Stufiquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:54 schreef Aurelium het volgende:
Doneer geld? Man ik heb nog slechts 0.45 ¤ op mn rekening staan tot de 24ste. Denk je nou echt dat je ook maar één cent van me krijgt?
ik werk al maar dat is ook niet zo'n vetpotquote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:10 schreef midje het volgende:
ik koop ze gewoon rot maar op
Dure zut en dan niet eens 2 dezelfde TFTtjes kunnen betalen, maar 2 verschillende CRT's naast elkaar zettenquote:
Ik heb de MK4!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef -Wonderchild- het volgende:
pauper, koop dan een CDJ1000 MK3
Je moet toch ergens op besparen hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dure zut en dan niet eens 2 dezelfde TFTtjes kunnen betalen, maar 2 verschillende CRT's naast elkaar zetten.
Ja, maar het is toch geen gezicht. Voor 600 euro ben je klaar, met die audiosoftware hoef je geen superrefreshrates en contrastdingetjes enzo.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef IBAZ het volgende:
Vraag het aan Leen, van frisia financieringen.
quote:¤ 30.000 nodig? ¤ 49 per maand!
Ja idd en die speakers ernaast zijn ook maar vreemd, gaat je monitor van vervormen toch ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch geen gezicht. Voor 600 euro ben je klaar, met die audiosoftware hoef je geen superrefreshrates en contrastdingetjes enzo..
Ik ga ervanuit dat die monitors (de speakers dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:28 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ja idd en die speakers ernaast zijn ook maar vreemd, gaat je monitor van vervormen toch ?
Mischien is deze foto wel zo oud dat er toen nog geen tftje's bestonden of heel duur waren...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat die monitors (de speakers dus) afgeschermd zijn, dus dat dat wel meevalt. Zet je er TFTtjes weg heb je er helemaal geen last meer van.
Doe niet zo flauw, dan heb je nog 0.44 ¤ over voor jezelf.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:54 schreef Aurelium het volgende:
Doneer geld? Man ik heb nog slechts 0.45 ¤ op mn rekening staan tot de 24ste. Denk je nou echt dat je ook maar één cent van me krijgt?
Vet dingetje, ik heb zelf een sp-303, lijpste sampler die ik kenquote:
Alles heeft zo zijn voordeel, maar vaak ook een nadeel. Platen zijn veel duurder dan cd's, en je kunt ze zelf niet beschrijven. Ook zijn platen onderhevig aan slijtage, dat de kwaliteit van het geluid niet ten goede komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef mindflick het volgende:
[..]
Vet dingetje, ik heb zelf een sp-303, lijpste sampler die ik ken
Oja en ik heb deze: [afbeelding]
Maar waarom wil je een cdspeler? Draaitafel is toch veel relaxter? Ik ga binnenkort wel een set kopen, maar tis zo verrekte duur.
Wat voor een stroomrekening zal die gast hebben!quote:
Same thoughts.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat voor een stroomrekening zal die gast hebben!
quote:
Heb nog een nieuwe MKIII voor je liggen hiero.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:51 schreef midje het volgende:
[afbeelding]
maar ik ben dus weer zo een pauper die dat niet kan betalen
doneer geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |