Tante Sidoniaquote:Op donderdag 22 juni 2006 06:28 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die kan zich haast ongezien achter een lantaarnpaal verstoppen.
Ze vond zichzelf te dik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef Natalie het volgende:
Mijn God... Wat is er met Nicole Richie gebeurd?
Tjonge... Maar dit maakt het ook niet knapper zeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf te dik.![]()
Maar ik heb het qua gezicht altijd maar een onaantrekkelijk aapje gevonden om te zien, ongeacht haar gewicht.
ik vraag me af wanneer iemand haar voor surfboard aan gaat zienquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tjonge... Maar dit maakt het ook niet knapper zeg.
Onflatteus? Ik vind dit juist een hele mooie foto van haar, ik vind haar heel veel uitstraling hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:32 schreef apestaartje het volgende:
Nicolette van Dam. Die mond lijkt nog groter dan normaal.
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof haar voorste tanden echt grijs zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Onflatteus? Ik vind dit juist een hele mooie foto van haar, ik vind haar heel veel uitstraling hebben
quote:
Schaamluis?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]POPOZAO
paris hilton
[afbeelding]
dat zal me niks verbazenquote:
Hij is dan wel een paar pagina's terug al gepost maar ik moest hardop lachenquote:
Nee haar hoofd steekt er buiten dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:28 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die kan zich haast ongezien achter een lantaarnpaal verstoppen.
Beetje Dr. Evil achtigquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef Moja het volgende:
[..]
Hij is dan wel een paar pagina's terug al gepost maar ik moest hardop lachenDie kop
Alsof ze snode plannen heeft ofzo
![]()
![]()
Mariah Carey kan zo in de ''dode vrouwen topic''quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef The_Voice_Within het volgende:
Mariah Carey (Kan ook zo in het "door plastische chirugie verspookte vrouwen topic)
[afbeelding]
Wehehehquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef The_Voice_Within het volgende:
En nog een paar voetballers, niet echt celebs, maargoed...![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |