Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:24 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat weet ik niet.
Ja, maar hij zegt het heel sloom!quote:
Blaast 'ie je rokje dan ook steeds omhoog?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt het heel sloom!
Zo van:
"Wooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii"
En dan komt 'ie weer terug en zegt 'ie weer:
En dan gaat 'ie weer naar rechts en zegt 'ie:
En dan komt 'ie weer terug en gaat het weer zo van:
Etc...
Volgens mij ben je nu echt gek aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt het heel sloom!
Zo van:
En dan komt 'ie weer terug en zegt 'ie weer:
En dan gaat 'ie weer naar rechts en zegt 'ie:
En dan komt 'ie weer terug en gaat het weer zo van:
Etc...
Ik FOK! naakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Blaast 'ie je rokje dan ook steeds omhoog?
Pff, laat eens wat aan de fantasie over zeg.quote:
De meest geniale breinen waren ook 'gek'.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
Jullie denken dat ik gék ben, hè?
Ik zit bij m'n oudersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you![]()
Ik dacht ik werk lekker een dagje thuis, maar ik heb nog bijna niks gedaan![]()
De boodschap is hier nog niet doorgekomenquote:
Ik word later dan ook premier van Nederland...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ik moest meteen aan je denken bij deze post: Foute motivaties in een sollicitatie.
En de meeste gekken belanden in een gesticht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pff, laat eens wat aan de fantasie over zeg..
[..]
De meest geniale breinen waren ook 'gek'.
Wat een dolle boel zal dat worden. En is dat ná het maken van je film, of ná je succesvolle lachen- gieren- brullen-show?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik word later dan ook premier van Nederland...
Dat van het premierschap is natuurlijk niet waar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een dolle boel zal dat worden. En is dat ná het maken van je film, of ná je succesvolle lachen- gieren- brullen-show?
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de meeste gekken belanden in een gesticht.
En tegen wie heb je het nu weer? Je 3e persoonlijkheidquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Twee zéér gevatte reply's.Keep up the good work!
Die van mij was niet gevatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Twee zéér gevatte reply's.Keep up the good work!
Tegen jullie. Of ben je soms blind?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
En tegen wie heb je het nu weer? Je 3e persoonlijkheid![]()
Het was ook sarcastisch, ellendige lamlul!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij was niet gevat![]()
.
Maar het is beter dan [[afbeelding]] Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |