Links naar sites waar het al bekent isquote:Op maandag 12 juni 2006 12:27 schreef renz0r het volgende:
Ik heb gebeld. De dame zei dat ze in de loop van de middag het bericht van het management krijgen dat het niet doorgaat. Ze weten het al, alleen ze plaatsen expres nog niks zolang ze nog géén melding van het management hebben.
Het is nog ONDUIDELIJK of het gecancelled of verplaatst wordt. Je kan iig je geld terugvragen bij je verkoopadres.
Dus mensen het gaat NIET door, alleen het wordt pas bekent gemaakt wanneer het management het zegt.
JAMMER
loser post hier dan nietquote:
Verander je ondertitel maarquote:Op maandag 12 juni 2006 14:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
loser post hier dan niet![]()
zet issues weer op
zal ik nu maar even doen jaquote:
Zegt de homo die die randjosti van een Maikuul aanbidtquote:Op maandag 12 juni 2006 14:06 schreef Repeat het volgende:
die teringherrie, kan al dat langharig tuig mooi thuisblijven
Gewoon negeren.....quote:Op maandag 12 juni 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de homo die die randjosti van een Maikuul aanbidt.
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:02 schreef tonks het volgende:
Hij heeft een zonnesteek en nu is het popkorn
Dit snap ik dus niet helemaalquote:Op maandag 12 juni 2006 14:47 schreef Even het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar wel heel kut natuurlijk, meisje bij mij uit de klas had al heel lang kaartjes maar mocht niet meer toen bleek dat we deze week toets week hebben. Die zal nu wel opgelucht zijn![]()
Nou let opquote:
Een maand is toch best een redelijke termijn hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat een schoften, UITERLIJK 13 Juli je kaarten inleveren... ze komen ook ze lekker op tijd met het bericht...
Kut!!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:54 schreef Stiffmaster het volgende:
Helaas gaat de show van Korn & support acts niet door. Zanger Jonathan Davis kampt met gezondheidsproblemen waardoor hij onmogelijk kan optreden. Het is nog onbekend of er een vervangende show komt van Korn. Reeds gekochte kaarten voor het concert van Korn kunnen tot en met uiterlijk 13 juli 2006 worden ingeleverd bij de voorverkoopadressen. Wij zullen tijdig laten weten of er een vervangende show van Korn komt in Nederland. Hou hiervoor de website in de gaten.
Voor de fans van Korn's support act Hatebreed: deze band geeft morgen een concert in de Melkweg te Amsterdam. Angel Crew is support act voor Hatebreed in de Melkweg. De deuren van de Melkweg gaan open om 19.00 uur. Om 20.00 uur staat Angel Crew op het podium en om 21.15 uur hoofdact Hatebreed. Kaarten voor deze show kosten ¤ 12,50 en zijn verkrijgbaar bij de kassa van de Melkweg.
Het is dus nu officieel!! Bovenstaande komt van mojo.nl....
pssst, het is nu juni hequote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat een schoften, UITERLIJK 13 Juli je kaarten inleveren... ze komen ook ze lekker op tijd met het bericht...
Wat stel je je aan man. Je hebt nog een maand de tijd. En je weet al van te voren dat het niet door gaat, wat wil je nog meer? Ik ben vaak genoeg ergens heen gereist om erachter te komen dat het afgelast was.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik las het verkeerd, ik las Juniquote:Op maandag 12 juni 2006 16:09 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat stel je je aan man. Je hebt nog een maand de tijd. En je weet al van te voren dat het niet door gaat, wat wil je nog meer? Ik ben vaak genoeg ergens heen gereist om erachter te komen dat het afgelast was.
Lowlands zou eigenlijk ook wel perfect zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:58 schreef VisStick het volgende:
Zwaar balen, had ook geen zin meer om naar Hatebreed te gaan. Ik hoop wel dat ze weer een eigen concert komen geven in de buurt van Amsterdam en niet dat ze nu inene op lowlands komen ofzo...
Je hebt overgewicht? Deftones zijn goed he, ik heb ze nou al 3 keer gezien, lowlands en 2 keer pinkpop nou. Speelden ze ook een paar nieuwe nummers? Deden ze op pinkpop wel, ook 1 met water ofzo (weet niet meer precies hoe ie heet).quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Met een beetje doorlopen naar voren richting pit en wat springen en gek doen sta ik ook altijd wel vooraan hoor.
Zaterdag bij Deftones achteraan begonnen en toch nog een blauwe plek op mijn maag van het hek vooraan.. rara hoe kan dat?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |