelopen moet zijn met dat tolereren!
Op maandag 17 december 2001 20:43 schreef gday het volgende:
Wat je zegt is dus dat criminelen uit de bevolkingsgroep met relatief minder criminelen minder hard aangepakt moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |