Ja, het ging weer grotendeels nergens overquote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef classpc het volgende:
Was een goeie uitzending vanavond, FOK!radio.
goed idee, ga ik es doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:37 schreef Nolius het volgende:
Nou, terug luisteren kan alweer hier (onderaan de pagina).
Ik heb gisteren weer sinds lange tijd geluisterd, en ondertussen een voetbal kijken en fokken, was leuk. Ik ga oude uitzendingen ook eens luisteren. Misschien wel om 15h.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:37 schreef Nolius het volgende:
Nou, terug luisteren kan alweer hier (onderaan de pagina).
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer sinds lange tijd geluisterd, en ondertussen een voetbal kijken en fokken, was leuk. Ik ga oude uitzendingen ook eens luisteren. Misschien wel om 15h.
Ik keek nooit naar Idols, maar ik geloof je achter elkaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]En hij klinkt echt als Herman heh.
Sjee, sorry.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef Skaai het volgende:
En dat BS metChowi
schijnt te neuken / te hebben geneukt.
IK GELOOF HET NIET!
Je kijkt nooit naar Jensen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik keek nooit naar Idols, maar ik geloof je achter elkaar
quote:
Die ene die vrijwel iedere plaat af- en aankondigd. Omdat Martijn nooit weet wat ik ga draaienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef skiczukie het volgende:
Maar welke stem ben jij nou Nolius? Ik weet het nog steeds niet.
Heheh, okee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die ene die vrijwel iedere plaat af- en aankondigd. Omdat Martijn nooit weet wat ik ga draaien
Ja, maar ja, hij is naar Nepal verhuisd.quote:
Ja, dat was ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heheh, okee.Wie maakte die slurfopmerking gister tegen die kerel van Langs de lijn? Die slurf zal wel traditie zijn in Leipzig.
hij is monnik geworden na de perfecte ervaring?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hij is naar Nepal verhuisd..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |