preciesquote:
Waarom opnieuw?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:16 schreef Gebs het volgende:
Ik heb vrijdag boondock saints gekocht opnieuw
even goed danquote:
Solero shots jaquote:Op maandag 12 juni 2006 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
even goed dan
die korrels (solero shots ofzo?) vind ik stiekem ook heel lekker
ik ben gewoon ontzettend gek op ijs
jaquote:Op maandag 12 juni 2006 14:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Solero shots ja
We moeten een petitie maken
Heb hem aan een vriend uitgeleend. En het bleek dus dat hij hem weer aan zijn neefje had uitgeleend. En nou is ie ineens verdwenenquote:
lekker danquote:Op maandag 12 juni 2006 14:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heb hem aan een vriend uitgeleend. En het bleek dus dat hij hem weer aan zijn neefje had uitgeleend. En nou is ie ineens verdwenen. Ben er dus weer achter gekomen waarom ik ook al weer geen spullen uitleende
Dat heeft je vriend toch wel bier gekost?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heb hem aan een vriend uitgeleend. En het bleek dus dat hij hem weer aan zijn neefje had uitgeleend. En nou is ie ineens verdwenen. Ben er dus weer achter gekomen waarom ik ook al weer geen spullen uitleende
Daarom brand ik ook alleen spul alleen mensen die ik vertrouw mogen wat lenen maar vaak als ik er zelf ook bij benquote:Op maandag 12 juni 2006 14:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik zie hem nauwelijk meerquote:Op maandag 12 juni 2006 14:20 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat heeft je vriend toch wel bier gekost?
Ik leen alleen nog maar spullen uit waarvan ikhet niet erg vind of je kapot gaan of zoek rakenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom brand ik ook alleen spul alleen mensen die ik vertrouw mogen wat lenen maar vaak als ik er zelf ook bij ben
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Ik ga als ik mijn werkjes klaar heb naar het park heb ik net besloten
Ja joh verlaat ons ook maar weerquote:Op maandag 12 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
moeten eerst mijn werkjes klaar zijnquote:
Veel plezier in het park hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Ok ik kom alquote:Op maandag 12 juni 2006 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
moeten eerst mijn werkjes klaar zijn
anders ga je toh mee?
quote:
jongen, anders verschroei ik helemaal!quote:
Ik word niet eens gevraagd hier...quote:
wou je mee dan?quote:
ik ben heel, héél erg wit van mezelf, dus ik moet wel smeren, anders verbrand ikquote:Maareh, zonnebrand, ik gebruik altijd olie, factor 2
Mijn kindjes factor 50Heerlijk contrast
Uiteraard!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
wou je mee dan?
[..]
ik ben heel, héél erg wit van mezelf, dus ik moet wel smeren, anders verbrand ik
preciesquote:Op maandag 12 juni 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij erotisch insmeren en masseren elkaar altijd ook op onze huwelijksreis.
Ook altijd?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij erotisch insmeren en masseren elkaar altijd ook op onze huwelijksreis.
Komma tussen altijd en ook.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ook altijd?
Je huwelijksreis is toch eenmalig? Soms nog een 2e keer, maar altijd, dat houdt in dat je minimaal 1 keer per jaar op huwelijksreis gaat? Hehe, de meeste mensen noemen het dan vakantie
ik ben echt spierwitquote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uiteraard!= Zon!
En ik heb wat meer pigmentDus dat komt goed uit met dit soort weer
Hehe, lumineus!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben echt spierwit
volgens mijn ex geef ik licht in het donker
whehe, letterlijkquote:
haha, inderdaad, die is me al even kwijtquote:Grappig wel, raakt hij je iig niet kwijttoo late!
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
whehe, letterlijk
[..]
haha, inderdaad, die is me al even kwijt
Je vergeet, c0nd0r, Jo0Lz.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:08 schreef Muck het volgende:
Zo, goddelijke broodjes, ijsthee, mesje, schoolboeken...
Ik ga
Wat verwacht je dan?quote:
nee hoor, jullie mogen gewoon meequote:Op maandag 12 juni 2006 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je vergeet, c0nd0r, Jo0Lz.
Anywayveel plezier
Heb je weer liggen sexen in de tuinquote:Op maandag 12 juni 2006 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
Het kan niet zo snel gaan, als het buiten 30 graden is, doen de meeste mensen andere dingen![]()
In opdracht van FOk ik weet het zekerquote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef Gebs het volgende:
Zo me moeder stiekum me oranje polo boven op de stapel hebben gelegd vannacht
Fok bedoel jequote:Op maandag 12 juni 2006 16:11 schreef -Marc- het volgende:
Trouwens, mijn internet is fokking sloom!
En dat ben ikquote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef -Marc- het volgende:
Maar, vol hij moet.
Zei een machtig man ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |