abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 20:11:03 #51
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_38979973
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:10 schreef Steeven het volgende:
Ik haat zijn bijdehante stem en zijn manier van interviewen. Geef liever die kerel van RTV Noord-Holland die twee keer allemachtig voor paal werd gezet door Louis .
O got.. Die jaren 70 mat die bij VillaBVD zat?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  zondag 18 juni 2006 @ 20:11:49 #52
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_38979990
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:11 schreef 456 het volgende:

[..]

O got.. Die jaren 70 mat die bij VillaBVD zat?
Weet ik niet meer , was wel lekkere teevee, een journalist die met zijn mond vol tanden staat .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_38980001
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:10 schreef 456 het volgende:
Die openingsvraag vandaag van hem
'Ga je open antwoorden, of ga je dingen achterhouden'
Ja, da's nog het ergste... hij SPEELT de kritische journalist in plaats van dat ie het is... als ie gewoon echt kritisch zou zijn dan zouden de coaches/spelers dat veel meer op prijs stellen

Ik kots op die vent
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 18 juni 2006 @ 20:15:41 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38980098
Hij is zó slecht maar ook zó leuk . Op een foute manier.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:16:34 #55
30919 mitt
Michael Corleone
pi_38980124
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
Hij is zó slecht maar ook zó leuk . Op een foute manier.
Idd.

maar eigenlijk kan het niet meer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_38980130
Tja, als je liever meepratende kritiekloze verslaggevers hebt?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 juni 2006 @ 20:17:53 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_38980158
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Hans Kraayen ook wel genoemd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_38980163
quote:
zoals gezegd: hij is geen kritische journalist, hij SPEELT het... je merkt het aan zijn manier van praten en vragen stellen... het is dus gewoon een kneus...
pi_38980184
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

zoals gezegd: hij is geen kritische journalist, hij SPEELT het... je merkt het aan zijn manier van praten en vragen stellen... het is dus gewoon een kneus...
Goh, wat een helderziendheid
  zondag 18 juni 2006 @ 20:19:18 #60
30919 mitt
Michael Corleone
pi_38980189
quote:
weet jij of hij in Utrecht woont?

Anders kom ik wel eens z'n lookalike tegen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 18 juni 2006 @ 20:19:26 #61
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_38980193
Als je dan nu dan Joep Schroder hoort, vind ik dat altijd een verademing.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_38980231
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Goh, wat een helderziendheid
voor jouw info... ik heb journalistiek gestudeerd dus ik weet wel wanneer iemand kritisch is of wanneer ie dat faked....
  zondag 18 juni 2006 @ 20:24:20 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_38980331
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

voor jouw info... ik heb journalistiek gestudeerd dus ik weet wel wanneer iemand kritisch is of wanneer ie dat faked....
Voor iemand die journalistiek heeft gestudeerd is jouw Nederlands wel belabberd. Oviergens is SCH zelf ook journalist volgens mij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_38980348
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

voor jou info... ik heb journalistiek gestudeerd dus ik weet wel wanneer iemand kritisch is of wanneer ie dat faked....
Ik ben inderdaad een leek op dat gebied
pi_38980354
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Voor iemand die journalistiek heeft gestudeerd is jouw Nederlands wel belabberd. Oviergens is SCH zelf ook journalist volgens mij.
ik was te snel
pi_38980364
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:19 schreef mitt het volgende:

[..]

weet jij of hij in Utrecht woont?

Anders kom ik wel eens z'n lookalike tegen.
Ik geloof het wel ja.
pi_38980377
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad een leek op dat gebied
dan kunnen we elkaar de hand schudden
  zondag 18 juni 2006 @ 20:26:17 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38980394
quote:
Kritiek is goed, maar bij hem is het zó knullig en ongeloofwaardig.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2006 @ 20:26:38 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_38980403

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38980534
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dan kunnen we elkaar de hand schudden
Is goed jongen, maar ik denk dat we geen van beiden aan de manier van vragen stellen kunnen horen of hij faket. Ik weet wel dat hij dat niet doet. HIj heeft een bepaalde manier van doen en daar kun je je aan ergeren maar objectief gezien is hij een redelijk goede journalist.
pi_38980626
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Is goed jongen, maar ik denk dat we geen van beiden aan de manier van vragen stellen kunnen horen of hij faket. Ik weet wel dat hij dat niet doet. HIj heeft een bepaalde manier van doen en daar kun je je aan ergeren maar objectief gezien is hij een redelijk goede journalist.
Nou het viel me vooral op toen ie zei. "Eens kijken, heb ik nog meer te vragen.." Op de manier hoe dat zijn mond uitkwam vond ik het heel erg nep overkomen...

maar goed, smaken verschillen inderdaad... ik ben persoonlijk nogal fan van Kees Jongkind
pi_38980670
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou het viel me vooral op toen ie zei. "Eens kijken, heb ik nog meer te vragen.." Op de manier hoe dat zijn mond uitkwam vond ik het heel erg nep overkomen...

maar goed, smaken verschillen inderdaad... ik ben persoonlijk nogal fan van Kees Jongkind
Smaken kunnen verschillen maar om te zeggen dat hij onoprecht kritisch zou zijn, vind ik niet zo heel erg fair. Dat hij zich afvraagt of hij nog meer heeft te vragen, vind ik niet zo'n heel gewaagde uitspraak.

