gekochtquote:
jongen van 15 jaar uit Groningenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Over welk artikel heb je 't eigenlijk?
Waxskequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat is goed om te horen.En ik dacht zo van, joh, even digitaal socializen, want met deze hitte kun je idd niet bepaald doelgericht aan het werk... Of zal ik mijn mond maar houden?
Je zult vanzelf wel merken da'k niet de meest sociale persoon ben in 't land.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat is goed om te horen.En ik dacht zo van, joh, even digitaal socializen, want met deze hitte kun je idd niet bepaald doelgericht aan het werk... Of zal ik mijn mond maar houden?
Mamma's moeten zich daar niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
gekocht
niet tegen mamma zeggen hoor, want die wil dat ik louter en alleen maatschappelijk verantwoorde biologisch-dynamische producten verorber
Een liedje dan voor jou, dat je kunt zingen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo druk met dit weer...oef...
De ene poes luiert in de zon denk ik...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
WaxskeWie geht's?
Hoe zouden je poezen zich nu voelen?
Het was zo'n magnumquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mamma's moeten zich daar niet mee bemoeien.
Als ik limonadesiroop of vruchtensap in huis had, zou ik waterijsjes maken met mijn Xenos ijs-vormpjes. Trouwens, nu schiet me ineens een aardigheidje onder de pet (Siémen!)... Vroeger maakten we altijd bananen-ijsjes. Gewoon een banaan in twee stukken, houten ijslollie-stokjes er inprikken, en dan in de vriezer leggen. Best te eten..
Ooooooohhh nou dat maakt niet uit, maar je bent niet boos zeg maar?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je zult vanzelf wel merken da'k niet de meest sociale persoon ben in 't land.
Hoe kan ik nou op jou boos worden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooohhh nou dat maakt niet uit, maar je bent niet boos zeg maar?![]()
Doordat ik dan jouw nickname niet kan onthouden en er dan wat van maak?
![]()
lievigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De ene poes luiert in de zon denk ik...en miauwen en hangen en aanhankelijk zijn... De andere poes voelt zich lekker koel en verheven, want die leeft nu een jaartje of twee in de poezenhemel...!
![]()
Als ik mijn geheugenkaartje weer terugvind kan ik filmpjes online zetten...Met een poes die aan mijn tel. snuffelt en die miauwt en alles.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een liedje dan voor jou, dat je kunt zingen.
Op de melodie van Sympathy for the Devil van The Rolling Stones.
Davidov in de hitte
Daar zit je dan op je kamertje
je kunt niks, de zon - die brandt
Op je bureau liggen bergen werk
je smijt het... aan de kant!
Davidovjuuuhhh... Kap! En eet wat ijhijhijs!!!! Oohhh yeah...
Oeh!!!
Je droomt in je hoofd en om je heen
liggen katten - versufd en lui
Moegesmolten en lusssteloos verlang jij
naar een onweersbui
Davidobjuuuhhh... Kap! En eet wat ijhijhijs! Want je moet nog eeeven
en dan gaaaaaaaa j'op reiheiheissss!!!
Whoo-hooo, Whoo-hooo!!!!
Naja enz.
Nou, de manier van "er zijn" ofzo...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou op jou boos worden?
Als hij buiten loopt en je klapt in je handen dan komt hij eraanquote:
jammer dat die aardbei jive ijsjes niet meer gemaakt worden, nu moet ik wel aan de magnum white aardbei, er zijn te weinig goede andere aardbei ijs alternatievenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het was zo'n magnum![]()
![]()
Super Trouper of hoe schrijf je dat:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Zo ontroerend...zo ontiegelijk waar ook!
*tranen springen in mn ogen*
of is het zweet van mn voorhoofd?
Denk je aan je knieën?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
jammer dat die aardbei jive ijsjes niet meer gemaakt worden, nu moet ik wel aan de magnum white aardbei, er zijn te weinig goede andere aardbei ijs alternatieven
Evenziendusjegaateenmegawipmakenopjewerkleesikdatnougoedenhebjevanjewerkaleenwuppieaankleedsetjemeegekregen??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:11 schreef Weemz het volgende:
Ik ga even langs mijn werk... Kijken of ik mijn wuppiecollectie (bestaande uit alle 4 de kleine wuppies en de officiële wuppie-werknemerspet) kan aanvullen met een megawup!
Tot straks
veel te veel calorieën, en maatschappelijk onverantwoorde/milieuonvriendelijke ingrediëntenquote:
Paar dagen rust van de tap :pquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Super Trouper of hoe schrijf je dat:
Dodidadavidov Davidov zweet alleen maar peentjes
liters vruchtensaaaaappp
(Davidoovvv-Davidoooovvv)
's avonds naar de taaaaapp
en nog studeren oohhhh wat knaaaaapppp
enz![]()
je bedoelt mijn enkels waarschijnlijkquote:
Ach, alles beter dan de goot....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Paar dagen rust van de tap :p
Je moet de muziek in gaan, niet de journalistiek!
Zijn gevatheid prijs ik, ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bedoelt mijn enkels waarschijnlijk
en je merkt al dat CDP dat H I L A R I S C H vind
Nou ja, goede, er drijven hier al volop wolkjes binnen hoor, dus een stralend zonnetje is er niet hier op Strijpquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, goede middag.
Een wolkje hier en daar is best welkom voor mij. Brandende zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, goede, er drijven hier al volop wolkjes binnen hoor, dus een stralend zonnetje is er niet hier op Strijp![]()
Toch hoop ik dat hrt pas vannacht gaat omweren, hagelen of plenzen, kan ik ten minste vanavond toch ook nog genieten van een zwoete lente avondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een wolkje hier en daar is best welkom voor mij. Brandende zon.
En ut dondert en ut bliksemt en ut regent meters bier.... ohneequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Sunjammer het volgende:
't Mag van mij best knetteren en donderen hoor... I love onweer!
Ik hou niet van bier...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
En ut dondert en ut bliksemt en ut regent meters bier.... ohnee
Maar idd, zo'n plotselinge zomerse storm is heerlijk.
Eerst begint het heel donker te worden, dan zweept de wind enorm op, vervolgens komt de donder en bliksem naar voren, en als laatste een enorme hoosbui
Ja ik ook wel, want dan ga ik lekker op m'n balkon naar de bliksem kijkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Sunjammer het volgende:
't Mag van mij best knetteren en donderen hoor... I love onweer!
je bent te laatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
En ut dondert en ut bliksemt en ut regent meters bier.... ohnee
ja maar dan hoop ik toch voor je dat je ergens droog onderdak bent en niet per fiets onderweg in de hoofdstad.quote:Maar idd, zo'n plotselinge zomerse storm is heerlijk.
Eerst begint het heel donker te worden, dan zweept de wind enorm op, vervolgens komt de donder en bliksem naar voren, en als laatste een enorme hoosbui
Vanuit mijn kamer de mensen op straat uitlachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent te laat
daarvoor had je afgelopen vrijdag/zaterdag/zondag in het stadion te Eindhoven moeten zijn voor het Guus concert
[..]
ja maar dan hoop ik toch voor je dat je ergens droog onderdak bent en niet per fiets onderweg in de hoofdstad.
dat je dit nog lente kan noemenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat hrt pas vannacht gaat omweren, hagelen of plenzen, kan ik ten minste vanavond toch ook nog genieten van een zwoete lente avond
Feitelijk gezien is het nog lente.quote:
Nee, deze zat in mijn e-mail boxquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt het geheugen teruggevonden ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |