abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39423269
Ik denk dat de Senation Megamix het gaafste wordt...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 15:04:40 #127
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_39423328
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik denk dat de Senation Megamix het gaafste wordt...
Dan is het wel het drukst op het veld altijd . En iedereen gaat dan ook goed los...
"put your hands up for detroit..... our lovely city" *voor zich ziet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_39425156
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
01. Gustavo Santaolalla - The Wings (Gabriel & Dresden "Organised Nature" Mix)
02. Shah Pres. Sunlounger - White Sand (Original Mix)
03. Deep Skies Feat. Cass Fox - Little Bird (Mike Koglin Remix)
04. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)
05. Filo & Peri Feat. Fisher - Ordinary Moment (Main Mix)
06. Solarstone Feat. Jess - Like A Waterfall (Club Mix)
07. Matias Lehtola Feat. Gina J - Burning Bright (Funabashi Remix)
08. Jonas Steur - Sonrisa (Original Mix)
09. Luminary - Amsterdam (Smith & Plegder Remix)
10. Selu Vibra - Stargazing (Original Mix)
11. John O' Callaghan & Kerney - Restricted Motion (Airbase Remix)

Deze neem ik dit weekend op (voor deze keer )
http://www.sendspace.com/file/51jsxi
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:12:36 #129
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_39430711
Ik heb er zin innnnn
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 2 juli 2006 @ 00:19:43 #130
67464 m-kay
Halloooo!
pi_39438287
http://85.92.134.136:99/

*sensation white live live live*

kan ik de link in ieder geval straks in een dronken bui nog terug vinden
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_39445472
En, hoe was het??
  zondag 2 juli 2006 @ 14:23:06 #132
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_39448548
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
En, hoe was het??
Extreem goed! Als altijd laten we maar zeggen. Ik typ nu nog geen heel verslag maar het was helemaal top. Ik wilde om 5:45 naar huis maar Benny draaide me een set zeg, jezus! Ik heb staan knallen tot 7uur, en dan echt zeldzaam hard knallen! En maar raketten eten zeg

Monsterlijk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 2 juli 2006 @ 14:50:34 #133
77130 star_gazer
pi_39449047
Steve Angello was echt goed De sfeer was ook gewoon weer top. Al met al was het een superfeest!
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 2 juli 2006 @ 15:45:18 #134
67464 m-kay
Halloooo!
pi_39450036
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef jackson het volgende:

[..]

Extreem goed! Als altijd laten we maar zeggen. Ik typ nu nog geen heel verslag maar het was helemaal top. Ik wilde om 5:45 naar huis maar Benny draaide me een set zeg, jezus! Ik heb staan knallen tot 7uur, en dan echt zeldzaam hard knallen! En maar raketten eten zeg

Monsterlijk
Raketten! !
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 2 juli 2006 @ 17:07:26 #135
67464 m-kay
Halloooo!
pi_39451807
Tomaz! Gefeliciteerd!!!
  zondag 2 juli 2006 @ 17:25:40 #136
16743 hp22
Bagger.
pi_39452151
Zo, wat een avond weer zeg!

Na pannenkoeken in de Betuwe ( ) stapte we de auto in, op weg naar de ArenA. Rond 9 uur waren we er en het was al flink wit op de boulevard! We konden vrij snel naar binnen en alles verliep zonder problemen. Eenmaal binnen kon je je vergapen aan het decor, ze hadden weer flink hun best gedaan! Met een biertje in de hand (van maar liefst ¤2,50) was het nu wachten op de opening!

Uiterlijk 22.30 zou het beginnen maar dat werd dus tegen 23 uur. Op de videoschermen werd afgeteld en iedereen had nu écht zin om te beginnen! Met 5 luide knallen werden de laatste 5 seconden afgeteld en de opening begon. Veel show, intro's waar je kippenvel van krijgt, goed genoeg om bij mij het Sensation gevoel op te wekken! We maakten kennis met 'the Sandman' die ons vocaal begeleidde. Willekeurige mensen kregen een soort doorzichtige bol op hun hoofd en vervolgens werd 'the Dreamcatcher' geactiveerd. Op de schermen waren dan de dromen te zien van die personen (die varieerden overigens van een rustige vakantie tot drugsgebruik en orgies ).

Toen was het eindelijk zover, het was tijd voor Roog, Erick E en mc Gee, HouseQuake! Het was precies wat ik van ze verwacht had, lekkere funky sounds van Roog met een vleugje knalwerk van Erick E, de perfecte combinatie! Normaal heb ik het niet zo op mc's maar Gee deed prima werk hier! We werden nog heel even gepest me de dub van Put Your Hands Up 4 Detroit maar helaas, het was nog niet zo ver! Wat een wereldset was dit

Een videobericht niemand minder dan Maxi Jazz was te zien, jammer dat hij er zelf niet was! Het was nu uiteraard tijd voor de surprise act van Tiësto. Jammer dat we het al wisten! Hij opende met Kane - Rain Down On Me (Tiësto Remix) en iedereen ging meteen los! Het was maar een korte set maar toch erg lekker, blijft toch mooi om te zien dat hij de tent altijd weer zo goed los krijgt.

Na Tijs was het de beurt aan David Guetta die opende (en overigens ook afsloot) met die heerlijke bootleg David Guetta Vs. The Egg - Love Don't Walk Away . Veel lekkere vocal house plaatjes en zelfs nog even Da Hool - Meet Her At The Love Parade!

Het was tijd voor Duncan, de megamix! En wat een mix was t....ineens schalde de vocal 'Put Your Hands Up' door de ArenA, we wisten al hoe laat het was! Helemaal los, daar was ie dan eindelijk! Verder zat de mix weer zeer goed in elkaar en op vuurwerk werd niet bespaard.

Aan Steve Angello de eer om de zaal nog verder af te breken, alles kapot! Buy Now - For Sale

Van Sander Kleinenberg ben ik niet zo'n fan en na gisteravond weet ik ook weer waarom. Veel net-niet platen, een goed moment om even een hapje te eten dus. Gelukkig waren we weer op tijd terug op het veld om This Is Sensation voor de 2e keer te horen

Ferry Corsten stond voor slechts 45min geplannend en hij maakte er maar een L.E.F. promotiesetje van. Op zich wel leuk maar niet heel bijzonder. Wel gaaf dat hij zijn remix van het Prison Break theme nog draaide!

Benny Rodrigues had ik nog nooit gehoord dus ik wist niet wat ik er van kon verwachten. De bpm ging flink omlaag en een redelijk diepe en stevige set met house en techno volgde, wat extreem vet zeg! Paul Woolford - Erotic Discourse, Solid Groove - This Is Sick werden van vinyl gedraaid en Benny was lekker aan het bootleggen, wat een held zeg! Het laatste restje energie werd er nu echt uitgestampt, perfecte afsluiter!

"Sensation White Has Ended." en toen was het alweer voorbij. De spierpijn was goed aanwezig maar het was het meer dan waard! Top avond gehad

Plus:

- Sfeer (ik had weleens gehoord dat er weinig sfeer heerst op Sensation, niks van gemerkt gister!)
- HouseQuake
- Benny Rodrigues
- Decor
- Geluid (zelden op een massafeest zulk helder geluid gehoord!)

Min:

- Warmte (het was flink zweten maar dat was te verwachten, weinig aan te doen)
- Sander Kleinenberg

[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 02-07-2006 18:12:01 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 2 juli 2006 @ 20:09:49 #137
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_39456117
Pluspunten:
- Vervoer en parkeren.. lekker dichtbij de ArenA
- Benny/HQ/Angello
- Raketten (ijsjes dus )
- Mezelf tussen 6-7uur... wat ging ik nog zeg
- Kleinenberg draaide met DVDspelers
- House / platenkeuze DJ's

Minpunten:
- Tegenvallende Kleinenberg qua platen
- Ferry met zijn L.E.F. album on tour
- Mijn gaarheid tussen half 5 en 6
- Warmpjes, normaal niet echt last van op Sensation
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 2 juli 2006 @ 20:22:21 #138
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_39456454
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef m-kay het volgende:
Tomaz! Gefeliciteerd!!!
Allejezus! helemaal vergeten!!!! Ook niemand die me er ff aan herinnert he...

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 2 juli 2006 @ 21:05:22 #139
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_39457658
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:22 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Ik wist van niks
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 2 juli 2006 @ 23:54:57 #140
77130 star_gazer
pi_39462618
Deze fotootjes heb ik gisteravond gemaakt met mijn nieuwe nokia 3250

-edit- Bij nader in zien verwijs ik maar door naar het sensation topic voor m'n foto's, anders wordt het zo'nn zooitje hier

[ Bericht 33% gewijzigd door star_gazer op 03-07-2006 00:10:58 ]
-
  maandag 3 juli 2006 @ 00:45:37 #141
77130 star_gazer
pi_39463550
Buy now - For sale was inderdaad wel heeel erg geslaagd zeg. Strobes aan en gaan met die banaan! Heerlijke plaat om helemaal op weg te dansen!
-
pi_39468546
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef m-kay het volgende:
Tomaz! Gefeliciteerd!!!
quote:

Bedankt nog!
  maandag 3 juli 2006 @ 23:37:14 #143
67464 m-kay
Halloooo!
pi_39491524
Vriendjes en vriendinnetjes,

Reeds tijden terug hadden Swopfile en ikzelf het puike plan opgevat om een bezoek aan het strand te brengen! Zon, zee, strand, oud-Hollandsche trance-spelletjes, bier, rosé en gezelligheid zijn de inzet van een toffe dag. Het idee is om ergens volgende week (afhankelijk van het weer) een bezoek te brengen aan Scheveningen, aangezien dit strand makkelijk met OV te bereiken is en het er altijd gezellig druk is.

Ondanks dat Swopfile en ikzelf ons prima kunnen vermaken met z'n tweeën, is het natuurlijk veel toffer als we met een grote groep zijn! Veel mensen hier hebben elkaar al redelijk vaak op feesten ontmoet, maar waarom niet eens gezellig met elkaar babbelen terwijl je elkaar wél kunt verstaan. Kortom, wie gaat er mee?!!!?! Zoek je hippe zonnebril op, pak je strandhanddoek, doe je housebroek aan en beleef met ons een gezellige dag vol lol en jolijt!

"m-kay en Swopfile hebben er zin in..."

Geïnteresseerden kunnen zich in dit topic melden, details volgen later. Vriendjes, vriendinnetjes en zusjes zijn uiteraard ook welkom. Wij hebben er in ieder geval zin in!!

Groeten,

m-kay (Marco) & Swopfile (Martijn)
Het CTT-animatie-team .
en nee! dit is geen meet! meets zijn suf!

Aanmeldingen:
- Swopfile
- m-kay
-

[ Bericht 1% gewijzigd door m-kay op 03-07-2006 23:48:15 ]
pi_39491897
Zo, lang niet geweest hier Maar puik idee m-kay en swop.. Probleem is echter dat ik volgende week doordeweeks echt niet kan omdat ik dan fulltime moet werken In het weekend zou eventueel wel kunnen.

Wat is trouwens de maximaal toegestane aantal decibels in Scheveningen?

Ohja, ik las daarboven iets over Kleinenberg die tegenviel, maar die gast lag een week geleden nog half in coma (oververmoeidheid) dus hij zal wel niet helemaal jofel geweest zijn die avond!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:13:43 #145
105311 Xantra
Cinematographer
pi_39500678
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:09 schreef Tomaz het volgende:

[..]

[..]

Bedankt nog!
gefeliciteerd nog!

ben een paar dagen in Amsterdam geweest om opnames te amken van de hle stad, ben nu aan het afkicken op die stad dus voel me een soort van klote dat ik weer thuis zit

ik heb ,met hele mooie vrouwen gwerkt en dus leren kennen ghehe
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:58:58 #146
36461 Joppy
geen colaboy
pi_39509170
Wat klinkt die set van Steve Angello lekker zeg hier in m'n kamer
Kamer ja , ik moet leren en dat lukt me buiten al helemaal niet
Let the beat control your body!
pi_39509537
Leuk zo'n dagje uit, maar tot aan 14 juli ben ik Tunesië trance-minded aan 't maken! Kan er dus helaas niet bij zijn volgende week!
pi_39510373
Nou het lijkt me super om een keer met het CTT-team (geweldige post trouwens ) naar het strand te gaan.

Maarr, pas na 09/07 mag ik uit m'n grot! Dan ben ik klaar met m'n tentamens, opdrachten, etc.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:47:08 #149
36461 Joppy
geen colaboy
pi_39510805
Strand is altijd leuk! Maar na m'n laatste tentamen vrijdag kan moet ik direct weer aan de slag. Juli is namelijk een piekperiode in de tulpenbollensector
Let the beat control your body!
pi_39511154
Iedereen heeft het zelfde probleem hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')