Wat ik aan hem bewonder is zijn onverschilligheid tegenover de status van de spelers en vaak ook de arrogantie en het gebrek aan zelfreflectie bij de meeste vedettes. Hij heeft geen ontzag voor ze maar legt gewoon de vinger op de zere plek. Vaak reeageren spelers nogal kinderachtig, dat valt dan wel weer op.
pi_38980724
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Smaken kunnen verschillen maar om te zeggen dat hij onoprecht kritisch zou zijn, vind ik niet zo heel erg fair. Dat hij zich afvraagt of hij nog meer heeft te vragen, vind ik niet zo'n heel gewaagde uitspraak.

Wat ik aan hem bewonder is zijn onverschilligheid tegenover de status van de spelers en vaak ook de arrogantie en het gebrek aan zelfreflectie bij de meeste vedettes. Hij heeft geen ontzag voor ze maar legt gewoon de vinger op de zere plek. Vaak reeageren spelers nogal kinderachtig, dat valt dan wel weer op.
Nee maar het valt echt op dat hij iedereen die tegenover hem staat tegen zich in het harnas jaagt waardoor er juist helemaal niets meer uit die mensen komt... dat vind ik vooral zo jammer aan zijn manier van interviewen.. nieuwswaarde leveren zijn gesprekken nauwelijks op. En dat vind ik nogal beschamend eigenlijk.
pi_38980796
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee maar het valt echt op dat hij iedereen die tegenover hem staat tegen zich in het harnas jaagt waardoor er juist helemaal niets meer uit die mensen komt... dat vind ik vooral zo jammer aan zijn manier van interviewen.. nieuwswaarde leveren zijn gesprekken nauwelijks op. En dat vind ik nogal beschamend eigenlijk.
Dat ben ik dan niet met je eens. Hij zou een workshop mogen geven aan Jack van Gelder en vele anderen, die vaak kritiekloos meelullen. Dat van dat harnas is juist zo veelzeggend en laat ontzettend veel zien van de spelers.
pi_38980881
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik dan niet met je eens. Hij zou een workshop mogen geven aan Jack van Gelder en vele anderen, die vaak kritiekloos meelullen. Dat van dat harnas is juist zo veelzeggend en laat ontzettend veel zien van de spelers.
Jack van Gelder vind ik geen journalist, meer een presentator/entertainer... goeie journalisten vind ik Jeroen Pauw, Paul Witteman en Mathijs van Nieuwkerk... die krijgen echt het alle info die ze willen uit mensen zonder dat die het vaak zelf in de gaten hebben...
  zondag 18 juni 2006 @ 23:19:08 #76
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_38987556
Frits Barend doet ook leuk mee door iedereen te vragen of ze ideale schoonzonen zijn. Tsja, vervelend voor de media dat er geen relletjes zijn. Van Nistelrooy reageerde er overigens leuk op.
  maandag 19 juni 2006 @ 00:44:25 #77
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_38990005
quote:
[
Klopt, maar ik denk ook omdat de meeste spelers al met een vooroordeel aan zo'n interview beginnen. Natuurlijk lullen die spelers onderling over de pers en journalisten. Hij zal bij de spelers niet populair zijn want hij is inderdaad gezond kritisch en dat vinden de meeste spelers niet leuk. Ik kan me na de wedstrijd tegen S&M nog herinneren dat hij Cocu vroeg: opgelucht?, waarop Cocu als door een adder gebeten reageerde want dat was volgens hem niet de goed beschrijving. Terwijl het op dat moment een hele redelijke vraag was. Hetzelfde in dat interview met Van Persie. Ik weet niet meer precies wat ie toen vroeg maar het kwam erop neer dat Van Persie op het laatst precies zei wat Maalderink met zijn vraag bedoelde. Die spelers moeten hem niet en gaan zoals al gezegd, met een bepaalde houding zo'n interview met hem in.

Ik meen trouwens te bespeuren dat er bij Marco van Basten enig respect ontstaan is voor Maalderink. In het begin van het verblijf in Duitsland probeerd hij Maalderink op een weliswaar leuke manier een paar keer in de zeik te zetten met zijn antwoorden, maar dat heb ik m de laatste dagen niet meer horen doen.

Het is het bekende liedje: tegenstrijdige belangen!

Ik mag Bert echter graag bezig horen, gezond kritisch met soms een tikje ironie, en vooral onverstoorbaar als de geïnterviewde hem in de zeik probeert te zetten.

Uitdaging voor de Bert-haters, post nu eens de komende dagen die vragen die echt misplaatst waren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')