Neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Crossing Border?
Zomerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
Jezuskristus, ik krijg me toch een hartverzakking. Loopt er ineens een grote tor over m'n toetsenbord [afbeelding]
Nee, maar gedeeltelijk goed....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:35 schreef bukgeit het volgende:
Summerpop Festival?
Oh, niet gezien. Geen Sziget dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar gedeeltelijk goed....
quote:
Die dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:38 schreef bukgeit het volgende:
Indian Summer Festival?
Alkmaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:39 schreef GLO het volgende:
Ken ik niet. Waar wordt dat gehouden?
In de metropool Broek op Langendijk. Alle Kane's, Anouken, Opgezwolles en Dj Chuckies verzameld op 1 plaatsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:39 schreef GLO het volgende:
Ken ik niet. Waar wordt dat gehouden?
Kijk 's aan. Da's toch net iets dichterbij dan Noorderslagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In de metropool Broek op Langendijk. Alle Kane's, Anouken, Opgezwolles en Dj Chuckies verzameld op 1 plaats
quote:
Helemaal niet gezien door al die slowchatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:53 schreef bukgeit het volgende:
Ik mot van die vraag af - begint met een 'w'.
Hij bedoelt dat je Wantijpop moet zeggenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:59 schreef GLO het volgende:
¿Qué?
Exact.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je Wantijpop moet zeggen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je Wantijpop moet zeggen
Even opgezocht en wat heet: Wantijpop en Rainbow Park vormen samen het Wantijfestival ! In het Wantijpark...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Was in de war met Rainbow Park, ook ergens in die contreien volgens mij.
Een goed begin is het hele werkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:13 schreef Asmodian het volgende:
Laat mij eens Lowlands gokken om mee te beginnen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Een goed begin is het hele werk
Asmodian +1
tijd niet gezien trouwens?
Hint: Band uit Manchester. Stonden vorig jaar op Lowlandsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:29 schreef GLO het volgende:
Middelste kop komt me wel bekend voor, maar zou het zo niet weten
Dan blijf ik bij de Dovesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hint: Band uit Manchester. Stonden vorig jaar op Lowlands
Dan heb jij het helemaal goedquote:
Goed gezien! Toch weer een bewijs voor het spreekwoord 'Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:46 schreef Asmodian het volgende:
Ik moet om een of andere reden toch aan Anouk denken, maar heb het vast verkeerd
Ik ook - welterusten GLOquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Goed gezien! Toch weer een bewijs voor het spreekwoord 'Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'
Niet dat ik Anouk lelijk vind, mind you![]()
Asmodian +1
En nu naar bed
Kan aan mij liggen, maar volgens mij stonden Doves vorig jaar helemaal niet op Lowlands. Ze waren oorspronkelijk wel geprogrammeerd, maar hadden een paar dagen van te voren alsnog afgezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hint: Band uit Manchester. Stonden vorig jaar op Lowlands
Klopt, daarvoor in de plaats kwam KT Tunstallquote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij stonden Doves vorig jaar helemaal niet op Lowlands. Ze waren oorspronkelijk wel geprogrammeerd, maar hadden een paar dagen van te voren alsnog afgezegd.
En die gaf een fraai optreden en is bovendien fraai om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor in de plaats kwam KT Tunstall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |