Je kan gewoon je geld terug krijgen he...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Concert van vandaag in de HMH is idd afgelast, op z'n site zegt hij dat ze hun best gaan doen om alle data weer in te halen maar het is de vraag of ze dat ook echt gaan doen. Kunnen wel het geld gewoon terugkrijgen, denk dat ik dat maar ga doen.
Wel dik balen verdomme, heb hier voor 360 euro aan kaarten liggen, met 8 man dik feest in de HMH, en dan gister zo: "ja, gaat niet door".,
Maargoed, mooi om te horen dat het beter gaat met JD iig.
Ja ik had het gelezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:05 schreef Even het volgende:
[..]
Je kan gewoon je geld terug krijgen he...
Korn-concert 13-06 HMH AFGELAST
Met in plaats van "Aaaaaarrrrrr yoooouuuuuu reeeeaaaaadddyyyyyyy?"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef crackhead het volgende:
Kunnen ze weer mooi 8 albums volmaken met gejank over hoe vreselijk deze periode wel niet was..
Zo jammer...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:00 schreef Silven het volgende:
Goth en metal zuigt!!1!2!!i!einz1zwei11polizei11!!;d;D:D1!:d!2
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:00 schreef Silven het volgende:
Goth en metal zuigt!!1!2!!i!einz1zwei11polizei11!!;d;D:D1!:d!2
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:38 schreef PLAE@ het volgende:
Nou dat scheelt weer een hoop zelfmoordgevallen van zielige puisterige pubertjes
goed nederlands wel ditquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef Zuen het volgende:
kanker schreeuw band dat korn is
Nou ja, anyway... als je niet van Korn houdt, is ´schreeuwband´ op zich wel duidelijk genoeg. Persoonlijk zie ik het nut van de toevoeging ´kanker´ nooit zo...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:04 schreef Zuen het volgende:
[..]
korn is een kanker schreeuwband, je had gelijk het was incorrect nederlands.
Deze term gebruik ik om mijn woorden kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nou ja, anyway... als je niet van Korn houdt, is ´schreeuwband´ op zich wel duidelijk genoeg. Persoonlijk zie ik het nut van de toevoeging ´kanker´ nooit zo...
haha altoquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen alle zielloze bliepbliep nerds weer even naar hun inhoudsloze KUT house/trens gaan luisteren?.
Die diedjees mogen de na een 2,5 uur durende stampconcert bezweette voeten van JD niet eens kussen.
Housemietjes.
Wat mij betreft ontkracht het juist datgene dat je kwijt wilt. Het is op die manier namelijk nauwelijks nog serieus te nemen. Daarnaast zie ik het ook als een gebrek aan woorden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:26 schreef Zuen het volgende:
[..]
Deze term gebruik ik om mijn woorden kracht bij te zetten.
Vergelijk Chemical Brothers LL 2004 maar eens met Korn LL 2005.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen alle zielloze bliepbliep nerds weer even naar hun inhoudsloze KUT house/trens gaan luisteren?.
Die diedjees mogen de na een 2,5 uur durende stampconcert bezweette voeten van JD niet eens kussen.
Housemietjes.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met in plaats van "Aaaaaarrrrrr yoooouuuuuu reeeeaaaaadddyyyyyyy?"
"Aaaarrrr yooouuuu heeeeaaaallllthhhhyyyyyy?".
Ik vond ze vorig jaar op Sziget ronduit kut.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vond Korn vorig jaar op Lowlands niet echt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |