alweer jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Alweer? Ga eens iets nuttigs doen ofzo...
Jaloezie? neuh
Asoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
alweer jazolang het mooi weer is he
Er is toch vast wel een plantenspuit in huis voor de broodnodige verkoeling?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Aso
Ach ik bof ook, ik heb een hete zolderkamer en tentamens
Ventilator staat al volop te brullenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:25 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Anders ga je even naar de eerste de beste blokker om even een ventilator te kopen; scheelt je de uren vertraging die je oploopt door concentratieproblemen.
Had je in zaterdag bijlages ook dat artikel gezien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb zelf 't NRC, niet van huis uit.
De taartenbakker is jarig ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, ik ben morgen uitgenodigd bij iemand met een twijfelachtige baan om zijn verjaardag te vieren.
Hij zit in de politiek en zn achternaam is van den Berg?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, ik ben morgen uitgenodigd bij iemand met een twijfelachtige baan om zijn verjaardag te vieren.
Nee erger.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij zit in de politiek en zn achternaam is van den Berg?
Maar verder is het wel lekker koel daar?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Sjeuj... de airco's in de serverruimte staan op het punt om op te stijgen...
Ja gek he, die die dingen geven altijd de geest op de warmste dagen van het jaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Sjeuj... de airco's in de serverruimte staan op het punt om op te stijgen...
Mwah ach, we hebben preventief onderhoud. Ze zijn er nog nooit mee opgehouden. *afklop*quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja gek he, die die dingen geven altijd de geest op de warmste dagen van het jaar![]()
en boven de 36 graden stoppen de HP machines er mee. Althans de ijzerwinkel waarmee ik vroeger SAP in de lucht mocht houden wel
tof he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef Weemz het volgende:
zo, lekker thuis...
@CDP: Gave clip, kanp gedaan met die tijdvertraging/-versnelling
Komt door het weer zeker...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De meest gehoorde openingszin op msn was deze week "ik ben geil"
Hmmz.
Van dezelfde persoon mag ik hopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De meest gehoorde openingszin op msn was deze week "ik ben geil"
Hmmz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |