Dit snap ik ook niet helemaal??? Dus de andere 180 waren onschuldigquote:Uiteindelijk werden ongeveer 300 mensen gearresteerd. Ruim 120 van hen waren hooligans.
Ja met als argument dat het 364 jaar geleden ooit ook eens uit de hand liep of zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
En het hypocriete aan dit gebeuren is dat als het Engelsen waren geweest heel de wereld had geschreeuwd dat de FIFA de Engelsen eruit zouden moeten flikkeren.
Had ik nog mazzel dus, zaterdagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[... De Duitse politie gaf nog wel een waarschuwing mee: bij een volgende vreugde-explosie met rooksignalen of fakkels worden Nederlandse fans direct in de boeien geslagen ...]
Triest
Dat doen ze bij NAC nooit?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:56 schreef Superheld het volgende:
Mensen die fakkels en rookbommen afstekenen
Ik vermoed dat deze minderjarige volgens het volwassen strafrecht, berecht gaat worden.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
Vier jaar voor een minderjarige? Dan ben ik benieuwd wat er geëist wordt voor de meerderjarigen.
Ah, meneer kent de bewijslast?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef Cart_man het volgende:
Die straf krijgt hij toch niet.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef Superheld het volgende:
Had die advocaat het trouwens over dat ze alleen maar wilde praten in dat home?![]()
Zei iemand op msn tegen me
C.M. uit Maarssen, 17 jaar?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:48 schreef Bananenman het volgende:
Was een maat van me... niet normaal hoge straf, maarja ik denk dat hij daar veiliger is dan erbuiten, dus eigenlijk heeft ie weinig reden om ontevreden te zijn...
De aanklacht gaat om poging tot moord/doodslag. Dat is een behoorlijk misdrijf. Ik ken de bewijslast verder niet, maar de straf lijkt mij redelijk mits het bewezen kan wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:48 schreef Bananenman het volgende:
Was een maat van me... niet normaal hoge straf, maarja ik denk dat hij daar veiliger is dan erbuiten, dus eigenlijk heeft ie weinig reden om ontevreden te zijn...
Niet meer dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:48 schreef Bananenman het volgende:
Dan moet je wel geluk hebben waar je komt te zitten, een verdachte 023’er die ik ken, heeft in Vught ook enkele minder prettige momenten gehad, aangezien daar toevallig enkele hopjes zaten.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:48 schreef Bananenman het volgende:
Oh je hebt Telegraaf.nl gelezen?quote:
Nee, hij heeft mensen verlinkt... en niet zomaar mensen.quote:
Meneer heeft ook een jaartje rechten gedaan hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
De aanklacht gaat om poging tot moord/doodslag. Dat is een behoorlijk misdrijf. Ik ken de bewijslast verder niet, maar de straf lijkt mij redelijk mits het bewezen kan worden
Dus dan heeft ie ook nog een deal gekregen? Oftewel, het had 6 a 7 jaar kunnen zijn?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh je hebt Telegraaf.nl gelezen?![]()
[..]
Nee, hij heeft mensen verlinkt... en niet zomaar mensen.
Het verbaast mij ook dat het zo'n hoge straf is inderdaad, aangezien ik verwacht had dat 'ie een dealtje gesloten had...maar het moet dus inderdaad nog veel hoger hebben gelegen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus dan heeft ie ook nog een deal gekregen? Oftewel, het had 6 a 7 jaar kunnen zijn?
En dat zonder herkansingen. Je kan ook een paar jaar bedrijfskunde doen en 1 vak halenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meneer heeft ook een jaartje rechten gedaan hoor
Jezus.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dat het zo'n hoge straf is inderdaad, aangezien ik verwacht had dat 'ie een dealtje gesloten had...maar het moet dus inderdaad nog veel hoger hebben gelegen.
Verbaast me niks, heb ik al vanaf dag 1 gezegd.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef Bananenman het volgende:
Nee, hij heeft mensen verlinkt... en niet zomaar mensen.
Dat wist iedereen al, justitie weet zelf ook wel hoe ze het moeten spelen en met jonkies weet je van tevoren dat ze erin trappen. Jammer voor die gasten, want ze weten dat ze teruggepakt worden.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verbaast me niks, heb ik al vanaf dag 1 gezegd.
Niet getekende (zogenaamde) verklaringen van andere doen het nog steeds goedquote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat wist iedereen al, justitie weet zelf ook wel hoe ze het moeten spelen en met jonkies weet je van tevoren dat ze erin trappen. Jammer voor die gasten, want ze weten dat ze teruggepakt worden.
Klopt, waarin ze precies jóúw naam noemen. Denk niet dat ik er zou intrappen, maar wie weet hoe je onder druk gezet wordt en hoe je op zo'n moment denkt, tussen vier kale muren.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet getekende (zogenaamde) verklaringen van andere doen het nog steeds goed
Geloof me, dat zit wel goed. We weten precies van wie wat gedaan heeft. We kregen eerst via via te horen dat de politie zei dat hij die en die verraden had, dat is dan natuurlijk niet te vertrouwen en bedoelt om elkaar op te steken. Maar als je dat dan via via van de advocaat hoort... die is onafhankelijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Net zoals de al oude truc om mensen tegen elkaar uit te spelen. Dus hoop wel dat het van een betrouwbare bron komt dat hij die mens heeft verraden....
En daarbij heeft een advocaat er geen baat bij om men tegen elkaar uit te spelen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geloof me, dat zit wel goed. We weten precies van wie wat gedaan heeft. We kregen eerst via via te horen dat de politie zei dat hij die en die verraden had, dat is dan natuurlijk niet te vertrouwen en bedoelt om elkaar op te steken. Maar als je dat dan via via van de advocaat hoort... die is onafhankelijk.
De druk is niet mals nee, en je gaat ook echt twijfelen maar toen ik bleef zeuren om de versie zwart op wit met handtekening van hem en ook echt in eigen woorden heb ik het nooit meer gezien.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, waarin ze precies jóúw naam noemen. Denk niet dat ik er zou intrappen, maar wie weet hoe je onder druk gezet wordt en hoe je op zo'n moment denkt, tussen vier kale muren.
Klinkt bekend...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Geloof me, dat zit wel goed. We weten precies van wie wat gedaan heeft. We kregen eerst via via te horen dat de politie zei dat hij die en die verraden had, dat is dan natuurlijk niet te vertrouwen en bedoelt om elkaar op te steken. Maar als je dat dan via via van de advocaat hoort... die is onafhankelijk.
Dan zal het inderdaad wel kloppen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Er hebben meerdere mensen gepraat, alleen ik weet niet precies wie wie verklikt heeft. Ik weet het alleen specifiek van deze omdat dit een maat van me was en omdat diegene die hij verlinkt heeft nogal dicht bij me staat...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel kloppen.
Weet je iets van de bewijslast? 1 getuige is nl geen getuige. Of hebben er nog meer gepraat?
Gezien de aantal aanhoudingen en de OM die schijnbaar een sterke zaak denken te hebben, denk ik dat er nog wel een aantal gepraat hebben.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel kloppen.
Weet je iets van de bewijslast? 1 getuige is nl geen getuige. Of hebben er nog meer gepraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |