Met wedstrijden tegen Juve, Lazio en Fiore waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Napoli is in gesprek met Nelson Abejon voor een transfer.
En maandag om 10.00 uur begint de seizoenkaart verkoop. Curva: 145 Euro (nog geen 7 Euro per thuiswedstrijd)
Trofeo Birra Moretti wordt trouwes wel aardig zo, volgende maand.
Ga je weer leuke columns maken?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:38 schreef smook.biz het volgende:
Nou ja geen geld.....het is wel bijna het dubbele van vorig seizoen.....:(
Digger, hoeveel seizoenkaarten gaan we verkopen?
30.000 lees ik op Tuttonapoli.netquote:Op zondag 23 juli 2006 17:38 schreef smook.biz het volgende:
Nou ja geen geld.....het is wel bijna het dubbele van vorig seizoen.....:(
Digger, hoeveel seizoenkaarten gaan we verkopen?
Dat ligt aan de wedstrijden. Maar ik ga er natuurlijk wel naar toe. Kan niet wachten. Ik heb de columns van vorige seizoen aan Humberto Tan gegeven, die was zondag hier.quote:
Wat vond Humberto ervan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:05 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Dat ligt aan de wedstrijden. Maar ik ga er natuurlijk wel naar toe. Kan niet wachten. Ik heb de columns van vorige seizoen aan Humberto Tan gegeven, die was zondag hier.
20.000 seizoenkaarten lijkt me weinig.....ik had gehoopt op meer. Wie weet. In ieder geval, in de stad is het enthousiasme helemaal terug.
Geen idee, volgende week neem ik hem mee naar een vriendschappelijke wedstrijd. Misschien kunnen we een 24/7 Napoli kanaal beginnen in Nederland....quote:
Zuw hem kopenquote:
woarquote:
Spelen er wel negers bij Napoli dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:05 schreef smook.biz het volgende:
Ik heb de columns van vorige seizoen aan Humberto Tan gegeven, die was zondag hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |