Mediterraan die je de oren van de kop lult ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:33 schreef Apropos het volgende:
Geen Scandinavier, geen zwijger bovendien.
Duitser met flux de paroles.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mediterraan die je de oren van de kop lult ?
Miidelbare school-diploma behaald ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef OllieA het volgende:
Even wat informatie tussendoor in dit zo verantwoorde topic:
De boekentas hangt aan de vlaggenstok, rakkers!![]()
Dat zie je verkeerd, Z.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:08 schreef Z het volgende:
Ik vermoed dat OllieA het met z'n mededeling eigenlijk al geraden heeft, of zie ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef OllieA het volgende:
Even wat informatie tussendoor in dit zo verantwoorde topic:
De boekentas hangt aan de vlaggenstok, rakkers!![]()
Ik zou u graag schaterlachend van de krijtrotsen werpen, drs. P.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:32 schreef Parabola het volgende:
Sportsokken, heb je nou alweer een nieuw account?
Wees toch eens wat zuiniger op je wachtwoorden man
Het is evident dat deze geestelijke in zijn vrije tijd wel eens een philosophietje in elkander punnikte.
Nee, eerder en groter.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef Gellius het volgende:
Max Stirner?
Waarover sprak hij zoal? Duitse welbespraakte tijdgenoten van Hegel zijn bepaald niet zeldzaam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef Apropos het volgende:
Mijnheer was een tijdgenoot van Hegel, en sprak even bevlogen.
Over de oudheid, de seizoenen, de goden, enz. Je zou mijnheer een dichter kunnen noemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Waarover sprak hij zoal? Duitse welbespraakte tijdgenoten van Hegel zijn bepaald niet zeldzaam.
'k heb er nog één bij de dummies openstaan, maar ik betwijfel of die wel buren-fähig is, qua niveau...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:17 schreef du_ke het volgende:
heeft iemand een tussenplaat?
Ha die Parabola.quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:47 schreef Gellius het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van Munch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |