HOMO!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef JosvG het volgende:
Ik zit aan de schaduwkant van het huis, ik heb de hele dag mijn raam open en het blijft lekker koel binnen
*medelijden heeftquote:Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef nomen_nescio het volgende:
M'n airco is kapot
Dus momenteel hou ik het helemaal niet koel, waarom gaan die achterlijke dingen dan ook altijd kapot met zulk warm weer.
Hoe kleiner de kamer en hoe meer warmte producerende toestellen aanwezig, hoe sneller ze zal opwarmen. Een mens produceert zelf al een 150 Watt (dacht ik). Een doorsnee computer meer dan 100, scherm niet meegerekend. Lampen: zoveel als erop aangegeven is. etc... En dan komt er nog warmte van buiten door de muren heen. Het is dus slechts een kwestie van tijd alvorens het binnen net zo warm als buiten geworden is.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef The6thgate het volgende:
overdag rolluik+raam dicht. desondanks is het nu een goeie oven op mn kamer...en een ventilator is irritant ivm hoofdpijn :/
Ja, bij ons is het nu nog 26 gradenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is hier 28 graden in huis op het moment.
Desondanks slaap ik echt onwijs slecht met dit weer..
Ik heb zelfs in de winter op m'n deken geslapen.. Nu ligt er alleen nog een matras iddquote:Op maandag 12 juni 2006 12:41 schreef Robsterr het volgende:
Niet inderdaad, welke drol zit er met dit weer op zijn kamer?
En als je gaat slapen, gewoon deken wegtieven en op je matras liggen..![]()
Word je dan niet lek geprikt door muggen?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik doe nix aan de hitte, pak vanavond een slaapzak en ga buiten op de strechter liggen![]()
Ik heb er dit jaar nog geen last van gehad eigenlijk.. Naja, we zien het vanavondquote:Op maandag 3 juli 2006 16:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Word je dan niet lek geprikt door muggen?
Ik heb de afgelopen twee nachten geen oog dichtgedaan.. echt elk uur op de klok gezien.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, bij ons is het nu nog 26 gradenOp mijn kamer wel veel warmer, ik slaap daarom ook echt heel slecht.
Goed plan.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik doe nix aan de hitte, pak vanavond een slaapzak en ga buiten op de strechter liggen![]()
ach mocht ie in de fik gaan, blaast 'ie zichzelf wel uitquote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik woon op de 18e (tevens hoogste) etage van een flatgebouw. Ik heb dus een fijn plat dak boven me. Het is hier lastig koel te krijgen en te houden.
Kan je een ventilator de hele nacht aan laten staan? Ik durf dat niet, straks ontploft ie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |