Ik vind dit eigenlijk gewoon een leuke foto...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:27 schreef Takkembah het volgende:
Rebecca Romijn & Famke Janssen
[afbeelding]
Klopt, het ging meer om Famke, maar ik denk ik zet de namen van beiden erbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Rebecca Romijn ziet er prachtig uit, niks onflateus eraan
Volgens mij doet J.Lo hier een immitatie van Reese Witherspoon in cruel intentions als ze in de auto zit en die duivel-bek trektquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
JLo![]()
![]()
[afbeelding]
en Marc Anthony is leuk!
Vind ik ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk gewoon een leuke foto...
Ik vind hier niks onflatteus aan. Oké, ze heeft dunne beentjes, maar als dat alles is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Geen Broodmagere Celebs-topic meer, dus hierbij de onflatteuze spillebenen van Victoria
En volgens mij is het ook een oude foto, want Romeo is niet zo klein meer, en de nieuwe baby nog niet zo groot.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik vind hier niks onflatteus aan. Oké, ze heeft dunne beentjes, maar als dat alles is.
Jep, het is echt Cruz... tenminste, dat stond op de site. Die maakte er ook een opmerking over dat ie al zo groot is. Is een nieuwe foto.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:01 schreef rena het volgende:
[..]
En volgens mij is het ook een oude foto, want Romeo is niet zo klein meer, en de nieuwe baby nog niet zo groot.![]()
Cruz is nog niet of net een jaar tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Jep, het is echt Cruz... tenminste, dat stond op de site. Die maakte er ook een opmerking over dat ie al zo groot is. Is een nieuwe foto.
Ja zoiets, ik was al aan het zoeken, ik zal het zo ff melden///quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:07 schreef rena het volgende:
[..]
Cruz is nog niet of net een jaar toch?
Sorry hoor, ff geheel offtopic maar dit zijn de andere kids:quote:Cruz' little jersey is sooo cute but Damn! when did that kid get so big ... he's only 1 years old and his legs are already thicker than his mother's legs are. I will say this for Posh, her boots look awesome -- it appears that her stick legs are actually good for something
Die onderste is net een meisje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik was al aan het zoeken, ik zal het zo ff melden///
edit: 24 February, 2005 is de geboortedatum, bijna anderhalf dus.
[..]
Sorry hoor, ff geheel offtopic maar dit zijn de andere kids:
[afbeelding]
Brooklyn is de oudste, de middelste is Romeo en de jongste is Cruz.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
klopt helemaal! Brooklyn niewa?
Ze doet me hier denken aan Erica, de moeder van de adoptiekinderen van Chandler en Monica uit Friendsquote:
Justin doet me denken aan Freddy uit Nightmare on Elmstreet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:27 schreef Takkembah het volgende:
Justin Timberlake doet poging tot lachen![]()
[afbeelding]
Jemig, als dit geen bewijs is dat ze gewoon white trash is, weet ik het ook niet meer.quote:
Ja héquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:54 schreef Hills het volgende:
[..]
(En toch blijf ik 'r om de één of andere reden schattig vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |