Vervelend he, een Hollander zijnquote:
1 fucking keer per 4 fucking jaar is er een WKquote:Op maandag 12 juni 2006 19:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, alleen dat hele gehype is zo irritant.
We hebben ook een EKquote:Op maandag 12 juni 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
1 fucking keer per 4 fucking jaar is er een WK![]()
Och. Het interesseert me gewoon allemaal niet zo. Ga iemand anders lastig vallen met je oranje.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
1 fucking keer per 4 fucking jaar is er een WK![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:32 schreef SunChaser het volgende:
En Domino D Day
Wel als er een mus sneuveltquote:Op maandag 12 juni 2006 19:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, daar loopt heel Nederland warm voor
Ik heb Mel in geen maanden gesproken, ze heeft me uit MSN gegooidquote:Op maandag 12 juni 2006 19:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Parijs toch?
NS had van die goedkope kaartjes van de Thalys geregeld
Zij helemaal blij
Ja, een Maand of 9 geleden, toen ik me registreerdequote:
Lamaquote:
Ik ben niet te huur, vunzige gasten!quote:Een beetje mensenschuw is hij wel, maar vanavond gaan we toch wat van hem huren
Luister zo maarquote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef SunChaser het volgende:
Maarre Nolius, wat heeft die Bupahomo nu te vertellen dat ie op FOK!radio mag?
ChrisJXquote:Op maandag 12 juni 2006 20:16 schreef ChrisJX het volgende:
*NIEUWSFLITS*NIEUWSFLITS*NIEUWSFLITS*
Namens de heren presentatoren deel ik u het volgende mede: Wegens enkele problemen met de internetverbinding, hoort u op dit moment non-stopmuziek en niet de zoetgevooisde stemmen van Martijn en Nolius. Het probleem zal binnen een kwartier verholpen zijn, waarna de normale programmering zal starten.
Luister u in de tussentijd naar de non-stop muziek en vraag hier een plaatje aan!
*Einde bericht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |