quote:
Hmmm..quote:Op maandag 12 juni 2006 21:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je doelt nu uiteraard op ons joog.
Je weet dat Lucille een man is he?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef mcDavid het volgende:
Ik kwam overigens ook nog deze foto tegen.
Joog idd, en volgens mij zijn er nog genoeg anderen over, Klowjow anders niet iets voor jou? En Jump? Bij Gent?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:30 schreef Neenetje het volgende:
Hmmm..![]()
Die is wel goed.
Maar ik vroeg het aan dago..
Er zijn er wel meer die dat niet wisten/weten.quote:
Nehhh.. Klowjow is eng.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joog idd, en volgens mij zijn er nog genoeg anderen over, Klowjow anders niet iets voor jou? En Jump? Bij Gent?
Klowjow eng?? Echt niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nehhh.. Klowjow is eng.
En Jump is een belg..![]()
HAL9000S, Sidekick, Drugshond, Teknomist (nu mét geschoren kont)?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nehhh.. Klowjow is eng.
Sararaats.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die dat niet wisten/weten.
Ik wist dat ook niet. Hij post als een wijf, in dat geval.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die dat niet wisten/weten.
Ik wilde het niet zeggen.quote:
Jogy. Niets anders, gewóón Jogy.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nehhh.. Klowjow is eng.
Jij bent ook een halve, vuile strichtenear!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nehhh.. Klowjow is eng.
HAL9000S, geen foto'squote:Op maandag 12 juni 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
HAL9000S, Sidekick, Drugshond, Teknomist (nu mét geschoren kont)?
Gewoon doen.quote:
Ok, jogy it is.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jogy. Niets anders, gewóón Jogy.
Okay okayquote:Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WAAROOMMM WAAROOMMM!!!!!!!!!!!1111111111111
och, waarom niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WAAROOMMM WAAROOMMM!!!!!!!!!!!1111111111111
[insert wortel]quote:Op maandag 12 juni 2006 21:40 schreef Chowi het volgende:
Ik vond Sara altijd wel een lekker wijf.
Volgens mij hoef je maar met je vingers te knippen om hem nakend op je bed te zien liggen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Met jou wel.![]()
Waar kan ik 'm ophalen?
WAT???!!!!?!?!?!!quote:
Ietsjes doorlezen nog.quote:
Wortel?quote:
*Knipquote:Op maandag 12 juni 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je maar met je vingers te knippen om hem nakend op je bed te zien liggen.
Ik zag t al.quote:
Hey, ik dacht al, wat doet Jogy nou ineens op m'n bed!quote:
Het klopt niet. Je moet kiezen, óf alle getallen in een zin uitschrijven, óf geen. Maar je bent te lui.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van vier is twee. Die van 121 is elf. Die van 256 is zestien.
Mij is geleerd dat je vanaf 21 de cijfers mag hanteren en dat je daaronder alles moet uitschrijven.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het klopt niet. Je moet kiezen, óf alle getallen in een zin uitschrijven, óf geen. Maar je bent te lui.
jogy?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja als hij in BeF is dan he, verder gaat dat knipgeluid niet.
Als ik wel een heks was..quote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wees blij, toch weer een teken dat je géén heks bent!
Oy, misschien was je er nu pas achter gekomen dan!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als ik wel een heks was..Dan had ik al lang hele andere dingen gedaan..
Als het goed is ben ik op 17 juli, ergens in de avond, weer in het land.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer kom je (whehehe) eigenlijk weer terug Neenetje/
Half juli.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer kom je (whehehe) eigenlijk weer terug Neenetje/
Ah, tof! Ik ben dan net weer het land uit!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik op 17 juli, ergens in de avond, weer in het land.
Zullen we dan elkaars tepel af gaan likken?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik op 17 juli, ergens in de avond, weer in het land.
Heb jij er maar eentje?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we dan elkaars tepel af gaan likken?
De andere is al gereserveerd, sorry.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef Chowi het volgende:
Mijn heldin.
Ik kon niet meer reageren.quote:
Begin eind vorig topicquote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef jogy het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ja goffer.. c_c.. het werkt niet..quote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef jogy het volgende:
Wat heb ik gemist?
Joog!quote:
Vorige pagina even doorlezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:50 schreef jogy het volgende:
Wat heb ik gemist?
Dan ben ik óók net weg. Doe maar een maand later.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
Zullen we dan elkaars tepel af gaan likken?
Ik héb maar een pagina.quote:
Zo makkelijk kan het gaan.quote:
Okay, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan ben ik óók net weg. Doe maar een maand later.
Háhá.quote:
310quote:Op maandag 12 juni 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd op 50 ppp staan.
Danone heeft een goede klant aan J.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met nakende mannen die zich in/op jouw bed bevinden?
Tja.. dat is voor jou een vraag...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is deel van mijn aanbiedingspakket, sorrie.quote:
Stick around, yeah, stick aroundquote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Danone heeft een goede klant aan J.
hopen dat ze veel ananas gegeten hebben. gok ik.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, tof! Ik ben dan net weer het land uit!
Wie zegt dat ik er wat tegen heb?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is deel van mijn aanbiedingspakket, sorrie.
Ok, dan kan je de 'sorrie' weg laten.quote:
Whehehe!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Stick around, yeah, stick around
Stick around, baby, stick around
Well you came on like a hurricane, hey
About a month ago
Blowing like a stiff breeze
Always on the go
All the good times that we had baby
All stayed in the past
All the good lays that I get
Never seem to last
Het is 'scharen'.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Antwoorden op deze vraag zijn schaars.
Ahuhquote:
Ik kan niet verder strippen dan nakend hoor, schijnt pijnlijk te zijn om zonder huid te leven.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Uhuh..
Ik kan natuurlijk ook het 'gestripte' aanbiedingenpakket aanvragen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:00 schreef rompompom het volgende:
(Danoontje)Stick around, yeah, stick around
(Danoontje)Stick around, baby, stick around
Well you came on like a hurricane, hey
About a month ago
Blowing like a stiff breeze
Always on the go
All the good times that we had baby
All stayed in the past
All the good lays that I get
Never seem to last
Whehehe!
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan niet verder strippen dan nakend hoor, schijnt pijnlijk te zijn om zonder huid te leven.
Och, dat hadden wij met een uitermate suf Beatles nummer.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Neenetje het volgende:Die moesten we op school ooit zingen...
Met de hele klas..
*trauma wegslikt.
Wij moesten solo's doen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]Die moesten we op school ooit zingen...
Met de hele klas..
*trauma wegslikt.
Yesterdaayyyy... all my troubles seemed so far awayyyy.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat hadden wij met een uitermate suf Beatles nummer.
We can work it out, toevallig?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:06 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat hadden we met Abba nummers en Phil Collins en Shania Twain (Man I feel like a womanquote:Op maandag 12 juni 2006 22:06 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:
Zei ik door jou?quote:
O bla di o bla bla blaat een eind in de rondte.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef rompompom het volgende:
We can work it out, toevallig?
Neen.quote:
Okay. Door jou.quote:
Die is wél tof.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:07 schreef Bizznitch het volgende:
Yesterdaayyyy... all my troubles seemed so far awayyyy.
O, maar dat is toch héél tof?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:10 schreef JDude het volgende:
[..]
O bla di o bla bla blaat een eind in de rondte.
O aaaj belieeefff in jesterdeeeeeeejquote:Op maandag 12 juni 2006 22:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Yesterdaayyyy... all my troubles seemed so far awayyyy.
I wonder how, I wonder whyquote:Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef Neenetje het volgende:
And aaaaall that I can see.. is just a yellow lemon tree....
Van wie was dat ook al weer? Die móet ik hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:14 schreef Neenetje het volgende:
And aaaaall that I can see.. is just a yellow lemon tree....
Oostindisch lezen is een vak apart.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Neenetje het volgende:
*slikt.
John Lemon natuurlijkquote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Van wie was dat ook al weer? Die móet ik hebben. Jeugdsentiment.
Fool's garden toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Van wie was dat ook al weer? Die móet ik hebben. Jeugdsentiment.
Oui.quote:
We don't need no water, let the motherfucker burnquote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef Chowi het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire?
Yesterday you told me 'bout... sighquote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
I wonder how, I wonder why
I wonderwonderwonderwonder 'bout the blue blue sky
*emmer water teruggiet.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
We don't need no water, let the motherfucker burn
BURN MOTHERFUCKER, BURN!!!
DC++ is your friend.quote:
Volgens mijn komen we hier niet lager dan dit hoor..quote:Op maandag 12 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Toepasselijk!
And we will alllllllllllllll go down together, yes we will aaaaaaaallllllllllllllllll go down, together!
AA, you get my drift...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Yesterday you told me 'bout... sigh.
Dus jij bent die ene luisteraar!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef mcDavid het volgende:
Ch! je bent op Fok!radio!
Ik ga zo pitten, en als ik ga multi'en dan ga ik niet zo pitten. Zelfbescherming dus.quote:
quote:
Ik hou t nooit bij met zoveel mensen.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten, en als ik ga multi'en dan ga ik niet zo pitten. Zelfbescherming dus.
WTF?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef mcDavid het volgende:
Ch! je bent op Fok!radio!
Had je maar niet zo gezellig moeten zijn dat ik het bij een kwartiertje kon houden.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Had je maar niet zo gezellig moeten zijn dat ik het bij een kwartiertje kon houden.
Met 1 been ??quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef Litso het volgende:
Er zit een hoer naast me met één been en ik hoor mezelf vragen of ik bij haar mag blijven
Hij zit er nog aan hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef Litso het volgende:
Er zit een hoer naast me met één been en ik hoor mezelf vragen of ik bij haar mag blijven
Als je dat haar uit je glas haalt maak je meer kans.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef Litso het volgende:
Er zit hier een hoer met één been en ik hoor mezelf vragen of ik bij haar mag blijven
En ik stel die spuithoer hier iets voor maar wat denk je ze weet nog iets veel perversers!quote:
Laat ziieen!! Laat ziieen!!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je dat haar uit je glas haalt maak je meer kans.
Ga je hem eraf halen?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi. Tegen de tijd dat je hier naast me zit niet meer.
Het is even niet anders, helaas met pindakaas.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]Daar word ik niet vrolijker van hoor..
Wel romantisch, altijd een aandenken.quote:
Ach, ik ben ook al uit de multi.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is even niet anders, helaas met pindakaas.
Er zit een haar in mijn glas, de grond is een tapijt van peuken.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef Litso het volgende:
En ik stel die spuithoer hier iets voor maar wat denk je ze weet nog iets veel perversers!
quote:[22:36] *** Mer (FokIRC@***.dsl.ip.tiscali.nl) [joined] #FOK
[22:36] *** Mer (FokIRC@***.dsl.ip.tiscali.nl) [left] #FOK
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou t nooit bij met zoveel mensen.
Ok. Dat vroeg ik me even afquote:Op maandag 12 juni 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
wtf.
Dat ben ik niet, in ieder geval.
zowel irc als msnquote:Op maandag 12 juni 2006 22:40 schreef Litso het volgende:
Oh ze zitten weer zonder mij in een multi hoor.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef Litso het volgende:
Nu nog een goede film om te kijken. Wie roept?
The big lebowsky. Of the great lebowsky, kan ook.quote:
Big, ja. Ken ik al. Toffe film.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:42 schreef jogy het volgende:
[..]
The big lebowsky. Of the great lebowsky, kan ook.
Oh, een nieuwe? The land of the dead, Hooligans of Aeon Flux.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:46 schreef Neenetje het volgende:
Mockingbird don't sing.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Die heb ik laatst op DVD gekocht..
Toeval bestaat niet. Jullie zijn duidelijk voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]Die heb ik een maand voor ik wegging gekocht
![]()
Dat nog iemand anders die kent...![]()
Eerste ken ik niet, Hooligans was okay, Aeon Flux lijkt me eerlijk gezegd niks.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, een nieuwe? The land of the dead, Hooligans of Aeon Flux.
die ga ik wel even checkenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:46 schreef Neenetje het volgende:
Mockingbird don't sing.
Is dat over zo'n virtual reality spel? zo ja: gaaaf.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:47 schreef Neenetje het volgende:
Mists of Avalon.
Dat was al langer duidelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Jullie zijn duidelijk voor elkaar gemaakt..
Land of the dead is het laatste deel van de living dead serie van de George A romero. Aeon is verrassend leuk. Mooie beelden en een goed verhaal. Niet zo stoer als de tekenfilmserie though.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerste ken ik niet, Hooligans was okay, Aeon Flux lijkt me eerlijk gezegd niks.
Volgens mij zijn we van elkaar gemaakt..quote:Op maandag 12 juni 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Jullie zijn duidelijk voor elkaar gemaakt..
Nee.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat over zo'n virtual reality spel? zo ja: gaaaf.
Of dat inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 22:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we van elkaar gemaakt..
Nee, vet ben ik toch al.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het erg als ik het 3e peer-ijsje van vandaag pak?
Niet als je het deelt.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het erg als ik het 3e peer-ijsje van vandaag pak?
Met mij welteverstaan.quote:
Deal, dat gebeurt dus op korte termijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ja. Ehm. Als we ooit meeten, krijg je een peer-ijsje van me, en dago een ananas.
Droom fijn, als een wild zwijn, wat een festijn, in je woestijn.. kamer.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:00 schreef jogy het volgende:
Weltrusten mensen. Ik ga proberen te slapen in mijn sauna c.q. slaapkamer.
Had je niet gewoon op de eerste meet kunnen komen?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Deal, dat gebeurt dus op korte termijn..
Dat was doordeweeks, nee dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had je niet gewoon op de eerste meet kunnen komen?
Dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ja, ok. Daar heb je een punt.
The Big Lebowski is heersch!quote:
Goed boek en een redelijke verfilming. Het Arthur verhaal verteld op een realistische manier met iets meer aandacht voor de vrouwen ipv de ridders.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:56 schreef Neenetje het volgende:
Nee.
Is een 'oud' meer.. tja.. heroisch verhaal..
Het gaat over Camelot en Merlijn etc.
Die ligt ergens in de goot weg te creperen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
Ja, verdomme. Hoe zit dat met die meet.
Bah. Ridderverhalen. Saai.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed boek en een redelijke verfilming. Het Arthur verhaal verteld op een realistische manier met iets meer aandacht voor de vrouwen ipv de ridders.
Gaan we weer meeten?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Litso het volgende:
Ja, verdomme. Hoe zit dat met die meet.
Je haalt me de woorden uit m'n vingers die te lui waren dat te typen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed boek en een redelijke verfilming. Het Arthur verhaal verteld op een realistische manier met iets meer aandacht voor de vrouwen ipv de ridders.
Arthur is fucking briljant ja.quote:
In de goot?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die ligt ergens in de goot weg te creperen.
Flikker op met je zweefvliegclubquote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef mcDavid het volgende:
Overigens organiseer ik een meeting op Donderdag de 22e, op de zweefvliegclub.
Bier: 1 euro
vliegen: 20 euro.
wat je ruikt is waarschijnlijk een worstje van die barbecue die om 9 uur afgelopen was.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:14 schreef Litso het volgende:
Het ruikt hier aangebrand. Zou er nog gebarbequed worden rond deze tijd of moet ik me zorgen maken?
Jou ken ik nog niet. En je lijkt me erg tof. Gewoon komen dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef ehqo het volgende:
Zal ik dan ook naar de meet? Ik ben bang dat ik tegenval zo in het echt.
Behalve als de rest nu volmondig nee gaat roepen. Maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet. En je lijkt me erg tof. Gewoon komen dus.
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef ehqo het volgende:
Zei de bisschop tegen de non.quote:
Nah, foto gezien.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:15 schreef ehqo het volgende:
Anders niet nee.quote:
Doe eens nietquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, je doet alsof je David serieus neemt.
Was het geloofwaardig?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, je doet alsof je David serieus neemt.
Dat is best cheap voor zweefvliegen toch?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef mcDavid het volgende:
Overigens organiseer ik een meeting op Donderdag de 22e, op de zweefvliegclub.
Bier: 1 euro
vliegen: 20 euro.
Volgens mij krijg je het nergens goedkoper. Tenzij je een insider kent. Wat tevens de reden is dat het in dit geval redelijk goedkoop isquote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is best cheap voor zweefvliegen toch?
't Is dat ik die dag onmogelijk kan maar ik wil het ooit nog wel eens meemaken.
Juist.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nu moet ik wel, anders word ik gelyncht door overig BeF.
die dan onderbroken worden door zinnen als "hihi, ik zei komen"quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, om hoogstaande gesprekken voeren.
Ah, dát kan ik wel.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie moest toch lachen? Nou dan.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die dan onderbroken worden door zinnen als "haha, ik zei komen"
Hoogstaand, vooral, ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Omdat het zo'n hoogstaand gesprek was.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie moest toch lachen? Nou dan.
als je écht diep wilt wel ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:29 schreef ehqo het volgende:
Ik merk al wel dat ik bij c_c moet zijn voor de echte diepgang.
Dus je komt. Tóf.quote:
Morgen wat te doen?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een dom en vooral erg makkelijk sletje, zo blijkt maar weer.
jep. en ik kan het weten,quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een dom en vooral erg makkelijk sletje, zo blijkt maar weer.
Ach, wellicht. Ik had de drempel minder hoog moeten leggen voor mezelf. Nu vind niemand me niet tof.quote:
Waar, wanneer, eigenlijk? Dat heb ik dan weer even gemist.quote:
Yup.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu moeten we toch maar concerte plannen maken hm?
Staat dan ook niet vast.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar, wanneer, eigenlijk? Dat heb ik dan weer even gemist.
Ach, volgens mij verwachten ze dat ik in riel laif alle mannen afwerk. Daar valt iets minder tof blijken te zijn in het niets bij.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach, wellicht. Ik had de drempel minder hoog moeten leggen voor mezelf. Nu vind niemand me niet tof.
En zo bescheiden.
Daar rekende ik al wel op ja. Ijdele hoop?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, volgens mij verwachten ze dat ik in riel laif alle mannen afwerk. Daar valt iets minder tof blijken te zijn in het niets bij.
Ligt eraan hoe tof je blijkt te zijn hè.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar rekende ik al wel op ja. Ijdele hoop?
Minder lang en slungelig.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat men van mij verwachtte voor het meeten.
Ik verwacht dat jij met c_c gaat vozen, derhalve doe ik zo ontof mogelijk. En dat je tof bent.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Ik verwachtte dat je tof was en dat bleek ook zo te zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
quote:
"Vozen" is niet mijn ding.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij met c_c gaat vozen, derhalve doe ik zo ontof mogelijk. En dat je tof bent.
ik verwachtte dat je méér krullen had als ik!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Niets wat niet waar bleek te zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Serieus? Ik heb er misschien wel eens een grapje over gemaakt, maar dat denk ik niet heurquote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, volgens mij verwachten ze dat ik in riel laif alle mannen afwerk. Daar valt iets minder tof blijken te zijn in het niets bij.
Stophje.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef Stofje het volgende:
tvp.
Mmja, ik wil niet eens wéten wat ze allemaal denkenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef Litso het volgende:
[..]
"Vozen" is niet mijn ding.
c_c, volgens mij hebben we ze echt verkeerde verwachtingen gegeven
Kan nog net even.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef Stofje het volgende:
tvp.
Ik heb me minstens 10 minuten afgevraagd of jij Litso was. Pas toen Hans er naast kwam staan had ik door dat ik daar moest wezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Zie je edit.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik verwachtte dat je méér krullen had als ik!
Dat komt omdat jij me al irl hebt meegemaaktquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb er misschien wel eens een grapje over gemaakt, maar dat denk ik niet heur.
Uiteindelijk tóchquote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij me al irl hebt meegemaakt.
IK DURFDE STOFJE NIET EENS 3 ZOENEN TE GEVEN, FOR GOD'S SAKE.
Ik denk het ook niet echt, ik speel het een beetje mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK DURFDE STOFJE NIET EENS 3 ZOENEN TE GEVEN, FOR GOD'S SAKE.
Hoi Stuffje!quote:
Ja, dat zei je. Ik was toch anders dan de verwachtingen blijkbaar.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb me minstens 10 minuten afgevraagd of jij Litso was. Pas toen Hans er naast kwam staan had ik door dat ik daar moest wezen.
De laatste keer dat ik je IRL zag, kreeg ik anders toch wél die indruk.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En voor de rest die ik vergeet ook.
Pfff, je gaf je wel héél snel gewonnen. Eigenlijk ben je gewoon heel goedkoop.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kon niet weigeren. Dat, en je gaf niet op. Weet je dat dat onder aanranding valt?.
Nee, dat was bewijzen dat je een watje met een te grote mond bent.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je IRL zag, kreeg ik anders toch wél die indruk.
Nee, de post is gemeend, de PI drukt uit dat ik nu hoop iedereen "gehad" te hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je post en je pi zeggen bijde wat anders, betekend dat ik mag kiezen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |