Claudia heeft gelijk!! Je vormt idd meteen een beeld van iemandquote:Op maandag 12 juni 2006 08:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eens rustig met elkaar praten, met goede communicatie kom je er samen wel uit.
Ik ben wel weer klaar met mijn relatie adviezen![]()
Goeie morgenquote:Goedemorgen, AR
Nee serieus, ik vond het niet nodig om de -ar er achter te zetten, aangezien dit al mijn naam is.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:48 schreef DaMart het volgende:
Vreemde vogel, die Isa. De meeste mensen gooien er namelijk met de pet naar![]()
Als ze maar oranje zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn trouwens stratenmakers in mijn straat bezig met herrie maken
Ik doe wel oordopjes in
Erg soepel! Duidelijk een fixatie in je orale fase!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee serieus, ik vond het niet nodig om de -ar er achter te zetten, aangezien dit al mijn naam is.
Zien jullie hoe soepeltjes ik me hier uit lul??
De orale fase????quote:Op maandag 12 juni 2006 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg soepel! Duidelijk een fixatie in je orale fase!![]()
Ik heb mijn psychologieboek gisteren even uitgelezen...
Nee, het is er vreselijk. Er zitten een paar dominante vrouwen met grote bek die elk onzeker wezen wegtreiteren, en dan heb je nog de holbewoners die niet veel verder komen dan "Tieten!". Tja.quote:Vroeger kwam ik ook veel in R&P...
Maar vond het er toen wel erg saai, streng, koud en kil worden, toen ben ik maar gestopt..
Is het er nu wel weer leuk Claudia???
Alle problemen die ik heb, hebben met mijn wisselvallige temperament te maken.quote:Heb jij trouwens relatie problemen??
Dan kunnen wij hier allemaal een advies er over geven. En dan heb je meteen van iedereen een beeld
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het is er vreselijk. Er zitten een paar dominante vrouwen met grote bek die elk onzeker wezen wegtreiteren, en dan heb je nog de holbewoners die niet veel verder komen dan "Tieten!". Tja.
[..]
Oh, dit is vervelend Claudia, want aan de oplosssing voor dit specifieke probleem wordt nog gewerkt. Ik ben er zelf nog niet uitquote:Alle problemen die ik heb, hebben met mijn wisselvallige temperament te maken.Wat doe ik daaraan, dokter?
Psychologisch gezien zijn er verschillende stadia die we tijdens onze kinderjaren doorlopen. De eerste is de orale fase. Als er tijdens die fase een fixatie optreedt, dan uit zich dat later in persoonlijkheidseigenschappen die met de mond te maken hebben, zoals veel praten en welbespraakt zijn. Aangezien jij je er goed uit lult praat, heb je dus duidelijk een fixatie in je orale fase gehad!quote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De orale fase????
Ik gebruik het woordje 'lul', en jij denkt aan de orale fase
Jij moet eens met Erik gaan praten......
Daar ben je dan ook vrouw voorquote:Op maandag 12 juni 2006 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nooit anders gedaan dan praten.
Goede morgen Augiequote:Op maandag 12 juni 2006 09:59 schreef Augustina het volgende:
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |