Maar snap je 'm nou?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan dacht was 'eikel'.
Hoe heb ik nou toch bedacht dat dat 0-0 zou worden?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij wonen er Ghanezen bij mij in de straat.
Inderdaad. Italië weet immers meestal met dat onrechtvaardige rotvoetbal te winnen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Hoe heb ik nou toch bedacht dat dat 0-0 zou worden?![]()
Ik ging voor 1-1quote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe heb ik nou toch bedacht dat dat 0-0 zou worden?![]()
Ik heb hetzelfde, maar Nederland verliestquote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Nederland in de finale gezet tegen Brazilië, die ze ook nog eens winnen.
Lékker slim!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er trouwens net achter dat ik de enige man die in juli kan werken heb ingeroosterd tijdens de WK finale
Nou, ik heb de roosters gisteren verstuurd en die heeft hij dus of vandaag ontvangen of pas morgen. Daarbij staat het ook nog eens heel erg 'expres'quote:Op maandag 12 juni 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
Lékker slim!Heeft hij er al wat van gezegd?
Jaja, dan heb je zeker last van oranjekoorts.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik had het echt niet expres gedaan!Ik kan zondag domweg niet omdat ik de maandagochtend erop iets belangrijks heb.
quote:
Goedenavondquote:
het is hier donkerquote:
Aha oke...dus nu moet ik er eerst nog achter zien te komen waar ik ben ook nog...Iemand?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is hier donker! En ook nog maandag
Hihi iemand ziet dat eerste linkje in mn sigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 05:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha oke...dus nu moet ik er eerst nog achter zien te komen waar ik ben ook nog...Iemand?![]()
![]()
We waren er wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik maar zoeken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nu begrijp ik die tvp's opeens veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |