z'n klikwheel wilde niet meer.....quote:Op maandag 12 juni 2006 20:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom heb je je ouwe dan ook aan de geest gegeven?
Helaas, het was al een vervanging... en de garantie was inmiddels verlopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kon je die oude niet onder garantie laten vervangen?
Eh, wat dacht je van tijdens het reizen? En ik vind het 's avonds wel lekker om me een slaap te vallen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:27 schreef Omkron het volgende:
Ik vraag me af wat je met een ipod moet op vakantie.. op je vakantie adres heb je toch muziek in barretjes enzo..?
en ¤60 meer betalen? Na mijn vorige iPod ervaring ben ik er van overtuigd dat het leuke speeltjes zijn, maar zeker niet de prijs waard die Apple ervoor durft te vragen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou annuleren en naar een Apple store gaan!!!!
Ga je niet vliegen dan, en heb je geen vriendin?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van tijdens het reizen? En ik vind het 's avonds wel lekker om me een slaap te vallen.
Ja, 'grappig' genoeg had ik dat vorig jaar ook met mijn vakantie. Mijn eerste mini was zo brak geworden dat ie het 20 minuten uithield na een nacht opladen. Vond ik wat kort en de garantie was nog net geldig. Heeft het ook 4 weken geduurd om e.e.a. geregeld te krijgen. Na m'n vakantie lag er wel een nieuwe mini op me te wachten. Alleen heeft die het ook nog geen 10 maanden uitgehouden. Nu dus dat het clickwheel brak is.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Thomas B. het volgende:
Ik had twee weken voor mn vakantie een nieuwe gekocht omdat m'n oude verrot was. Ding keurig optijd geleverd en ik hartstikke blij enzo... na 2 weken verrotKrijg je al die ellende met RMA weer enzo... fucking irritant.
Mocht die van m'n zusje lenen gelukkig maar die heb ik gesloopt
3,5 uur vliegen en tijdens de vlucht ben ik alleenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ga je niet vliegen dan, en heb je geen vriendin?
wat voor iPod heb jij dan besteld dat ze er ergens 60 euro korting op kunnen geven, zoveel marge zit er op de meeste iPods namelijk bij lange na niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
en ¤60 meer betalen? Na mijn vorige iPod ervaring ben ik er van overtuigd dat het leuke speeltjes zijn, maar zeker niet de prijs waard die Apple ervoor durft te vragen.
ik heb 'm in Duitsland besteld, ik vermoed dat ze aan parallel import doen. Is je nooit opgevallen dat de prijzen van Apple in de VS zelfs in dollarbedragen lager zijn dan de eurobedragen die je hier in Europa voorgeschoteld krijgt?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:38 schreef Wii het volgende:
[..]
wat voor iPod heb jij dan besteld dat ze er ergens 60 euro korting op kunnen geven, zoveel marge zit er op de meeste iPods namelijk bij lange na niet.
Kijk, daar komt de aap al uit de mouw, had je maar 60 euro meer moeten betalen, zeikwijf.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
ik heb 'm in Duitsland besteld, ik vermoed dat ze aan parallel import doen. Is je nooit opgevallen dat de prijzen van Apple in de VS zelfs in dollarbedragen lager zijn dan de eurobedragen die je hier in Europa voorgeschoteld krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |