quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, doe eens wat geks, of zo.
Als ik de buren was zou ik gaan klagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef k_man het volgende:
Hebben de buren al geklaagd? Zijn je ruiten nog heel?
Ja, niet onaardig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Multiply van Jamie Lidell vind ik best ok.
Ah... Kazaa aanslingeren!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik luister nu al 3 dagen onafgebroken naar Scott Walker z'n nieuwe; Drift.
Ja, het is niet aan iedereen besteed, hoor.quote:
* Tha_Erik Limewire aanslingert.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, het is niet aan iedereen besteed, hoor.
Je moet een behoorlijke kronkel in je kop hebben, zeg maar.
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet een behoorlijke kronkel in je kop hebben, zeg maar.
Ik niks.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal op Limewire?
Eh downl.... eh, me oriënteren op muziek, zodat ik weet welke cd's het waard zijn om te overwegen om aan te schaffen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal op Limewire?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Multiply van Jamie Lidell vind ik best ok.
Whehe, zo kan je het áltijd gezellig maken!quote:
Ja, samen spelletjes spelen, praten, uitgaan... alles kan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, zo kan je het áltijd gezellig maken!
Je bent eigenlijk vrij weinig op 't forum de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:27 schreef muhammad_ali het volgende:
Jullie zijn veel te snel joh zo op een warme zomeravond.... Ik probeer hier een sollicitatiebrief te schrijven voor een stageplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |