Zo, wat een avond weer zeg!
Na pannenkoeken in de Betuwe (
![]()
) stapte we de auto in, op weg naar de ArenA. Rond 9 uur waren we er en het was al flink wit op de boulevard! We konden vrij snel naar binnen en alles verliep zonder problemen. Eenmaal binnen kon je je vergapen aan het decor, ze hadden weer flink hun best gedaan! Met een biertje in de hand (van maar liefst ¤2,50) was het nu wachten op de opening!
Uiterlijk 22.30 zou het beginnen maar dat werd dus tegen 23 uur. Op de videoschermen werd afgeteld en iedereen had nu écht zin om te beginnen! Met 5 luide knallen werden de laatste 5 seconden afgeteld en de opening begon. Veel show, intro's waar je kippenvel van krijgt, goed genoeg om bij mij het Sensation gevoel op te wekken! We maakten kennis met 'the Sandman' die ons vocaal begeleidde. Willekeurige mensen kregen een soort doorzichtige bol op hun hoofd en vervolgens werd 'the Dreamcatcher' geactiveerd. Op de schermen waren dan de dromen te zien van die personen (die varieerden overigens van een rustige vakantie tot drugsgebruik en orgies
![]()
).
Toen was het eindelijk zover, het was tijd voor Roog, Erick E en mc Gee, HouseQuake! Het was precies wat ik van ze verwacht had, lekkere funky sounds van Roog met een vleugje knalwerk van Erick E, de perfecte combinatie! Normaal heb ik het niet zo op mc's maar Gee deed prima werk hier! We werden nog heel even gepest me de dub van Put Your Hands Up 4 Detroit maar helaas, het was nog niet zo ver! Wat een wereldset was dit
Een videobericht niemand minder dan Maxi Jazz was te zien, jammer dat hij er zelf niet was! Het was nu uiteraard tijd voor de surprise act van Tiësto. Jammer dat we het al wisten! Hij opende met Kane - Rain Down On Me (Tiësto Remix) en iedereen ging meteen los! Het was maar een korte set maar toch erg lekker, blijft toch mooi om te zien dat hij de tent altijd weer zo goed los krijgt.
Na Tijs was het de beurt aan David Guetta die opende (en overigens ook afsloot) met die heerlijke bootleg David Guetta Vs. The Egg - Love Don't Walk Away
![]()
. Veel lekkere vocal house plaatjes en zelfs nog even Da Hool - Meet Her At The Love Parade!
Het was tijd voor Duncan, de megamix! En wat een mix was t....ineens schalde de vocal 'Put Your Hands Up' door de ArenA, we wisten al hoe laat het was! Helemaal los, daar was ie dan eindelijk! Verder zat de mix weer zeer goed in elkaar en op vuurwerk werd niet bespaard.
Aan Steve Angello de eer om de zaal nog verder af te breken, alles kapot! Buy Now - For Sale
![]()
Van Sander Kleinenberg ben ik niet zo'n fan en na gisteravond weet ik ook weer waarom. Veel net-niet platen, een goed moment om even een hapje te eten dus. Gelukkig waren we weer op tijd terug op het veld om This Is Sensation voor de 2e keer te horen
![]()
Ferry Corsten stond voor slechts 45min geplannend en hij maakte er maar een L.E.F. promotiesetje van. Op zich wel leuk maar niet heel bijzonder. Wel gaaf dat hij zijn remix van het Prison Break theme nog draaide!
Benny Rodrigues had ik nog nooit gehoord dus ik wist niet wat ik er van kon verwachten. De bpm ging flink omlaag en een redelijk diepe en stevige set met house en techno volgde, wat extreem vet zeg! Paul Woolford - Erotic Discourse, Solid Groove - This Is Sick werden van vinyl gedraaid en Benny was lekker aan het bootleggen, wat een held zeg! Het laatste restje energie werd er nu echt uitgestampt, perfecte afsluiter!
"Sensation White Has Ended." en toen was het alweer voorbij. De spierpijn was goed aanwezig maar het was het meer dan waard! Top avond gehad
![]()
Plus:
- Sfeer (ik had weleens gehoord dat er weinig sfeer heerst op Sensation, niks van gemerkt gister!)
- HouseQuake
- Benny Rodrigues
- Decor
- Geluid (zelden op een massafeest zulk helder geluid gehoord!)
Min:
- Warmte (het was flink zweten maar dat was te verwachten, weinig aan te doen)
- Sander Kleinenberg
[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 02-07-2006 18:12:01 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"