wel als het een genre film is ja... als jan met de pet op die geen voorkeur voor horror heeft het een slechte film vind dan doet mij dat niks omdat hij waarschijnlijk niet op dezelfde manier naar horror films kijktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk je dat je mening zwaarder doorweegt wanneer je jezelf horrorfan noemt?
Ik ben een horrorfan, en vond de film kut..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wel als het een genre film is ja... als jan met de pet op die geen voorkeur voor horror heeft het een slechte film vind dan doet mij dat niks omdat hij waarschijnlijk niet op dezelfde manier naar horror films kijktdus vind ik de mening van een horrorfan belangrijker dan dat van een jan met de pet op
mensen doen hier net alsof het een feit is dat het een kut/ruk/bagger film is terwijl er zat mensen zijn die de film wel kunnen waarderen. met andere woorden ik bestrijd alleen dat het niet per definitie een kutfilm hoeft te wezen als je van horror houdt. en dus weegt mijn mening zwaarder voor horrorfans dan die van een lamlul die er geen verstand van heeft
maar om de vraag terug te gooien denk jij dat jou mening zwaarder doorweegt om dat je een modje bent?
imdbquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:58 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Ik ben een horrorfan, en vond de film kut..
http://www.imdb.com/title/tt0450278/
Klinkt goed man.. Maar ja dat zijn waarschijnlijk allemaal amateurs..![]()
ach ja je hebt fans en fansquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:59 schreef flapdrolletje het volgende:
Duuuuuuuus... Alleen voor de fans.
Ik ben een horrorfan. Ik vond hem kut.
Ben ik de enige.
'k'
ach ja begrijpend lezen is ook moeilijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef planethugo het volgende:
ja horror is zo een diepgaand genre daar heb je een opleiding voor nodig om dat te snappen
wil je het nou niet lezen ? ik geef dat een paar posts boven je toch aan? dat er ook horrorfans zijn die de film niet kunnen waarderen, en er ook veel horrorfans zijn die hem wel kunnen waarderen. dus ik ga er helemaal niet van uit dat je geen horrorfan bent als je die film niet leuk vind, sterker nog ik weet dat smots ook aardig van horror kan genieten en die vond de film ook kut. je hoort mij toch niet serieus zeggen dat ie dan geen fan is? al zeg ik dat uiteraard wel spottendquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:56 schreef Mike het volgende:
Waar je geen rekening mee houdt, Antichrist, is dat er ook heel veel horrorfans waren die dit een kutfilm vonden. Jij gaat er min of meer van uit dat als je dit een kutfilm vindt, dat je dan geen horrorfan bent, maar zo werkt het dus niet.
komt er dus beetje op neer dat als je dit als horrorfan een kans geeft dat je hem dan waarschijnlijk goed vindt, in jou ogenquote:oftewel horrorfans moeten de film gewoon een kans geven en niet af gaan op het oordeel van wat amateurs
Ik heb je posts in het vorige Hostel-topic nog eens teruggelezen en je reacties vielen inderdaad wel mee. In m'n hoofd zat je meer te drammen dan ik nu kon vinden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wil je het nou niet lezen ? ik geef dat een paar posts boven je toch aan? dat er ook horrorfans zijn die de film niet kunnen waarderen, en er ook veel horrorfans zijn die hem wel kunnen waarderen. dus ik ga er helemaal niet van uit dat je geen horrorfan bent als je die film niet leuk vind, sterker nog ik weet dat smots ook aardig van horror kan genieten en die vond de film ook kut. je hoort mij toch niet serieus zeggen dat ie dan geen fan is? al zeg ik dat uiteraard wel spottend![]()
Ja maar SaintOfKillers heeft er dan ook echt geen reet van begrepenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb je posts in het vorige Hostel-topic nog eens teruggelezen en je reacties vielen inderdaad wel mee. In m'n hoofd zat je meer te drammen dan ik nu kon vinden.![]()
Hoewel je nog wel zei dat SaintOfKillers er geen verstand van had en die heeft natuurlijk overal verstand van.
Nou ja in principe wel tenminste de horrorfans die ik persoonlijk ken vonden hem bijna allemaal leuk en als ik de reviews op de verschillende horrorsites lees dan zijn die over het algemeen ook gewoon positief. maar dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef planethugo het volgende:
maar je zegt ook nog als laatste:
[..]
komt er dus beetje op neer dat als je dit als horrorfan een kans geeft dat je hem dan waarschijnlijk goed vindt, in jou ogen
Dan zie je waarschijnlijk alleen maar de verkeerde horrorfilmsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef planethugo het volgende:
ja horror is zo een diepgaand genre daar heb je een opleiding voor nodig om dat te snappen
Juist wel en dat werd gruwelijk duidelijk toen die enge Amerikaan ging vertellen wat-ie al had gedaan en nog ging doen toen-ie Paxton tegen kwam die probeerde te vluchten.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
E. Totaal geen verhaal bevatten
Vond ik ook, pas het laatste halfuur werd het een beetje spannend. Jammer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:00 schreef Tijn het volgende:
Ik heb Hostel gisteren gezien en zou 'em niemand aanraden. De eerste helft van de film vond ik echt om te janken. Maar als op het eind het verhaal een beetje duidelijk wordt, wordt de film een stuk toffer. Jammer dat ze dat gedeelte niet langer hebben gemaakt.
Tarantino heeft er dan ook zeer weinig mee te maken (een set visit en wat script aanpassingen daar gelaten) maar aan de andere kant Hostel Ruled net als Cabin Feverquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:11 schreef MissMayhem het volgende:
Hostel zuigt zwaar en ik die dacht dat Tarantino zich niet zou verlagen tot dat soort debiele films.
Nu, we weten allemaal dat Eli Roth geen beste regisseur is..
Kben wel benieuwd naar Inglorious bastards, de nieuwe Tarantino, verwacht in 2007![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |