Niet eens!!!quote:
Wat is er trouwens mis met de oude sloganquote:Op maandag 12 juni 2006 17:21 schreef Litso het volgende:
[[url=http://www.sloganizer.net/en/image,FOK-az-Radio,white,black.png]afbeelding][/url]
Niks. Wat is er mis met voor de lol andere slogans laten genereren?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met de oude slogan
Die Duitsers hebben wel humorquote:Op maandag 12 juni 2006 17:18 schreef SunChaser het volgende:
EyeStream TV ist einfach gut
Ja "ow"ja, als je braaf bent mag je me weleens interviewenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
ow? Je bent er vanavond weer om dat toe te lichten neem ik aan!
Hallo Nietz, ik had weer een blogjequote:Op maandag 12 juni 2006 17:00 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag de groetjes aan Yvonne doen.
Zou het een diepte-interview worden?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja "ow"ja, als je braaf bent mag je me weleens interviewen
'Nolius ist einfach gut'quote:
Nolius en ik samen een diepte-interviewquote:Op maandag 12 juni 2006 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou het een diepte-interview worden?![]()
Pasen, pinksteren, 1 dag enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nolius en ik samen een diepte-interview
Mot jij niet werken ofzo?quote:
Als je je telefoon maar meeneemt dan.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef yvonne het volgende:
Oy Nol, ik ga naar buiten hoor! Veuls te heet hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |