Vond ik ook jamemr jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind het nog behoorlijk rustig in Duitsland.
Jammer dat Engeland gisteren geen tweede is geworden in de poule!
Klopt, niemand heeft ooit van Stede Broec gehoord, dus de burgemeester mag die twee twintigjarige gasten danbaar zijn. Zij hebben Stede Broec wel op de kaart gezet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:17 schreef Erasmusch het volgende:
Dat wist ie toch al wel vantevoren dat er bedreigingen zouden komen...
Stedebroec is Noord-Holland?
Zo loopt men bij een gemiddelde begravenisstoet ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
Hilarisch. Je bent lid van een criminele organisatie omdat er wat mensen zeggen breed lopen, bij elkaar blijven en stil zijn.
En zo is het!quote:„Het gaat eigenlijk om hele gewone jongens die aanhanger zijn van een voetbalclub.”
Misschien dat zn ouderlijk huis nu een toeristische attractie wordtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, niemand heeft ooit van Stede Broec gehoord, dus de burgemeester mag die twee twintigjarige gasten danbaar zijn. Zij hebben Stede Broec wel op de kaart gezet!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:43 schreef Staanplaats het volgende:
Een beetje jood heeft toch wel een boekenkast om achter te schuilen?
Dat "bijna de dood in jagen" is echt zo fucking overdreven!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article419070.ece
Inderdaad zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
Hilarisch. Je bent lid van een criminele organisatie omdat er wat mensen zeggen breed lopen, bij elkaar blijven en stil zijn.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article419070.ece
quote:De verdachte heeft de politie volop namen van makkers gegeven. In het Ajax-stadion kan hij zich nooit meer vertonen. Beloond werd zijn ‘klikgedrag’ wel.
"Even Apeldoorn bellen"quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef JaWi het volgende:
Zou er voor deze mensen ook een justitieel beschermingsprogramma zijn?
Gezien de berichtgeving kan die rustig door Amsterdam bewegen, waren alleen maar boeren mee toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Superheld het volgende:
Ach, overal waar de hoolies van Ajax zijn kan 'ie zich niet meer vertonen.
quote:DEN HAAG - De officier van justitie heeft woensdag voor de rechtbank in Den Haag opnieuw forse celstraffen geëist tegen Ajax-aanhangers die op 10 februari het supportershome van ADO Den Haag bestormden. De 24-jarige J. de S. uit Amersfoort hoorde vier jaar tegen zich eisen, waarvan één voorwaardelijk. Tegen de 20-jarige T.S. uit Diemen is twee jaar cel geëist, waarvan één voorwaardelijk.
De 19-jarige R.T. uit Utrecht kreeg als eis zeven jaar te horen. Het Openbaar Ministerie (OM) houdt hem onder meer verantwoordelijk voor het gooien van een molotovcocktail. De eis van vier jaar, waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar, was voor de vierde, 27-jarige verdachte S. v.S. uit Huizen. Het OM stelt eveneens bijzondere voorwaarden.
De verdachten mogen geen toegang meer krijgen tot het ADO-stadion. Zij moeten zich onder toezicht van de reclassering stellen en het OM stelt een schadevergoeding aan de slachtoffers voor.
Bij de bestorming van het ADO-honk in het Zuiderpark zouden ongeveer zeventig Ajax-hooligans betrokken zijn geweest. Zij hebben volgens het OM gebruikgemaakt van honkbalknuppels, stokken, paraplu's en molotovcocktails. De tien nietsvermoedende ADO-fans die die avond in het honk waren, hebben doodsangsten uitgestaan, vertelden zij aan de politie.
In totaal heeft justitie 52 personen als verdachten gehoord, vanwie er 42 moeten voorkomen. Van die 42 staan er deze week zeventien voor de rechter. Het is nog onbekend wanneer de andere 5 terechtstaan.
Onrustig
De eerste zitting, maandag, verliep enigszins onrustig, omdat er zowel familie van de Ajax-verdachten als ADO-aanhangers aanwezig waren op de publiekstribune en in het gerechtsgebouw. Daarom besloot de beveiliging ADO-supporters te weren die niet als benadeelde partij konden worden aangemerkt. Woensdag besloot de rechtbank om veiligheidsredenen ook geen Ajax-supporters meer toe te laten in het Paleis van Justitie.
De hoogste straf eiste de aanklager tot nu toe tegen de 19-jarige R.T. uit Utrecht.
quote:De verdachten mogen geen toegang meer krijgen tot het ADO-stadion.
Oefenen voor zaterdag 1 juli 2006 tegen England? D-day II.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
Gisteren heel wat clubs uit Nederland vertegenwoordigd in Frankfurt.
50 man Groningen
60 man Twente
60 man Den Haag
40 man Utrecht
20 man PSV
Verder verschillende kleine afvaardigingen van 5-10 man van o.a. NEC, feyenoord, Eagles, Cambuur, Graafschap.
Wat kleine schermutselingen onderling en verder weinig noemenswaardigs gebeurd.
hij staat op tinypicquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:56 schreef Superheld het volgende:
Kan je beter even opslaan en uploaden op tinypic gast, anders heb je straks zo'n tyfus kruisje.
21 jarige zeker?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:59 schreef Bananenman het volgende:
Geen idee... voor mij ging het alleen om vandaag eigenlijk, de rest kan me wat...
Nu jaquote:
Hoeveel ken jij er nou eigenlijk echt? Als ik vragen mag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:59 schreef Bananenman het volgende:
Geen idee... voor mij ging het alleen om vandaag eigenlijk, de rest kan me wat...
Yep...5 jaar onvoorwaardelijk, niet normaal man...quote:
Ook de enige onvoorwaardelijk tot nu toe..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Yep...5 jaar onvoorwaardelijk, niet normaal man...
[..]
Van gezicht driekwart denk ik, een stuk of vijftien goed, en deze van vandaag beter dan wie dan ook zo ongeveer...
Ze pakken het erg behoorlijk hard aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[..]
Van ons waren er ook een man of 10+.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
50 man Groningen
60 man Twente
60 man Den Haag
40 man Utrecht
20 man PSV
Verder verschillende kleine afvaardigingen van 5-10 man van o.a. NEC, feyenoord, Eagles, Cambuur, Graafschap.
Is het diegene waarvan ik denk dat het 'm is Banaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is het diegene waarvan ik denk dat het 'm is Banaan?
Hmmmkayquote:
Niet echt nee maar wel dat ik nu weet wie het is.quote:
Ja. Al had Jawi dus al geantwoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is het diegene waarvan ik denk dat het 'm is Banaan?
Die ene naait 'm er toch mooi uitquote:Op zondag 25 juni 2006 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.cnn.com/video/player/player.html?url=/video/sports/2006/06/24/vo.soccer.fans.fight.ap&wm=9
Daar hebben ze wel rugnummers![]()
Twente niet welkom, moffenvriendjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef PyTh het volgende:
50 man Groningen
60 man Twente
60 man Den Haag
40 man Utrecht
20 man PSV
Nu alleen Nederland nog!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:47 schreef the_hunter het volgende:
Hup Engeland en Nederland vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |