goed idee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
zet een poll in je OP!
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:12 schreef L-S-M het volgende:
Croky heeft godsirritante reclame. Alleen al daarom zou ik nooit die chips kopen.
ik heb het nu eigenlijk specifiek over Bolognese chips. Deen en Dekamarkt zitten hier niet in de buurt aangezien ik er nog nooit van gehoord heb.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:15 schreef Fendy het volgende:
Beste chips zijn van het merk Perfekt en dat is het huismerk van Deen en Dekamarkt. Ribbelchips paprika zijn erg goed!
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
nee, bedankt voor de tip! als ik er ooit 1 tegen kom, dan weet ik wat me te doen staat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:18 schreef Fendy het volgende:
Dus eigenlijk zeg je dat ik offtopic leuter?
Perfekt chips hebben ze ook bij Jan Lindersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:15 schreef Fendy het volgende:
Beste chips zijn van het merk Perfekt en dat is het huismerk van Deen en Dekamarkt. Ribbelchips paprika zijn erg goed!
die smaken raar. normale lay's and paprika zijn goed, maar bolognese...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:43 schreef Volvoman het volgende:
Die van Lays. Die smaakt vele malen beter
.
met jou ben ik het dus volledig eens!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:50 schreef Catch22- het volgende:
bolognese is de enige smaak van croky die ik van hun wil. de rest gewoon lay's
Bugles
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:50 schreef Catch22- het volgende:
bolognese is de enige smaak van croky die ik van hun wil. de rest gewoon lay's
Bugles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |