quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee lief :p
Met zo'n lui koppie en die hangende pootjes
Een echte gluiptijgerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
En deeeeeeeeeeeessssssss:
[afbeelding]
Niet alleen met wijn is het wat in het vat zit verzuurt niet hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er is een stemmetje in m'n hoofd die steeds zegt:
"Er is witbier in m'n koelkast"
Wat dus ook zo is; nammelijk een sixpack heerlijke korenwolfjes. Alleen moet ik studeren
Jaquote:
Knort?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaEcht met van die streepjes enzo
en hij miauwt en knort en doet en alles!!
![]()
GOED, nu doe ik volwassen.
Contradictie?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JaEcht met van die streepjes enzo
en hij miauwt en knort en doet en alles!!
![]()
GOED, nu doe ik volwassen.
Ja, spinnen dan, in vaktermen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Knort?
2-1 voor Zuid korea...nog 20 minuten niemand scoren en ik heb mn 4e uitslag goeden sta dan #1
Zeg dat danquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zég, doe eens niet zo kinderachtig...Je wordt 21.
![]()
Ik gun het Advocaat meer, het zwarte schaap van NLquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
roch gun ik het Togo ook, wat een enthousiasme hebben die Afrikanen he
Ja maar hij heeft dan ook wel een verschikkelijke ondankbare taak om de draad op te pakken daar waar Saint Guus hem 4 jaar geleden heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik gun het Advocaat meer, het zwarte schaap van NL
Jah ach als hij het goed doet is hij alsnog een held. Heb het idee dat die koreanen niet zo smerig tegen hem zijn zoals Nederland 2 jaar terug was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft dan ook wel een verschikkelijke ondankbare taak om de draad op te pakken daar waar Saint Guus hem 4 jaar geleden heeft achtergelaten.
hahahahaha okay..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:04 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Ik heb over mijn middelbare school gedroomdIk kwam op bezoek uit Amerika en ik wist helemaal niet wat voor rooster ik had en toen ging ik zoenen met mijn biologieleraar en alles
Fucked up.
Duidelijk: je mist Nederland, dat is deel één. En deel twee betekent biologie-technisch en hunkerend naar liefde dat je een chromosoompje mist.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:04 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Ik heb over mijn middelbare school gedroomdIk kwam op bezoek uit Amerika en ik wist helemaal niet wat voor rooster ik had en toen ging ik zoenen met mijn biologieleraar en alles
Fucked up.
Of juist te veel heb... Y is kleiner dan Xquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Duidelijk: je mist Nederland, dat is deel één. En deel twee betekent biologie-technisch en hunkerend naar liefde dat je een chromosoompje mist.
Zelfs in zn dood blijft hij mij het leven zuur makenquote:
Die informatie is iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of juist te veel heb... Y is kleiner dan X
Daarin zijn de dromen waarin ik mezelf aftrek trouwens duidelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |