Paar dagen rust van de tap :pquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Super Trouper of hoe schrijf je dat:
Dodidadavidov Davidov zweet alleen maar peentjes
liters vruchtensaaaaappp
(Davidoovvv-Davidoooovvv)
's avonds naar de taaaaapp
en nog studeren oohhhh wat knaaaaapppp
enz![]()
je bedoelt mijn enkels waarschijnlijkquote:
Ach, alles beter dan de goot....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Paar dagen rust van de tap :p
Je moet de muziek in gaan, niet de journalistiek!
Zijn gevatheid prijs ik, ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bedoelt mijn enkels waarschijnlijk
en je merkt al dat CDP dat H I L A R I S C H vind
Nou ja, goede, er drijven hier al volop wolkjes binnen hoor, dus een stralend zonnetje is er niet hier op Strijpquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, goede middag.
Een wolkje hier en daar is best welkom voor mij. Brandende zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, goede, er drijven hier al volop wolkjes binnen hoor, dus een stralend zonnetje is er niet hier op Strijp![]()
Toch hoop ik dat hrt pas vannacht gaat omweren, hagelen of plenzen, kan ik ten minste vanavond toch ook nog genieten van een zwoete lente avondquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een wolkje hier en daar is best welkom voor mij. Brandende zon.
En ut dondert en ut bliksemt en ut regent meters bier.... ohneequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Sunjammer het volgende:
't Mag van mij best knetteren en donderen hoor... I love onweer!
Ik hou niet van bier...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
En ut dondert en ut bliksemt en ut regent meters bier.... ohnee
Maar idd, zo'n plotselinge zomerse storm is heerlijk.
Eerst begint het heel donker te worden, dan zweept de wind enorm op, vervolgens komt de donder en bliksem naar voren, en als laatste een enorme hoosbui
Ja ik ook wel, want dan ga ik lekker op m'n balkon naar de bliksem kijkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Sunjammer het volgende:
't Mag van mij best knetteren en donderen hoor... I love onweer!
je bent te laatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
En ut dondert en ut bliksemt en ut regent meters bier.... ohnee
ja maar dan hoop ik toch voor je dat je ergens droog onderdak bent en niet per fiets onderweg in de hoofdstad.quote:Maar idd, zo'n plotselinge zomerse storm is heerlijk.
Eerst begint het heel donker te worden, dan zweept de wind enorm op, vervolgens komt de donder en bliksem naar voren, en als laatste een enorme hoosbui
Vanuit mijn kamer de mensen op straat uitlachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent te laat
daarvoor had je afgelopen vrijdag/zaterdag/zondag in het stadion te Eindhoven moeten zijn voor het Guus concert
[..]
ja maar dan hoop ik toch voor je dat je ergens droog onderdak bent en niet per fiets onderweg in de hoofdstad.
dat je dit nog lente kan noemenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat hrt pas vannacht gaat omweren, hagelen of plenzen, kan ik ten minste vanavond toch ook nog genieten van een zwoete lente avond
Feitelijk gezien is het nog lente.quote:
Nee, deze zat in mijn e-mail boxquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt het geheugen teruggevonden ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |