nl-kameroen ga ik ook moeten missenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:16 schreef greatgonzo het volgende:
nl-kameroen en nl-argentinie moet ik missen![]()
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:48 schreef aloa het volgende:
Ik heb al een aantal gemist.
De 3 - 1 winst van Australie op Japan.... toen moest ik helaas werken. Die had ik willen zien.![]()
NL-Kameroen mis je sowieso......denk dat je ook nog NL-Ivoorkust mistquote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:16 schreef greatgonzo het volgende:
nl-kameroen en nl-argentinie moet ik missen![]()
Werkeloze.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb gelukkig nog alle 11 gezien en hoop dat ik ze nog allemaal kan blijven zien.
Je kunt je natuurlijk altijd ziek meldenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kan vrijdag nederland niet zien, werken![]()
Neem dan gewoon vrij. Beetje TV kijken op kosten van je bedrijf zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk altijd ziek melden
Vrij nemen voor het WK beging ik niet aan, nou ja alleen aanstaande vrijdag dan, dan ga ik half 5 naar huis ipv half 6quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Neem dan gewoon vrij. Beetje TV kijken op kosten van je bedrijf zeker![]()
Beter nog: Ga gewoon met het hele bedrijf kijkenBeamertje erbij, drankjes
prima toch?
Als ik vrijdagavond had moeten werken en ik kon geen vrij krijgen, dan zou ik me toch echt ziek melden. Maar gelukkig hoef ik geen één keer te werken tijdens wedstrijden van Oranjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrij nemen voor het WK beging ik niet aan, nou ja alleen aanstaande vrijdag dan, dan ga ik half 5 naar huis ipv half 6
Maar als mensen ziek thuis blijven voor het wk dan zou ik me daar echt wel aan ergerenIk ga wel geheel in oranje naar me werk vrijdag
![]()
Kijk dan nu naar de samenvattingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:48 schreef aloa het volgende:
Ik heb al een aantal gemist.
De 3 - 1 winst van Australie op Japan.... toen moest ik helaas werken. Die had ik willen zien.![]()
Engeland - Paraguay: was toen bij ASWH - WHCquote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb gelukkig nog alle 11 gezien en hoop dat ik ze nog allemaal kan blijven zien.
Misschien heb jij er een paar moeten missen, vertel welke en waarom.
Niks gemist dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Portugal-Angola 2e helft, Polen-Ecuador, Argentinie-Ivoorkust
De wedstrijd tegen Ivoorkust was anders een erg leuke wedstrijdquote:
Ik had het over Portugal - Angola. Niet voor niks dit gedrukt...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Ivoorkust was anders een erg leuke wedstrijd
Wat een onzin inderdaad. Heb tot nu toe alles van begin tot eind gezien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
"Alle wedstrijden volgen doet geen mens" Aldus Jack van Gelder net op Ned.2
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef MaxPower het volgende:
Mart Smeets haalt zojuist een kijkonderzoekje aan: 100.000 Nederlanders hebben nog geen wedstrijd gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |