abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38994098
Jippo, gefeliciteerd.
Compleet ander werk? Of toch dezelfde branche?
pi_38996897
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:43 schreef Koningin het volgende:
Jippo, gefeliciteerd.
Compleet ander werk? Of toch dezelfde branche?
Dankje wel! Wel dezelfde branche maar qua functie wat uitgebreider en een leuker bedrijf. Ikke blij!

Bij mijn huidige baan hebben ze mij een paar maanden geleden behoorlijk genaaid (kan het niet anders noemen). Om dan te vertellen dat je weg gaat is echt genieten. Vooral omdat ze nu een aardig probleem hebben wat ze aan zichzelf te wijten hebben (en dat weten ze donders goed).
Het enige wat ik zal missen -en waar je nooit van weet hoe het in je volgende baan is- zijn mijn collega's.
pi_38996948
Jippo, jouw situatie is ongeveer zoals die van mij.
Moeilijke keuze.....
  maandag 19 juni 2006 @ 11:42:17 #54
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38996961
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:14 schreef Jippo het volgende:
Ja, ik heb het ook gehad met mijn huidige baan. Collega's en werk op zich zijn okee maar de 'hotemetoten' lees: bazen zijn een verschrikking. Zo'n twee maanden geleden was voor mij de laatste druppel gevallen. Sinds die tijd wat aan het rondneuzen geweest. Vorige week te horen gekregen dat ik ergens anders kan gaan beginnen! Dichter bij huis, meer salaris en leukere baan!!!

Vandaag aan de 'hotemetoten' laten weten dat 31 juli mijn laatste werkdag wordt. Ik moet zeggen: dat was genieten
Ik vind het altijd grappig om te zien dat mensen zo lomp over leidinggevenden spreken zelf wel fatsoenlijk behandeld verwachten te worden. Je wordt zeker ook boos als ze je een luie arbeider noemen?

Die persoon is een eikel, niet die functie

Verder ben ik blij voor je
Succes met je nieuwe baan
Vampire Romance O+
pi_38997197
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:42 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik vind het altijd grappig om te zien dat mensen zo lomp over leidinggevenden spreken zelf wel fatsoenlijk behandeld verwachten te worden. Je wordt zeker ook boos als ze je een luie arbeider noemen?

Die persoon is een eikel, niet die functie

Verder ben ik blij voor je
Succes met je nieuwe baan
Inderdaad die persoon is een eikel, ik heb ook niet gezegd dat de functie ruk was. Neemt niet weg dat mijn nieuwe baan wel leuker is.

Je kent mijn situatie natuurlijk niet, maar ik kan je vertellen dat ik altijd netjes en correct naar mijn baas ben geweest. Daarom was ik er ook zo ondersteboven van dat ze mij toendertijd zo behandeld hebben (nee, ik ga niet in op de details). En nee, van luiheid heeft nog nooit een werkgever mij beticht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')