Yep, dus een slang naar buiten of anders iets van een opvangbakje. Een echte airco kost wel wat maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 13 juni 2006 04:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Met die nep airco's waar je water of ijsblokjes in moet gooien, wordt de ruimte uiteindelijk nog minder comfortabel... De luchtvochtigheid schiet flink omhoog waardoor het broeierig wordt.
Een echte airco ontrekt juist vocht uit de lucht...
Zo eentje heb ik ook. Ongeveer dan. Maar ik heb gehoord dat er nu versies zijn waarin koel elementen zitten die -2 worden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:27 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Twee van deze jongens achter me die staan te blazen.
Morgen naar school toe om daar aan wat dingen te werken lekker in de airco en minder afleiding
* TommyGun ziet zichzelf al de ventilator op het dak plaatsen, voor de dak-kappelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:27 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond en morgen wordt het toch weer koeler?? Gisterennacht heb ik ff met mijn ventilator koude lucht van buiten naar binnen geblazen. Dat hielp best wel. Vanavond ook maar even doen als het wat koeler is om alle hitte uit mijn kamer te krijgen.
Nee ik hou de ventilator uit mijn raam en richt hem dan mijn kamer in. Ga niet op het dak staan ofzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
* TommyGun ziet zichzelf al de ventilator op het dak plaatsen, voor de dak-kappel![]()
Ahja dat gaat lastig met die ik heb. Hoewel, misschien op de vensterbankquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee ik hou de ventilator uit mijn raam en richt hem dan mijn kamer in. Ga niet op het dak staan ofzo.
Dat gaat niet werken, je moet een binnen- en een buitendeel hebben, de warmte moet naar buiten worden afgevoerd. Met zo'n ding wordt stof verwijdert, de luchtstroom geeft voor het gevoel koelte, maar hang er een thermometer voor en je ziet dat de lucht die eruit komt warmer is dan de omgeving.quote:
Gaat gewoon werken hoor, alleen zit het gedeelte wat normaal bij een split-unit airco buiten hangt, binnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, je moet een binnen- en een buitendeel hebben, de warmte moet naar buiten worden afgevoerd. Met zo'n ding wordt stof verwijdert, de luchtstroom geeft voor het gevoel koelte, maar hang er een thermometer voor en je ziet dat de lucht die eruit komt warmer is dan de omgeving.
Ik had het niet over die airco's maar over die gewone blowersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, je moet een binnen- en een buitendeel hebben, de warmte moet naar buiten worden afgevoerd. Met zo'n ding wordt stof verwijdert, de luchtstroom geeft voor het gevoel koelte, maar hang er een thermometer voor en je ziet dat de lucht die eruit komt warmer is dan de omgeving.
Een heel aanvalsplan, tof...quote:Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb afgelopen nacht het achterraam van de woonkamer een stukje open laten staan. Het was een frisse 14 graden buiten. Toen ik opstond om half 8 was het een aangename 24 graden in huis. Vanmorgen de luxaflex plus overgordijnen aan de voorkant dicht gelaten.
De zon komt straks rond 2 uur bij het achterraam. Dan gaat de keukendeur dicht. Ik heb daar houten luxaflex en die laten absoluut geen zon door. De overgordijnen in de woonkamer aan de achterkant gaan ook dicht.
Tenslotte het raam in de woonkamer aan de voorkant open waar heerlijke koele wind naar binnen waait. Op de bovenverdieping hetzelfde verhaal. Zo hou ik de extreme hitte uit mijn huis.
ik doe het juist altijd omgekeerd nadat ik een scheet heb gelaten, alle lucht van binnen ---> naar buiten met de ventilatorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee ik hou de ventilator uit mijn raam en richt hem dan mijn kamer in. Ga niet op het dak staan ofzo.
En je woont in een rijtjeshuis waar de buren de buren de ventilator van buiten aanzuigend lucht naar binnen voeren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef EsDe het volgende:
[..]
ik doe het juist altijd omgekeerd nadat ik een scheet heb gelaten, alle lucht van binnen ---> naar buiten met de ventilator![]()
quote:
Ik durf te wedden dat ik aan de 30 grens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb gretig gebruik gemaakt van de frisse zeebrief die vanavond opstak. Het scheelt toch zo'n 2,5 graden in huis nu, al is het met 23,5 eigenlijk nog te warm. Maar ja, gisteren was het 26 graden in huis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |