Hoe pijnlijk de krampen zijn verschilt per persoon..quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef Hanneke1983 het volgende:
Mijn zus zei dat de krampen van Crohn te vergelijken zijn met voorweeën... Ik denk dat een bevalling dus nóg pijnlijker is
Nou, ik zou toch liever een kind baren, daar hou je tenminste (als het goed is) iets aan over..quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik kan jullie vertellen; een bevalling is écht veel pijnlijker. Ik heb veel krampen en dat lijken wel eens weeën, maar dan van een paar centimeter ontsluiting en niet 10 centimeter en een uitdrijving...![]()
Het ging dan ook om de vergelijking, niet hoe lang je er aan lijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch liever een kind baren, daar hou je tenminste (als het goed is) iets aan over..
Bovendien is dat een aantal uur en niet bijna 24 uur per dag en 7 dagen per week..
Maar goed, dat is mijn mening.
Daarom zijn ze er bij mij pas achter gekomen toen er niets meer te redden viel. Geen pijn, geen koorts, bloed zag er goed uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Hanneke1983 het volgende:
Geen pijn gehad van je colitis? Ik denk niet dat veel mensen dat kunnen zeggen...
Maar je had wel diarree? Of iets anders? Hoe ben je bij de dokter beland, met welke klachten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom zijn ze er bij mij pas achter gekomen toen er niets meer te redden viel. Geen pijn, geen koorts, bloed zag er goed uit.
Ik had ook geen diarree, wel zo nu en dan bloed bij de ontlasting. Ik kwam bij de dokter omdat ik altijd moe was. Daarbij was ik regelmatig ziek in de trant van misselijk enzo. Al met al een jaar in het ziekenhuis gelopen, 2x een gastroscopie gehad, niks gevonden. Nooit kwam er iemand op het idee een darmonderzoek te doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar je had wel diarree? Of iets anders? Hoe ben je bij de dokter beland, met welke klachten?
Pff, das nog eens een klote situatie geweest... Hoop dat nu alles wat btr gaat?quote:
De laatste maanden ging het dus wat minder, ik merk echt dat mijn lichaam niet goed met stress om kan gaan, dan heb ik direct weer last van ontsteking. Ben net afgelopen weekend verhuisd, nog even 2 dagen hard klussen en dan hopelijk weer wat meer rust en dan afstuderen maar weer eens proberen op te pakken.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Pff, das nog eens een klote situatie geweest... Hoop dat nu alles wat btr gaat?
Stress is killing voor iedereen... Enkel merken wij direct de gevolgen ervanquote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De laatste maanden ging het dus wat minder, ik merk echt dat mijn lichaam niet goed met stress om kan gaan, dan heb ik direct weer last van ontsteking. Ben net afgelopen weekend verhuisd, nog even 2 dagen hard klussen en dan hopelijk weer wat meer rust en dan afstuderen maar weer eens proberen op te pakken.
Dat werkt voor mij ook het beste! Toen ik écht heel erg ziek was zat ik soms ook wel 2 keer per dag in bad (mijn vader was niet blijquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef marlieske het volgende:
lekker in bad gaan en iets om handen hebben werkt voor mij het beste
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
Tvp
Donderdag de uitslag van de colonscopie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |