abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42396018
Hostel zou de meest gore film van het jaar zijn.. Ik heb al wel veel erger gezien
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_42399391
Ik vond hostel werkelijk waar een van de slechtste horrorfilms die ik ooit heb gezien en ik heb er toch aardig wat gezien zoveel gehype over hoe goor/bruut/spannend het wel niet was. hardcore horror van de bovenste plank... tot op de dag van vandaag begrijp ik nog steeds niet waar al die dingen vandaan komen, want ik heb het geen seconde gezien. Hoe batmat deze film vergelijkt met descent, the devils rejects is me dan ook een totaal raadsel, want hostel komt er wat mij betreft niet eens in de buurt van. En dan zal ik maar zwijgen over het eerste deel van hostel, want dat was echt om te huilen zo slecht. Ik heb me geloof ik 2 minuten vermaakt met deze film en een paar minuten later was die afgelopen
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:00:33 #78
27648 Weakling
available in strong mint
pi_42402410
Hoewel ik eerder al heb gezegd dat ik Hostel prut vond, dacht ik bij mezelf: "Kom laat ik de film op DVD nog eens een kans geven. Op zijn minst hebben we daarbij een chattrack met QT en ER, dat kan nooit slechter dan de film zijn" ....

Ehmm ... nou ... wel dus. Mijn god. Het zit daar als een stel ouwe wijven mekaar veren in de reet te steken en "oh wat is het moeilijk een tweede film, maar wat heb je het geweldig gedaan", "ja ik vind jou ook geweldig". Pass the sickbag please ... heb 'm na een kwartiertje ongeveer maar afgezet, want het leek helemaal nergens op.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_42414339
Dat heb je goed gedaan Weakling
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:23:52 #80
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42414753
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:59 schreef MissMayhem het volgende:
ja weakling goed gedaan !!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:03:34 #81
27648 Weakling
available in strong mint
pi_42420182
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:59 schreef MissMayhem het volgende:
Dank je! Ik doe alles om de horror community hier een plezier te doen
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_42422943
Ik moet m nog stééds kijken
pi_42423019
Doe geen moeite koenimex..
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:57:07 #84
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42423268
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef MissMayhem het volgende:
Doe geen moeite koenimex..
misschien dat deze user wel verstand van horror heeft en de film wel weet te waarderen??
pi_42424952
Nou, naar mijn mening is Hostel een film die je moet kijken met je verstand op nul
Dus echt verstand heb je niet nodig dan.
Nu, ik zou wel zeggen, als je Cabin fever goed vond, dan zul je hoogst wss Hostel ook wel weten te waarderen.
Ik vond ze allebei maar slecht.
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:50:19 #86
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42502822
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef MissMayhem het volgende:
Nou, naar mijn mening is Hostel een film die je moet kijken met je verstand op nul
Dus echt verstand heb je niet nodig dan.
Nu, ik zou wel zeggen, als je Cabin fever goed vond, dan zul je hoogst wss Hostel ook wel weten te waarderen.
Ik vond ze allebei maar slecht.
ach ja het blijft een kwestie van smaak overigens zeg ik ook niet dat je verstand nodig hebt om hostel te kijken maar als je verstand van horror hebt dan weet je de film wel te waarderen
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:08:20 #87
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_42503068
Niets mis met films die je moet kijken met verstand op nul. Wel iets mis met films die gemaakt zijn met verstand op nul.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_42504511
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niets mis met films die je moet kijken met verstand op nul. Wel iets mis met films die gemaakt zijn met verstand op nul.
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:38:54 #89
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42505872
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
ja de film is zo slecht ontvangen door iedereen dat deel 2 al in productie is.... en dat voor een film zonder "verstand" waaraan regsisseurs als Tarantino en Miike Takashi meewerken.... het feit dat hij hier in de bioscoop is vertoond is gewoon een fout geweest. dit soort films zijn niet bedoeld voor het merendeel van het Nederlandse publiek en dat is te merken aan de manier waarop alles en iedereen duidelijk moet maken dat het een kut film is zelfs zo erg dat we elkaar veren in de reet moeten steken over hoe slecht de film wel niet is..... (jja SaintofKillers goed gezegd !! hoi hoi!!..... )

ik zeg absoluut niet dat het de nieuwe Army of Darkness is maar er zijn gewoon zat mensen die de film wel zouden kunnen waarderen die door het gelul van jullie nu denken dat het echt de kut film is zoals jullie hem doen voorkomen.....

maar ja op naar Scream 4 dan zijn jullie ook weer tevree........
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:46:42 #90
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42507829
Voor alle fans:

nog wat info over deel 2
quote:
Last January, writer/director Eli Roth terrified moviegoers with the blood-drenched HOSTEL, which catapulted to the top of the box office charts and became the first Number One film of 2006. One year later, Roth takes us back to where it all began, and deeper into the darkest recesses of the human mind.

In HOSTEL: PART II, three young Americans studying art in Rome set off for a weekend trip when they run into a beautiful model from one of their classes. Also on her way to an exotic destination, the gorgeous European invites the coeds to come along, assuring them they will be able to relax and rejuvenate.

Will the girls find the oasis they are looking for? Or are they poised to become victims for hire, pawns in the fantasies of the sick and privileged from around the world who secretly travel here to savor more grisly pursuits?

With Hostel, Eli Roth cemented the cutting-edge credentials he earned with his debut feature Cabin Fever (2002). In HOSTEL: PART II, Roth invites fans to take another frightening trip where suppressed urges – once unleashed – have chilling consequences.

Lauren German... Beth
Bijou Phillips... Whitney
Roger Bart... Stuart
Richard Bugl... Todd
Vera Jordanova... Axelle
Heather Mattarazzo... Lorna
Stanislav Ianevski... Miroslav
Milan Knazko... Sasha
pi_42515826
OMS!! een deel 2
RRRUUUUNNNN!!!!!!!!
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:36:43 #92
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42518622
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:14 schreef MissMayhem het volgende:
OMS!! een deel 2
RRRUUUUNNNN!!!!!!!!
ach kom op je weet dat je hem stiekem gewoon wilt zien
pi_42519640
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ach kom op je weet dat je hem stiekem gewoon wilt zien
Ik zal hem alleen kijken om hem daarna af te kraken en om er zeker van te zijn dat ie slechter gaat zijn dan de eerste
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:19:14 #94
27648 Weakling
available in strong mint
pi_42520280
Mwuhahaha ... ik moet elke keer weer lachen als bji zoiets subjectiefs als dit het non argument gebruikt wordt dat je iets niet waardeert omdat je er geen verstand van hebt ... te grappig om serieus op in te gaan ...
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:29:06 #95
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42528305
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Weakling het volgende:
Mwuhahaha ... ik moet elke keer weer lachen als bji zoiets subjectiefs als dit het non argument gebruikt wordt dat je iets niet waardeert omdat je er geen verstand van hebt ... te grappig om serieus op in te gaan ...
ach ja... als je dan ook door de regels heen leest zie je dat ik het niet meen.. maar ben blij dat je er lol om hebt.....
pi_42535152
Dit is toch geen horror-film, maar een thriller. Want ik zie geen buitenlandse of enge monsters?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:39:24 #97
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_42535367
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef DrewAndrews het volgende:
Dit is toch geen horror-film, maar een thriller. Want ik zie geen buitenlandse of enge monsters?
net alsof een buitenlander garant staat voor een horror film in hostel zit wat meer Gore dan in de normale thrillers vandaar dat ie onder het hokje horror wordt geplaatst.. anders zouden films als the texas chainsaw massacre, the hills have eyes ook onder thriller moeten worden geplaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')