Oei... Dat zou een stelling zijn die Maalderink zichzelf zou kunnen voorleggen in een interview.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef 456 het volgende:
Mijn stelling:
Bert Maalderink is de Herbert Dijkstra van het voetbal...
Maalderink is dus ook een gevaar voor de mensheid. Nog geen week WK, en praat al Maalderinksquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:06 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Oei... Dat zou een stelling zijn die Maalderink zichzelf zou kunnen voorleggen in een interview.
Dat hij altijd overal bovenop zit, is 1 ding. Dat is een journalist zijn zesde zintuig. Maar hij weet het gewoon niet over te brengen op spelers. Hij brengt te verkeerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Bert Maalderink maakt juiste harstikke leuke en originele items over het NL elftal en springt er boven uit tussen alle andere verslaggevers. Er zitten altijd grappige dingen in zijn items.
Ik moet wel zeggen dat niet altijd alle interviews denderend zijn, zoals vandaag met v Persie
Bert moet blijven nog jaren lang
owwwww. zeg dat dan...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Er moeten ook fans zijn van Bert zeg, als dat negatieve gedoe hier![]()
Iemands uiterlijk vergelijken met die van iemand met het syndroom van Down is zóóóó Fortes Rodriquez.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:25 schreef Kreupeldicht het volgende:
Jezus, en altijd weer die kinderlijke vragen van hem.. alsof ie voor het jeugdjournaal bezig is.
[afbeelding]
Nou begrijp ik waarom die kop van hem nooit in beeld is.
Je moet jezelf eens horenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:57 schreef bergkampf het volgende:
Ja die Maalderink, heeft wel veel praatjes voor een josti, wat een irritant kutventje is dat zeg.
Wat is Hushovd toch een karakter mensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef 456 het volgende:
Mijn stelling:
Bert Maalderink is de Herbert Dijkstra van het voetbal...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:53 schreef kevin6188 het volgende:
Ging weer lekker op de persconferentie vandaag![]()
Was ie weer op dreef?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:53 schreef kevin6188 het volgende:
Ging weer lekker op de persconferentie vandaag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |