Top... altijd handig die tentgevallen..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Zo, hier weer verder!
Ik postte als laatste dat ik de partytenten wel regel.
[09-07] FOT Barbecue! vorige deeltje met alle info!
da's mooi 14.gifquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Zo, hier weer verder!
Ik postte als laatste dat ik de partytenten wel regel.
[09-07] FOT Barbecue! vorige deeltje met alle info!
Dan wil ik er afquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oja, wacht, dat vette schuine enzo kan eigenlijk wel weg.
Daar heb jij toch "Dienst vervoer en Ondersteuning" voor????quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef An24 het volgende:
BBQenKan je er by the way ook met OV komen?
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat meerijden niet zo'n probleem moet wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef An24 het volgende:
BBQenKan je er by the way ook met OV komen?
![]()
![]()
![]()
Heb je meteen een gratis kokquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat meerijden niet zo'n probleem moet worden![]()
Ja is goed joh, bel donner ff op, kijken oftie een bussie voor me over heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb jij toch "Dienst vervoer en Ondersteuning" voor????![]()
![]()
Wiequote:
Vind het zowiezo wel knap als iemand dat kan.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WieZij of ik
Maareh...ik wilde eigenlijk bij jou aansluiten
De pindasaus vorig jaar was erg ok en Sub is goed in pannekoeken bakken, maar of-ie ook vlees kan barbequeen....dat weet ik nog zo net niet
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Vind het zowiezo wel knap als iemand dat kan.....![]()
Bewerk liever mijn eigen vleesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zal ik het speciaal voor de blondjes onder ons even aanpassen naar vlees laten verpieteren tot een schraal zwart hompje niet identificeerbare massa
![]()
Uhm.....dit klinkt heeeeeeeel foutquote:
Haha nu je het zegt....krijg zo ineens minstens 6 scenario's in mijn hoofd.....stop hoofd, stop!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....dit klinkt heeeeeeeel foutMaar goed.....als jij goed kan barbeknoeien, dan hou ik me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |