Eensch is... maar dat impliceerde ik al met mijn andere postquote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi heTussen al het wedstrijd-geweld in: hoe staan we ervoor
Gaat het allemaal lukken
Komt er nog een totaaloverzicht met alle info
Dus ook de lokatie
Bereikbaarheid
Etc
Moeten andere mensen ook wat gaan regelen
Ik vind het veel te stil blijven nl.
FF wachten Hmaster.....eens met P en Xila, ligt erg stil....krijg beetje het idee dat ze het niet halen voor volgende weekquote:Op zondag 2 juli 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ik moet nog dokken aan Debsie...
Totaal vergeten...
Owh dat lukt ze wel hoor... (ik ben altijd positiefquote:Op zondag 2 juli 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
FF wachten Hmaster.....eens met P en Xila, ligt erg stil....krijg beetje het idee dat ze het niet halen voor volgende week![]()
![]()
![]()
Samen met Sub naar het Grolschiesche atolquote:Op maandag 3 juli 2006 07:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb Deb al een tijdje niet meer gezien
Zou ze van onze geld roseetjes aan het pompen zijn op de Canarische Eilanden of zo?![]()
Nog 1 dag....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Dames en heren..
in overleg met Sub is het volgende besloten over de betaling, aan- en afmelden:
De eerste kosten komen op ¤15,-. Dit bedrag mogen moetenjullie naar mij overmaken, zodat we hiervan de benodigdheden kunnen kopen. Voor m'n rekeningnummer zou ik het op prijs stellen als je me een mailtje stuurt punty123 at hotmail dot com. Als er na de BBQ geld over is, zal ik dit weer naar iedereen terugstorten. Je kan je tot 2 juli aanmelden en afmelden. Als je na 2 juli afmeldt, moet je hetzelfde bedrag betalen als de mensen die zich niet afmelden. Dit om te voorkomen dat de kosten ineens heel erg op gaan lopen. Graag zou ik van iedereen het geld ontvangen voor 4 juli.
Nog vragen? Nee? Mooi.
En dat termijn stel ik gelijk vast waarbinnen we graag nog wat info willenquote:
Ik zou jullie graag meer info willen geven, maar aangezien ik Sub nooit spreek als ik online ben, omdattie er dan nooit is, heb ik geen idee hoe we ervoor staanquote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En dat termijn stel ik gelijk vast waarbinnen we graag nog wat info willen![]()
Het is geen probleem om gewoon te betalen hoor, stel dat er iets niet doorgaat of wat dan ook, het staat op een aparte rekening dus het geld raakt niet kwijt ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
FF wachten Hmaster.....eens met P en Xila, ligt erg stil....krijg beetje het idee dat ze het niet halen voor volgende week![]()
![]()
![]()
Maar geld wil je wel???quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou jullie graag meer info willen geven, maar aangezien ik Sub nooit spreek als ik online ben, omdattie er dan nooit is, heb ik geen idee hoe we ervoor staan.
Tja kan verkeren.quote:
Je weet toch hoeveel mensen er komen? Hoeveel geld je hebt te besteden?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou jullie graag meer info willen geven, maar aangezien ik Sub nooit spreek als ik online ben, omdattie er dan nooit is, heb ik geen idee hoe we ervoor staan.
En als dat vlees gehaald moet worden, dan moeten we wel snel zijn. En voldoende koelboxen regelen.quote:Barbecuen is op deze terreinen toegestaan als daarbij een rooster gebruikt wordt dat geen schroeiplekken in het gras achterlaat.
Zetten we ze op een kratje of zoiets, lijkt me niet echt een groot probleem.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Wegwerp-barbequesUhm.....gaat dat geen problemen geven met het gras
Ik vond dit op de site van het recreatiegebied:
Sub....met alle respect..... maar er wordt veel gevraagd en jou antwoorden blijven vooral een "beetje in het midden". Het wordt niet duidelijk WAT je al gedaan hebt en wat je het liefst zou willen delegeren. Lijkt me in deze gewoon verstandig. Mensen geven hints dat ze er voor willen zorgen, het lijkt me verstandig dat je hierin doorslaggevend bent. In antwoorden als: ....."of zoiets" geef je er blijk van dat je het zelf ook nog niet weet, waardoor mensen (okay bij mezelf houden, ik dusquote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Subhuman het volgende:
Als de slager een barbecue over heeft is dat een goed idee.Zo niet, dan halen we gewoon een stuk of 10 van die wegwerpdingen van drie euro. Mocht iemand aan het eind zo'n barbecue willen overnemen dan kan dat, scheelt ook weer kosten voor de rest. Anders kunnen we ze denk ik weggooien na die dag.
Aangezien ik zo ver weg woon lijkt het me niet handig dat ik het vlees haal, als dat eerst 2,5 uur in een warme auto moet.
Ga naar een zogeheten Kiloslager.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zij zegt dusAls er wat geregeld moet worden, dan moet je dat aangeven. Ik kan een pasje voor de makro regelen dus kan voor het vlees zorgen eventueel (en andere zooi).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |